Skocz do zawartości

bullecik

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bullecik

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

368 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bullecik

0

Reputacja

  1. Aktualny program jest ze 3 lata już i wcześniej było wszystko ok na tym sofcie. Wtryski seryjne z 4 lata leżą więc się pewnie i tak do niczego nie nadają. Sytuacja wygląda identycznie na pb i LPG więc układ wtryskowy chyba można wykluczyć.
  2. Dobry rok temu, odpalał i chodził nierowno, miał zmule właśnie przy 5500obr. Myślałem że to przeplywka, wymieniłem ale nie pomogło. Później walczyłem z nierówna praca po odpaleniu i okazało się że głowica pęknięta. Zrobiłem głowice, ta zmuła przy 5500obr została, dół się tak chyba stopniowo pogarszał bo nie zauważyłem tego tak od razu, wydawało mi się że się przyzwyczaiłem do mocy , ale nie mogłem dać rady coraz to słabszym, seryjnym autom... Nie wiem co jeszcze mogę z tym zrobić, gdzie szukać... Podstawić starą przeplywke?
  3. Log dynamiczny 115+118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM no i statyczny 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  4. Przepraszam ale auto utkneło na warsztacie na 5 tygodni... Generalnie auto dalej nie ma dołu, turbo wstaje od około 3tys i ciągnie dobrze, dochodzi do 5500obr i silnik nie chce przekroczyc tych obrotów, miga check (wypadanie zapłonów). W aucie są nowe świece NGK (te z końcóką 7r -zimniejsze), turbo było wyciągane i wysyłane do Karambola na regenerację (to była 3 letnia hybryda od nich). Naprawa 1tys zł, N75 jest nowe ori z ASO, Przepływka roczna ori bosch (wymieniona sprawna na sprawną), DV nowa (sprawna, sprawdzona), ezektor nowy, zaworek odmy nowy ori z ASO, układ szczelny sprawdzony, N249 wczoraj dostał bypass i DV podpięta bezpośrednio pod kolektor ssacy nowym wężem, głowica wymianiana w zeszłym roku (od ADR po regeneracji), kompresja jest OK. Nie mam już pojęcia co może być nie tak, mechanicy też się poddali. Wrzucam świeże log. Błędy jakie wyskakują: 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0010 1100 Jeszcze często jest błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded No i aktualne logi DYNAMICZNE: 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 034+031+032 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 015+016+014 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 115-118 z odpiętym N75 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 normalny mi się nie zapisał.... Zrobię zaraz ponownie i wrzucę logi STATYCZNE: 001+003 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 001+033 (tu też muszę poprawić na 002 zamiast 001) TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 015+016 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 090+093 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Później wrzucę jeszcze dynamiczne 115+118 z podłączonym N75 i statyczne 002+033
  5. Dalej walczę z problemem (a raczej mechanik). Odstawiłem auto gdyż straciło całkiem doładowanie (max 0,2 bara). Uszkodzony był map sensor (na jałowym pokazywal 1,5 bara). Jednak doładowanie dalej jest od 4tys obr. Wsadzony jest nowy n75 ori z ASO, turbo po rewizji, kompresja zmierzona, dolot szczelny. Co jeszcze może być nie tak?
  6. A można coś jeszcze sprawdzić zanim się za turbo wezmę? Bo ono ani nie halasuje, oleju nie bierze, a jeszcze ze 3 tygodnie temu na szybko sprawdzałem torquem to waliło 1,3bara u góry, a auto tak samo nie jechało na dole
  7. Witam, mam od dłuższego czasu problem z BFB. Auto miało 240km i ok 330Nm (turbo hybryda, wtryski s3 420cc, FMIC, TIP, DP). Auto zupełnie nie ma dołu, do 3500-4000obr jedzie jak wolnossak. Wymieniony przeplywomierz (ori bosch), DV, ezektor (DV puszczala, ezektor miał nieszczelność, przeplywkę wymieniłem niepotrzebnie, stara działała tak samo dobrze). Szczelność dolotu sprawdzana (miałem uszkodzony DV, ezektor- pęknięty, jakieś nieszczelności na podcisnieniach itp.). Obecnie jest malutka nieszczelność na TIPie na spawie króćca oraz w kolektorze ssącym na wężyku 1 wtrysku LPG- obie nieszczelności malutkie, jeszcze ich nie usunąłem. Głowica w aucie też jest robiona niedawno (ori była pęknięta, teraz jest z ADR). Czy takie naprawdę malutkie nieszczelności mogą aż tak zmulić auto? W silniku powraca jeden błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Poniżej wrzucam logi, byłbym wdzięczny za pomoc, nie wiem już gdzie szukać... DYNAMICZNE: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM STATYCZNE: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  8. Ok dzięki. A wiesz może co te wałki dadzą? Jakis przyrost KM, Nm, mocniajsza / słabsza góra / dół . Pytam bo rozumiem że po zmianie wałków korekte softu będzie trzeba zrobić i zastanawiam się czy warto
  9. Witam, W moim BFB głowica wyzionęła ducha (popękała między zaworami). Zakupiłem głowicę od ADRa. Dodam że auto troszke pomodzone (hybryda, FMIC, wtryski, DP, TIP) na 245km. Ponoć wałki od ADRa są troszkę ostrzejsze, ale waham się czy je zostawić czy wsadzić te od BFB? Ile tym można ugrać? Na co się jeszcze przygotować przy wymianie głowicy? Wiem że ta z ADRa nie ma wyjścia na "EGR"- coś tam trzeba będzie zaślepić, zmostkować? (jakby co to SAI mam już wywalony programowo i fizycznie). Czy wloty w kolektorach ssącym i wydechowym będą pasować? Z góry dzięki za info
  10. bullecik

    Dymi jak zimny

    miałem dzisiaj identycznie- w sensie odpaliłem auto i tak jakby kopcił na niebiesko. Przejechałem kilka km i kopcenie ustało. Nie zaglądałem pod maskę, więc nie wiem czy u mnie pod korkiem tez było takie ciśnienie. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem, sam jestem ciekaw czym jest to spowodowane. Dodam że jak odpaliłem rano auto to było -15, a w nocy -19.
  11. a da sie podpasować do a4 b6 1,8T BFB pompę od czegoś nowszego? Wiadomo używki z b6 to nie wiadomo na co się trafi. A może z jakiegoś b8, exeo itp. coś podejdzie? Jak tak to jakiej szukać? Moja lekko wyje przy skręcaniu (głośniej podczas jazdy niż na postoju)
  12. 1,8T BFB, turbo hybryda, FMIC, DP, TIP, wtryski 440cc, stożek. Teraz tak wstępnie zestrojone jest na niecałe 240km, ale jeszcze będzie korekta softu więc 250 myślę że będzie
  13. u mnie na tym samym osprzęcie pali 13-14,5 miasto (codziennie dojezdzam do pracy 50km, z czego 15km miasto i 35km obwodnica z prędkością przelotową 160-200), trasa 10-11 litrów. Tyle że butle mam 72l (60-61 wchodzi), no i moc 240km. A na kreski nie patrzę, wiem mniej więcej ile przejadę na butli, a jak już się gaz kończy, to po depnięciu przelącza się na pb, więc te 20km jeszcze zrobię na lpg jak nie butuje- akurat żeby do stacji się doturlać
  14. a tak z ciekawości zapytam- tylko prawy miał taką wadę? Bo u mnie co prawda lewego całkiem nie odkręcałem, ale brechą szarpałem i wygląda że tez jest oderwana guma od tulei. A same sworznie w nich daja radę? Bo nie wiem czy warto wprasowywać w nie tuleje lemfa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...