mayonez666
Pasjonat-
Postów
50 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mayonez666
Informacje
-
Imię
M
-
Miasto
Rze
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
APU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia mayonez666
1
Reputacja
-
Dlatego pytałem czy nie hamowałeś ostro. to mogło by spowodować takie piszczenie. Zdemontuj klocki i przetrzyj je szczotką drucianą, jeśli pomorze to znaczy ze tak się stało.
-
Szkoda że nie napisałeś o tym tydzień wcześniej. wy***ałem na śmietnik bak z 1.8t razem z przewodami
-
Nie chce mi się przepisywać więc odsyłam do tematu a następnym razem zapraszam do google (to był pierwszy temat jaki wyskoczył)
-
Tak jak pisał poprzednik. Wywal to w kosz bo to męka straszna (próbowałem). Pasują od golfa 3
-
Skoro mówisz że na pewno jest napięcie we wtyku żarówki to zapewne nie ma masy
-
Raczej niestety tak ? jak dostał takie napięcie na sygnały to nie ma innej opcji.
-
4 minuty http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A6Q/2003/264/R/8/853/853010
-
Szyba do góry a wygłuszenie na bok i masz ją widoczną, Co prawda super dojścia nie ma ale zawsze.
-
Musisz kombinować z jakimiś szczypcami i je otworzyć. Później rozebrać i nowa rączka (chyba występuje jako osobny element)
-
Nie tylko klima-tronik a przełączniki i ramkę też
-
Buczenie przy skręcaniu najbardziej z hamowaniem
mayonez666 odpowiedział(a) na DocFora temat w Audi A4 B5
Nie chcę tworzyć gównoburzy a wyprowadzić cię z błędu jeśli chodzi o prowadnice w B5. Tu są one chronione przez te gumowe harmonijki i otwory na nie nie są na wylot. Występują prowadnice tego typu jak poniżej , lecz do nich też jest specjalny smar (często załączany w zestawie) czerwony jeśli mnie pamięć nie myli. No i wszystko z rozsądkiem cienki film smarny między gumą a metalem wystarczy w zupełności. -
Trzeba wymienić ???
-
opaska do tłumików + pasta uszczelniająca załatwi sprawę na kilka miesięcy. Jeślichcesz spokoju to tylko spawarka
-
Skoro nie działa wisko to silnik się przegrzewa i gotuje wodę. Ciśnienie wydmucha ją przez najsłabszy punkt którym powinien być zawór w korku zbiorniczka. Napraw tą wiskoze bo nawet po naprawie wycieku pojawi się znowu.