Skocz do zawartości

DrateK

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DrateK

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Zgierz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

402 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DrateK

2

Reputacja

  1. Dasz namiary gdzie dostałeś tuleje poliuretanowe na tył? Dopatrzyłem się Ceny mają grube
  2. A podpowiecie może jak jest z tylnym? Mam polifta i zderzak eSkowy też polift. Ślizgi te same czy trzeba zmieniać?
  3. DrateK

    Rezanie bixenonu

    No właśnie zastanawiam się czy drugich nie kupić, a te sprzedać, ale myślę, że ten reinza nie trzyma tak mocno jak oryginalny klej
  4. DrateK

    Rezanie bixenonu

    Panowie, piszę w takiej sprawie iż mam soczewki 3 calowe i chciałbym je upchnąć. Lampy już rozbierałem i malowałem na czarno, ale jakoś bałem się zmieniać soczewkę i teraz żałuje. (kleiłem masą reinza do 300+, rozejdzie się lampka, miał ktoś z tym do czynienia?) Czy montowaliście takie, albo podobne? Wejdą czy będzie problem? https://goo.gl/photos/ppmD8eHhMgXPUKiw9 https://goo.gl/photos/ppmD8eHhMgXPUKiw9
  5. Taż mam podświetlane klamki z a6 i również słabo swieci, że nic prawie nie widać. Klamkę mam chrom
  6. DrateK

    Lotka Rs 4

    No ja wczoraj taką kupiłem i jutro kolega mi pryśnie tylko, że teraz tak. Jest ona dobrze docięta, ale średnio dopasowana tzn trzeba na rogach ją docisnąć by dobrze przylegała. Kupiłem klej do szyb bolla, czy jeśli ją przyśniemy i dognę ją podczas klejenia to lakier nie pęknie, albo nie zgubię lotki jak będzie prężyć mimo wszystko?
  7. Początkowo właśnie chciałem zrobić na lpg później na benzynie, ale niestety mój ojciec chyba miał gorszy dzień przez co zrobienie tych logów trwalo dobra godzine, aż w końcu po przestałem na tym co jest do czasu kiedy znajdę w miarę ogarnięta osobę do kompa, a no i ogólnie to jest w internecie żeby wejść w silnik 01 a później w 08 (nie pamiętam nazwy) ale zrobiliśmy na 04 (też nazwy nie zapamiętałem) i wyszło coś takiego właśnie. Wszystkie były robione od 1500 obr do mniej więcej 5500 / 6000 obr. Gaz był regulowany jak miałem niesprawny dv i Turbo było czuć przy 3tys dopiero, ale nie miałem pojęcia o tym dopóki go nie wyjalem. Z tego co wyczytalem w internetach to może coś wadzic przed n75 czyli sonda albo przepływka stąd moje kolejne pytanie. Czy jeśli odepne przepływke gdy Turbo nie dmucha, powinienem zaobserwować zmiany na plus? Dodatkowo zauważyłem , że jak nie dmucha to wystarczy ostro ruszyć z jedynki tak 2 3 razy i problem znika. Tak jakby duży skok ciśnienia musiał coś przepchnąć. Może nie na takiej zasadzie to działa, ale ja tak to rozumuje. Odłączyłem przepływomierz jak turbina przestała dmuchać, ale nic to nie dało.
  8. Dzisiaj będę musiał zrobić logi bo znowu Turbo przestało dmuchać. Jak sprawdzić sprawność baro sensoru? DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266096.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_266097.html Robiłem pierwszy raz więc nie wiem czy tak ma to wyglądać
  9. No właśnie zawsze bałem się tych logów bo nie mam pojęcia jak je zrobić mimo że mam kabel i program. Gdzie jest ten barosenor? Na razie turbo dmucha, ale jak długo będzie dmuchać nikt nie wie. Dodam, że od czasu do czasu jak turbo się załączy coś kllekocze pod maską, dosłownie jak diesel, ale nie tłucze czy cos tylko tak dziwnie świszczy. Zgaszę, zapalę i jest ok.
  10. Przepływka pokazuje dobre wartości podobnie jak sonda z tym że wyskakuje od czasu do czasu błąd składu mieszanki, ale to wina lpg. Wczoraj założyłem nowa eNke. Na początku Turbo nie dmuchalo. Później po paru kilometrach zaczęło działać,ale znowu przestało i znowu zaczęło i dmuchalo do końca dnia. Nie mam pojęcia czy musiał się zaadoptować i czemu taka dziwna pracę ma.
  11. Jak się człowiek uprze to wszystko odwrotnie zamontuje. Mniejsza, założony jest dobrze bo tak samo go włożyłem jak był, upewniałem się w necie przed montażem i w drugim audi był tak samo zamontowany więc raczej nie ma mowy o pomyłce. Zaworek w środku ma sprężynkę i taki tłoczek w kształcie zaworu silnikowego po podaniu napięcia otwiera trzeci króciec. Jakby było coś z geometrią, a konkretnie klapką to by przechodził w tryb awaryjny, a u mnie po prostu czasami turbo przestaje dmuchać. Jutro odbieram nowy zaworek i zobaczę jak długo na nim pojeżdżę, mam nadzieję że wytrzyma trochę dłuzej niż 2 poprzednie. Jeszcze jedno pytanie. Co decyduje o tym kiedy zawór n75 ma sięwłączyć i na jak długo?
  12. Też właśnie szukałem sai i jakoś znaleźć włąśnie nie mogłem , ale że czujnika doładowania nie ma to aż się zdziwiłem. n75 jest dobrze podpięty. Dłuższy króciec do dolotu, a wtyczka inaczej nie wejdzie przecież Nie chcę omijać zaworu tylko chciałbym dość do tego czy jest jakaś usterka psująca n75.
  13. Jutro podłączę i dam znać. Podłączyłem z aku i tylko cyknął po podaniu napięcia, ale podkusiło mnie coś i w końcu dorwałem znajomego z 1.8T (Zawsze brak czasu u niego) i po podmianie przez ok 10km nie działało, później zaczęło dmuchać normalnie i jak na razie ładuje elegancko. Tylko no właśnie, na moim też czasami chodziło, a czasami nie. Pojeżdżę jeszcze jutro i dam dopiero ostateczną odpowiedź czy rzeczywiście to było przyczyną. Dziwi mnie dlaczego zaworek nie wywalał błędu? - może był sprawny tylko elektronicznie, a nie zawsze mechanicznie? Jutro dam znać co ustaliłem. Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki. No i właśnie. Podmieniłem n75 na inny i działał dobrze aż do wczoraj. Na samym pocżatku zaczęło coś syczeć spod maski, a później turbo znowu zaczęło znikać. W środę bedę miał nowy oryginalny n75 i zobaczę jak długo pochodzi. Raczej nie chce mi się wierzyć, że zajechałem 2 zaworki w tak krótkim czasie. Istnieje prawdopodobieństwo, że jest jakieś przeładowanie niszczące zaworek, albo "coś" daje na niego za dużo/długo prądu?
  14. Z prostownika, ale napięcie mniej więcej takie jak na akumulatorze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...