Skocz do zawartości

darcon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darcon

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Brodnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

300 wyświetleń profilu

Osiągnięcia darcon

0

Reputacja

  1. Ok. Rozumiem,że chodzi o log dynamiczny bloku 032. Zrobię jutro. Hej, wykonałem dziś bieg i zrobiłem logi na kanale 032 i dodatkowo na 031. Mam nadzieję, że to pomoże w diagnozie sondy. Tak jak prosiłeś nie kasowałem błędów przed logowaniem ale po biegu doszedł nowy kod błędu 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Ok. Rozumiem,że chodzi o log dynamiczny bloku 032. Zrobię jutro. Hej, wykonałem dziś bieg i zrobiłem logi na kanale 032 i dodatkowo na 031. Mam nadzieję, że to pomoże w diagnozie sondy. Tak jak prosiłeś nie kasowałem błędów przed logowaniem ale po biegu doszedł nowy kod błędu 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent link o logu bloku 032: http://vaglog.pl/log_243740.html Niestety nie doczekałem się analizy ostatnio dodanych logów więc wziąłem sprawy w swoje ręce i zaryzykowałem wymianę sondy przed katalizatorem. Efekt -brak błędów związanych z sondą przed katem. Niestety zalega błąd związany z sondą za katem ale to efekt braku katalizatora i jedynym sensownym rozwiązaniem jest wycięcie diagnostyki tej sondy ze sterownika. Dodam że emulator sondy nie wiele daje poza tym że błąd występuje żadziej. Mam nadzieję że mój post komuś pomoże. Zamykam temat
  2. Ok. Rozumiem że chodzi o log dynamiczny bloku 032. Zrobię go jutro bo dziś idę do roboty na drugą zmianę.
  3. Siemka, pozdrawiam wszystkich audiholików i z góry przepraszam jeśli napiszę coś nie tak jak powinienem lub umieszczę coś nie na miejscu. To pierwsze forum w którym się zarejestrowałem, wcześniej szukając odpowiedzi z dziedziny motoryzacji wspierałem się Google. Od Lipca tego roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 1.8 T ANB z 2000 roku i trochę pracy i "piniędzy" mnie kosztowalo żeby jeździło jak na Audi przystało. Dłubałem już przy silniku, zawiasachi hamulcach więc jakby co to mogę podzielić się z wami doświadczeniami. Obecnie jestem na etapie Vag com i próbuję pozbyć się paru błędów o których napisałem w innym poście. To mtyle. Mam nadzieję że poznam tu wielu ciekawych ludzi. Pozdro
  4. Nie wiem kiedy się pojawiły te błędy bo vaga mam od zeszłej soboty. Wykasowałem je w sobotę a w poniedziałek przed robieniem logów już były zpowrotem. Oczywiście przed logowaniem je wykasowałem. Zrobię logi na Pb i je wrzucę, tylko nie wiem jak zrobić logi statyczne. Mam jeszcze pytanie czy mała nieszczelność w tłumniku który zastępuje katalizator może mieć wpływ na odczyt z sondy? Właśnie zrobiłem nowe logi. Dynamiczny 002 i 033 na Pb http://vaglog.pl/log_243474.html oraz statyczne 002 033 026(napięcie na cewkach) na Pb http://vaglog.pl/log_243478.html i 002 033 026(napięcie na cewkach) na Lpg http://vaglog.pl/log_243479.html. Dodałem blok 026 z napięciem na cewkach bo zauważyłem że trochę wariują na LPG. Proszę o opinie
  5. Przedewszystkim dzięki za zainteresowanie. Logi robiłem na lpg ponieważ większość dystansu pokonuje na gazie.Postaram się zrobić logi na Pb i wrzucić ale nie za bardzo mam gdzie bujnąć do odcięcia. Czy masz może jakieś podejrzenia co do zachowania sondy. Dodam że auto pali między 10 a 11 litrów gazu a jak jeździłem na Pb to 10l benzyny więc raczej w normie.
  6. Witam jestem nowy na forum ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Z góry przepraszam za błędy i głupie pytania. Do rzeczy, mam problem z sondą lambda a mianowicie vag com wyświetla kody 17521 - Oxygen(Lambda) Sensor: B1 S1Internal Resistance too High P1113-35-10---Intrmittent oraz 17522 - Oxygen(Lambda) Sensor: B1 S2 Internal Resistance too High P1114-35-10---Intrmittent. Kody po wykasowaniu wracają. Silnik pracuje równo na wolnych obrotach i nie ma problemu z wchodzeniem na wyższe ale czasami odczuwam lekki brak mocy. Poza tym nie wiem czy to ma znaczenie ale jak jest zimny i chodzi na Pb to po dodaniu gazu potrafi lekko szarpnąć. Mam wycięty katalizator i zastąpiony tłumnikem przelotowym w któym mam chyba malutką nieszczelność, druga sonda wkręcona na emulatorze. Dodam że auto od niedawna ma instalację gazową. Zrobiłem logi dynamiczne na lpg bloków 002, 033, 115 i 118. nie wiem czy są wystarczające ale to moje pierwsze logi. proszę aby ktoś doświadczony pomógł mi z analizą logów i co za tym idzie rozwiązaniem problemu sondy.to linki do logówhttp://vaglog.pl/log_243289.html i http://vaglog.pl/log_243288.html. nie wiem jak dodawać linki , sorry. Czekam na wasze opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...