Skocz do zawartości

Marian_NOL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marian_NOL

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    United Kingdom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Marian_NOL

0

Reputacja

  1. Robiłem ostatnio górę silnika, przejechałem 100 mil zapaliła się woda zrobiłem kejne 100 znowu się zapaliła teraz zapaliła się jak przejechałem 40. Przy nagrzewnicy wąż dolny gorący jak ch... górny lekko ciepły, przy chłodnicy wąż gorący przy termostacie zimny. Powietrze leci letnie w mieście czy po trasie raptem tak jak by ubyło wody i po chwili czuć że leci całkiem zimne. Nagrałem silnik zdjalem wąż przy nagrzewnicy pilecialo powietrze i płyn tylko że na wolnych obrotach jak trzymałem 2500tys obrotów przestawal lecieć płyn przy odpuszczeniu gazu płyn leciał dość mocno ogrzewania nie było problem z klapami? Problem rozwiązany zapchana nagrzewnica ale pytanie czy zapchana nagrzewnica mogła powodować że wybijalo wodę przez zbiorniczek?
  2. Panowie B7 2.0 TDI BRD problem z ogrzewaniem mam taki ze jak się nagrzewa leci ciepło później zimo. Pogoda już nie bardzo jeździć tylko z grzaniem d*py. Co mogę sprawdzić?
  3. Czyli można spać spokojnie myślałem że coś jest nie tak. Szczerze jeżdżę codziennie firmowym autem Audi jeździ moja dziewczyna z dzieckiem a za kilka dni rodzi więc samochód będzie stał chwilowo. Ale w grudniu będę miał kilka wyjazdów na lotnisko sprawdzę po każdym przejeździe czy coś się zmieniło. Dzięki za pomoc wszyskim ? Teraz czas na ogrzewanie, niekonczaca sie opowiesc
  4. Powiem Ci ze jak odebrałem Audi z pierwszego warsztatu i trafiło do drugiego w miedzyczasie zrobiłem ok 40mil powiedział mi że mam dużo oleju ok 1cm odrazu wymieniłem olej. Po tym jak odebrałem samochód wszystko ok zrobiłem 100mil gdzieś ubyło płyny w chłodnicy zapaliła się kontrolka dolalem zrobiłem kolejne sto i jest bez zmian.
  5. Check zapalił się przez spalona świece nie ma już z tym problemu, wymienienio oringi filtr paliwa i pompka bo spawdzili i nie było ciśnienia. Audi wróciło do żywych ?
  6. Głowica była z Polski po planowaniu i sprawdzeniu jak mi to składali wcześniej mówił że perfekt, w UK już nie dawałem na sprawdzenie. Jak odstawilem go do innego mechanika powiedziale że mam olej ponad stan centymetr albo tyle dodali albo ropę pchalo do oleju przez oringi?
  7. Sprawa się trochę przeciąga ale samochód trafił do innego warsztatu, check zapalił błąd staly od sądy spowodowany spalona świeca, i teraz tak gość dzwonił do aso o zestaw oringow na wtryski zaproponowali oringi śrubę i miedziana podkładkę ale dzwoni do mnie i mówi że u mnie nie ma tej miedzianej podkładki. Było coś takiego w BRD czy mogli źle to wcześniej złożyć?
  8. W poniedziałek odstawie do kogoś innego zobaczymy co powie ?
  9. Sory. Audi A4 B7 2.0 BRD 2007r
  10. Witam. Panowie problem powstał po wymianie głowicy. Pękła głowica kupiłem używana zmieniali mi to na warsztacie złożyli wszystko Audi jedzie ale do 3tys powyżej zaczyna szarpać nie dokreci obrotów d czerwoneg pola zrobiłem ok 20mil wyskoczył check. Wróciłem na warsztat pokazało błąd sondy i nie można go zgasic gasza i się zapala, Dpf zabity 76% wtryski gubią wartości 3 i chyba 1, chcieli mi czyścić DPF £450 wymieniać uszczelki na wtryskach bo tego nie zrobili no i wymienić sondę. Zabrałem samochód wyszedł jeden wielki wal z warsztatu nie mam nawet papieru co zrobili bo zapłaciłem gotówką i mi nie wystawia żadnego papieru ale c**j z nimi muszę coś zrobić z samochodem żeby go zrobić bo wyszedł już mnie £4k i nie jedzie. W poniedziałek odstawiam do innego mechanika żeby sprawdził co to może być zanim wymienię kolejna połowę samochodu. Spotkał się ktoś z was z takim przypadkiem może macie jakiś pomysł gdzie szukać czy faktycznie to przed DPF skoro sonda pokazuje błąd to wymienić? Ratujcie bo mam go miesiąc i nie będzie chyba miłości między nami ?
  11. Marian_NOL

    Kopci na biało

    Panowie sprawa wygląda tak 2.0 BRD 2007r kupiłem kilka tygodni temu przejechane 136tys mil w ciągu kilku dni przejechane ok 900mil dzień odpoczynku pozniej lecialem na lotnisko zawieźć Koleszke po przejrzeniu ok 40 mil autostrada stajemy na zjeździe zapala się brak wody poszliśmy coś zjeść kupiłem wodę żeby dolać nie było płynu po ok 15 minutach wlewam 1,5l wody chce odpalić zakrwcil raz i nie miał siły przekręcić po kilku sekundach chce odpalić i kręci i nie może załapać po chwili łapie i w kominów wypada duża ilość pary nie próbowałem dalej jeździć odpalac laweta pod dom. Uszczelka ostatecznie czy ominąć chłodzenie egr i sprawdzić przed odstawieniem na warsztat?
  12. Da rade wyciagnac ? I jak myslicie poza drazkiem i dwoma elemantami cos jeszcze zobaczyc ? . http://www.directupload.net/file/d/4561/648bwvqr_jpg.htm
  13. Potrzebny mi rozmiar tarcz Audi A4 b6 1.9tdi awx avant 2001r, musze zmienic przod + tyl jakiej firmy zobaczymy co i za ile znajde. Odrazu ktos doradzi co zrobic ze schowanym kolem w nadkole kolo 235/45/17. Dystans czy tylko zmiana kola ?
  14. Dokladnie przeczytaj od poczatku i masz problem rozwiazany
  15. Temat dawny ale powrocil po kilku miesiacach. Egr wyczyszczony ale nadchodzi jego koniec "nie bedzie". Znowu szarpie i nie jedzie znowu powtorka z doginaniem ale mysle kupic cala nowa listwe bo juz plastik na 1 jest polamany, przy okazji mam zamiar poprawic podcisnienie bo poprzecierane, dam znac jak zloze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...