-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O vitz
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Śląskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
189 wyświetleń profilu
Osiągnięcia vitz
0
Reputacja
-
Różnica temperatury na wyjściu z kratek nawiewu (lewa i prawa) - Rozwiązany !
vitz odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6/B7
Miałem dzisiaj chwile i sprawdziłem klapy- 3 od pasażera (nie licząc tych od obiegów) działają poprawnie, przy kierowcy znalazłem jedną też sprawną (legendy mówią, że jest jeszcze jedna, ale dzie?;/). Jedyne co odkryłem to, że gdy włączę "szybę" daje naprawdę zimnym pow., np. 1C (mierzone termometrem w kracie). W nagrzewnicy od pasażera jest korek, wyjąłem, sprawdzałem klapę ręcznie i nic.... Sprawdzałem sterownik (partyzantka), jako że nie ma błędów, odpinałem silniki czy to zauważy- błędy się pojawiły, skasowałem, niby ok, a jednak nie...dmucha jak chce, czym chce. Ktoś, coś? -
Różnica temperatury na wyjściu z kratek nawiewu (lewa i prawa) - Rozwiązany !
vitz odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6/B7
Witam Chciałem odświeżyć temat. Problem podobny ale odczyty inne. Moja klima była nawijana miesiąc temu, a mimo to pojawił się problem. Z vag-a wynika, że na g263 mam 25C, taką też temp. vag wskazuje na g150 w lewej kratce, a pozostałe mają po 30C. Robiłem pomiary termometrem w nawiewach i generalnie to temp. skacze ale przy 35C na dworze miałem w tej lewej kracie 9-15C. Jak wymuszę nawiew na szybę i kraty to na szybie mam od 4-15C, a z kratek bije ciepłym. Jak zmniejszam przepływ pow. temp spada... Generalnie to szał, a błędów nie ma Proszę o pomoc! Myślałem, że to klapa centralna ale po odczytach vag-iem już taki pewny nie jestem... P.S. a w bloku 002 mam stale 0-2-13-2...hmmm w 001 0,648A-67,9%-30,5%-9bar Wentylator na chłodnicach też jakoś niepokojąco ciszej działa. -
vitz zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
witam posiadam podobny problem tyle, że mój licznik działa do 55 km/h. potem 0 sprawdzone mam wtyki przy czujniku prędkości, liczniku, dodatkowo potraktowane kontaktem. po sprawdzeniu vagiem żadnych błędów, w bloku 5 prędkość tak samo 55km/h i koniec działania jakieś pomysły? pomocy wymieniłem czujnik bo jak juz pisałem przy 55 km/h przestawał działać jest poprawa-przestaje działać przy 70;) poprzednio po przekroczeniu 55 na vagu wskazywał 0 teraz po przekroczeni 70 im szybciej tym mniej... jakieś pomysły... wtyki przy pompie ABS, liczniku, czujniku sprawdzone, brak błędów…..wrrrr pozdrawiam
-
co było przyczyną?