Skocz do zawartości

Rafal2410

Pasjonat
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafal2410

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Miastko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

984 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rafal2410

0

Reputacja

  1. witam Panów zmagam sie z problemem mega drgan pomiedzy 1600 a 2100 rpm .drgania były takie ze nie byłem w staie zrobic logów dynamicznych i tu z pomocą przyszedł kolega z forum przywrócił mi mape do ori (był chip) i wkoncu dałem rade zrobic logi ale wygladaja mi sie wydaje zle .turbo w nizszych obrotach niedoładowuje i moim zdaniem to wina zaworu ale zaworki juz zamieniałem i zadnej róznicy , po wgraniu ori mapy tzresawka sie zmniejszyła ale nadal jestogólnie prosze o pinie i jakis trop .wtrski zrobine turbo nowe . sprzegło BRD półosie z 2,5 tdi TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  2. witam . miałby ktoś poratować orginalna mapa silnika do a4 b6 1.9 tdi avf 2003 ?kuiłem auto po słabym chipie i chciałbym wrócic do serii
  3. Witam panowie .mam taką sprawę .wymieniłem jedne zegary na kolorowy i poszło wszystko ok .natomiast w drugim aucie po zmianie licznika nie chciało zaakceptować starego pinu (vcds pisało key bot ok).zmieniłem na stary licznik na którym migała spirala .chciałem wgrać stary wsad licznika bo myślałem że może coś źle kliknolem a tu zonk .otworzyłem wsad z pliku .kliknolem write eeprom encykrept licznik piszczał po czym zgasł oprócz kilometrów nicnsi nnienswieci .czy uwalilem zegary czy źle wgrałem wsad ?
  4. tak to wiem ale wielu ludzi miało błąd ABS czujnika bodajże lewego i przekłądali kable we wtyczce .u mnie takie coś nie wystepuje
  5. wszyscy mieliście bład ABS po przekładce ? bo u mnie nie wystepuje
  6. Witam Panowie .po przekładce mam problem z czujnikami paliwa mianowidzie przyjmuje kodowanie ale wyrzyca mi bład 00771 otwart lub zwart do plusa .podłaczyłem jak było wczesniej opisane z wtyczki pin 3 na mase a 2 do licznika i wpiety w wejscie 11. Miał ktoś podobny problem ? Edit ogarniete
  7. dzieki za podpowiedz wszystko teraz pasi
  8. Panowie napotkałem mała zagwostke w mojej przekładce .Mianowicie mam skrzynie FZK z 2,5 tdi skrzynia ma przesunieta poduszkę w prawo i mam problem z wydechem nie chciałbym go puszczac zbyt blisko buty szukam innej łapy po etce ale wszystkie mają poduszki centralnie jak wy to rozwiązaliście ?
  9. Panowie .posiadam na sprzedaż przekładkę Q z 2.5 tdi BAU cały komplet po odrestaurowaniu .łącznie z pompa abs szykowałem ja dla siebie ale niestety życie powiedziało "nie" jak by był ktoś zainteresowany
  10. chłopaki no mam problem auto kopci jak dla mnie to mocno kopci jak na załączonych filmikach szary dym . pali na strzała .wymieniłem uszczelniacze pompek i korekcje jak na foto . turbine tez jakis czas temu wymieniłem na regenerowana . dziur w dolocie nie ma . wymieniony czujnik temperatury . a auto im cieplejsze tym bardziej kopci czasem nawet to słychac jakby spaliny pod cisnieniem leciały .nie ma kata bo ktoś go kiedyś wycioł . logi statyczne jak na foto . tym smierdzi jedynie ropa i aż gryzie nie czuć spalonego oleju a potrafi jak sie zagrzeje i przygazuje na lekko siwo zadymic . oczywiście filtry wszystkie nowe . gniazda pompek no lekko wybite . z VCDS jedyne co zauważyłem to ze czasem na wolnych obrotach róznie ukłąda sie maf .ponieważ raz załacza egr na 48% i maf jest 450 a za chwile spada egr na 5% i maf ma 450 (wszystko na wolnych obrotach)czysciłem zaworki sterujące .według mnie wałek nie jest idealny ale tez nie jest szrot . zaczynam juz sie skłąniac ku teori peknietej głowicy lub że to wina wtrysków mimo korekcji w miare . co myslicie powiedzcie .synchoro 0,0-0,6
  11. specjalnie logowałem od zimnego silnika do czasu rozgrzania i oscyluje od +0,6 do +1,5 pozostałem 3 cylindry ida w tym czasie na minus
  12. Witam mam taka "ciekawostke " .otóż mój AVF przykapca na biało (nie nie para) i tak od pewnego czasu szukam przyczyny .i taka ciekawostka na 4 cylindrze im silnik cieplejszy tym zwieksza sie jeg korekcja a na reszcie maleje . suma wszyskich daje 0 ..widzieliscie taki rzypadek ?
  13. Chłopaki .kupiłem B^ 1,9 tdi AVF ośke gdzie wylatana jest skrzynia i tu moje pytanie bo nie moge znaleść GBA. jaka inna moge wstawić plug& pla ?
  14. po 8 000 zdemontowałem i wyczysciłem OCT wyleciała woda i za nia szara mażnie był ful pełny chyba ze nie wszystko wyleciało .ewidetnie przytkał sie oct bo zaczoł sie saczyc lekko olej z jednego z węży a mam to podłączone w ukłądzie zamknietym.ja mam silnik PD i z tego co czytałem w pokrywie nie ma sitka tylko jakis zaworek i nawet po zdemontowaniu pokrywy nic tam nie widać.Puki co jestem na wyjeżdzie wiec zamontowałem starą rurke i zobacze czy problem sie bedzie powtarzał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...