Skocz do zawartości

mayonez666

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mayonez666

Informacje

  • Imię
    M
  • Miasto
    Rze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mayonez666

1

Reputacja

  1. Dlatego pytałem czy nie hamowałeś ostro. to mogło by spowodować takie piszczenie. Zdemontuj klocki i przetrzyj je szczotką drucianą, jeśli pomorze to znaczy ze tak się stało.
  2. Szkoda że nie napisałeś o tym tydzień wcześniej. wy***ałem na śmietnik bak z 1.8t razem z przewodami
  3. Nie chce mi się przepisywać więc odsyłam do tematu a następnym razem zapraszam do google (to był pierwszy temat jaki wyskoczył)
  4. Przełamane kable w oplocie gumowym (wyjście z dac**j wejście do klapy) tam szukał bym problemu. Standard i objawy pasują
  5. Tak jak pisał poprzednik. Wywal to w kosz bo to męka straszna (próbowałem). Pasują od golfa 3
  6. Skoro mówisz że na pewno jest napięcie we wtyku żarówki to zapewne nie ma masy
  7. Raczej niestety tak ? jak dostał takie napięcie na sygnały to nie ma innej opcji.
  8. 4 minuty http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A6Q/2003/264/R/8/853/853010
  9. Szyba do góry a wygłuszenie na bok i masz ją widoczną, Co prawda super dojścia nie ma ale zawsze.
  10. Musisz kombinować z jakimiś szczypcami i je otworzyć. Później rozebrać i nowa rączka (chyba występuje jako osobny element)
  11. Nie tylko klima-tronik a przełączniki i ramkę też
  12. Nie chcę tworzyć gównoburzy a wyprowadzić cię z błędu jeśli chodzi o prowadnice w B5. Tu są one chronione przez te gumowe harmonijki i otwory na nie nie są na wylot. Występują prowadnice tego typu jak poniżej , lecz do nich też jest specjalny smar (często załączany w zestawie) czerwony jeśli mnie pamięć nie myli. No i wszystko z rozsądkiem cienki film smarny między gumą a metalem wystarczy w zupełności.
  13. opaska do tłumików + pasta uszczelniająca załatwi sprawę na kilka miesięcy. Jeślichcesz spokoju to tylko spawarka
  14. Skoro nie działa wisko to silnik się przegrzewa i gotuje wodę. Ciśnienie wydmucha ją przez najsłabszy punkt którym powinien być zawór w korku zbiorniczka. Napraw tą wiskoze bo nawet po naprawie wycieku pojawi się znowu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...