Skocz do zawartości

cult84

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O cult84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Gdaśńk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dzięki! tak sobie myślałem.
  2. Panowie do B6 8,5J et29 jak się ma? wejdzie bez problemu czy trzeba coś poszerzać, opona będzie 235/40
  3. Bardzo ładny kolor! Konkretna sztuka!
  4. Bardzo ładnie się spasowało wszystko! Autko wygląda kozacko! Bardzo mi się podoba!
  5. Dziękuję za podpowiedź. Na pewno z korzystam jak będzie coś nie tak
  6. witam! Leci mi ze sprysku prawa strona, chce wymienić na nowy. Czy ten będzie pasił http://allegro.pl/dysza-spryskiwacza-reflektora-lewa-audi-a4-b6-i6600658489.html
  7. Więc sprawa wygląda następująco, wymieniłem filtr paliwa ale nic to nie dało a przy tym urwał mi się króciec od starego filtra i został w zatrzasku. Zrobiłem sobie dodatkowej roboty ale mniejsza o to, pojechałem do VAGBAUER Krystiana i nie ma żadnych błędów, sądy ok itp. sprawa ugrzęzła w miejscu, między czasie miałem małą kolizje i musiałem wyciągnąć klapę u blacharz i tu miła niespodzianka odbieram auto od blacharz a silnik jakby nigdy nic malina i na benzynie i gazie , o co tu chodzi? wiem na pewno że blacharz ma urządzenie które przykłada do aku bez jego odłączania a by elektroniki nie pokosić, czy to może być wina sterownika , kompa silnika jakiś reset pomógł czy coś, ogłupiałem!
  8. Nie miałem czasu wymienić filtra z różnych przyczyn ale nie po to piszę, wydaje mi się że to nie filtr paliwa choć go wymienię bo już kupiłem, zaczęło się to dziać tez na gazie tylko że moc jest reaguje na pedał gazu normalnie ale na jałowym obroty falują i dojeżdżając do skrzyżowania potrafi zgasnąć. Dziś próbowałem zawrócić na podwórku to zgasł mi z 5 razy trzeba ostroi deptać, nie trzyma obrotów na jałowym.
  9. kupiłem dziś nowy filtr paliwa wymienię i zobaczymy co i jak
  10. Witam! Mam problem, jak wyże,j wszystko zaczęło się od wypadających zapłonu, zostały wymienione świece, wszystkie cewki. silnik pracował elegancko nic do zarzucenia. Autkiem pojeździłem tydzień i się zaczęło. Zaczął ciężko odpalać, obroty spadają bardzo nisko potrafi zgasnąć i falują. Po naciśnięciu pedału gazu zachowuje się jak by coś go zdusiło. Dodam że na gazie nie ma takich objawów. Proszę o jakieś sugestie. Vag nie pokazał żadnych błędów.
  11. Witam poleci ktoś dobrego gazownika w gdańsku. Chodzi o regulacje i przegląd instalacji.
  12. Same plusy więc nie wiem co za problemy można mieć z tarczami nawiercanymi bo chyba nie pył na felgach
  13. Masz na forum kilku dobrych sprzedawców, którzy doradzą Ci w doborze tarcz i klocków i na pewno zaproponują Ci korzystniejsze ceny. Odpuść sobie tarcze ATE... To możesz podać nick albo numer telefonu z kim mam rozmawiać? a dlaczego problem takie tarcze szybciej odprowadzają ciepło.
  14. taki zestaw będzie odpowiedni http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-przod-audi-a4-320mm-b6-b7-wierco-i5901271605.htmlwiem że męczy buła zemnie ale chce być pewny
  15. Dla czego pytam: dzwoniłem do hurtowni w sprawie tarcz i gościu mówi że ma 321 czy można je założyć pod te zaciski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...