Skocz do zawartości

cyborg78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cyborg78

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Brodnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia cyborg78

0

Reputacja

  1. Dzieki za konkret, zamowilem wlasnie 2 szt ID 13, jak przyjdą to będę próbował kodować.. Groty nacięte - działają bez zacięć, dziś przyszly pastylki, wlasnie je zakodowałem, mam wiec 1 kluczyk ory plus dwa scyzoryki chińskie - wszystko działa jak trzeba
  2. No wlasnie czytam ze tak powinno być jak ty masz ale nie wiem czemu u mnie to nie działa.. Może ktoś podpowie które styki stacyjki rozlaczaja się po wyjeciu kluczyka? Kable mam na 99,9% podlaczone tak jak powinny być, radio fabryczne a radio działa non stop jak go sam nie wylacze.. Upewnilem się dziś, mam w czarnej kostce 2 stale plusy i trzeci który zanika po wyjeciu kluczyka a pojawia się po przekręceniu zapłonu, czyli wszystko jak powinno być. Radio jednak działa non stop. Podejrzewam ze radio jest uszkodzone, czy ktoś może cos doradzić?
  3. Mam A4B5 rocznik 1994, po spaleniu wnętrza i przelozeniu kompletnej deski z instalacja z innego auta. W tej drugiej desce nie było oryginalnych wtyczek od radia, jednak udało mi się odzyskac te wtyczki z mojego, spalonego auta i odtworzyć przewody po kolorach. Jednak po uruchomieniu wszystkiego, radio można wlaczyc niezależnie od pozycji kluczyka w stacyjce, a nawet z wyjętym kluczykiem. Pytanie - czy tak powinno być oryginalnie? Czy da się może gdzieś coś szybko przepiąć żeby radio włączało się tylko przy włączonej stacyjce? Jeśli nie da się to będę musiał rzeźbić - pociągnąć dodatkowy plus po stacyjce i podpiąć tak żeby wylaczalo się po zgaszeniu auta, jednak może fabryka przewidziała taka możliwość i jest na to jakiś prosty knyf?
  4. Panowie, przesledzilem caly temat, cos się już dowiedziałem, jednak mam pewne wątpliwości. Otoz mam B5 rocznik 1994 (modelowy 1995), osobna puszka immo. Jednak Vin zaczyna się od litery W. Wiec jakie transpondery musze kupic - ktoś pisal ze jeśli W to ID 48, ale przecież jak immo w puszce to chyba ID 13? Jak to ostatecznie rozstrzygnąć? Nadmienie ze mam oryginalny jeden kluczyk zwykly, ale poprzednik zamontowal chinska centralke do zamka - z dwoma pilotami- scyzorykami. Scyzoryki mają jeszcze surowe groty jednak chciałbym dac je naciac i wlozyc transpondery, zakodować kluczyki. Dodam jeszcze ze PIN już wyciągnąłem wg instrukcji Fraglesa, jednak nie do końca jestem pewien jak potem wejść w procedurę kodowania kluczy, ale ten problem zostawiam na później, Ta ta chwile proszę o pomoc w ostatecznym ustaleniu jakie transpondery zakupić w mojej sytuacji
  5. Zamowilem dziś kabel na OBD, poszukam na forum tego opisu kalibracji
  6. Podepne się pod temat, mam podobny problem, składam mojego Skwarka, tzn Audi A4B5 którego kupiłem po spaleniu kokpitu, kupiłem cale kompletne wnętrze ze szrotu i powoli przekładam. W weekend udało mi się uruchomić silnik a wczoraj robilem proby ogrzewania (mam kilmatronik, przedlift). Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni, weze do nagrzewnicy obydwa parzą a z nawiewow po ustawieniu temperatury na HI leci lekko cieple powietrze.. Z racji ze mam jeszczeniezamontowane plastiki od kokpitu to widze ze jak obniżam tempetarure to jeden z silniczkow z dźwigienka na dole po srodku kokpitu porusza się, na zimne da się przestawić. Nie ma jednak gorącego powietrza jak w innych autach a tylko takie średnio cieple. Czy można zrobić jakies testy czy kalibracje klap? Jeśli tak to jak? Bo nagrzewnica chyba jest ok jeśli obydwa weze sa gorace? Zauwazylem jeszcze cos co mnie zastanawia - jest w jednej ramce plastikowej taki czujnik temperatury z smigielkiem, i to smigielko nie kreci się wcale, chyba powinno żeby "czytac" temperaturę we wnętrzu? Może to ma jakiś związek? Ale w sumie na ustawieniu Hi chyba nie brana jest pod uwagę temperatura wnętrza?
  7. Mam standardowo, regulacje reflektorow, przeciwmgielne tyl, awaryjne i podgrzewanie tylnej szyby, plus zaslepka. A jak wyjme schowek to jak zamocuje przycisk? przecież będzie szeroka "dziura"..? Soulmaster, moglbys naszkicować jakiś schemat? Nie bardzo lapie w jaki sposób ten przycisk steruje matą, dość ciekawe rozwiązanie z tymi przekaznikami
  8. A ja mam takie pytanie - kupiłem fotele z matami, ale w panelu jest tylko jedno wolne miejsce na przycisk (z zaślepką). Czy można podlaczyc obydwa fotele pod jeden przycisk? Czy cos będzie nie tak z temperaturą? A jeśli nie to gdzie wy wlozyliscie drugi z przyciskow?
  9. Hmm, raczej nie, to auto to był rocznik 1995 ale jutro się upewnie Oslony pasuja, widocznie jakas wypasiona wersja to była;)
  10. Nikt więcej nic nie dopowie..? Problem opanowany.. Na kolejnym szrocie oslony zeszly bez większego problemu, jak je obejrzałem to sa jakby z innego tworzywa, dużo bardziej elastycznego niż te moje. Dodatkowo maja uchwyty do rolety tak wiec wyjąłem tez półkę z ory roletą i trzecim stopem;)
  11. Dzieki, już ogarnalem;)
  12. Ja wczoraj opanowałem sprawę. Faktem jest ze może miałem prościej bo wcześniej została usunieta podsufitka (była zniszczona po pozarze), została tylko przyslona. Zrobilem tak - recznie (kluczem z oslony bezpiecznikow) uchyliłem szyber, następnie zdjąłem plastikowe listewki oslaniajace (po 2 z każdej strony), wtedy moglem odkrecic po 3 sruby Torx z każdej strony, trzymające szybe. Szybe od góry wyciągnąłem i odlozylem na bok. Wtedy zasunęłem ręcznie osłonkę do przodu, i od góry stojąc na progu odkręciłem po 2 wkręty na krzyzak z każdej strony. Teraz trzeba było troszkę pokombinować z tymi blaskami trzymającymi przyslone, chyba przesunąć trzeba było w tyl, i przyslonka jest wolna
  13. Panowie czym można przykleić te ozdobne welury w górze uszczelek drzwi? Mam auto po spaleniu wnętrza i te listewki są strasznie brudne i brzydko pachną, podczas zdejmowania uszczelki zaczęly się odklejać więc nie będę ich prał tylko chyba kupie ze szrotu ale czym je przykleić żeby nie odpadly po czasie? Jak się przyglądałem to one trzymają tylko na takiej wąskiej części wiec klej musi być dobry i raczej dość elastyczny
  14. Chciałbym się upewnić bo mój angielski jest sredni, do tej operacji szyber ma być w pozycji podniesionej tak?
  15. Mam problem z demontażem podsufitki w sedanie B5, mysle sobie ze jak poodkręcam słoneczniki i uchwyty to pewnie jakoś zejdzie, ale nie mam pojęcia jak wyjąć tą część która jest pod szyberdachem? Nikt nie podpowie jak z tym zawalczyć..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...