Skocz do zawartości

kim84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kim84

Informacje

  • Imię
    jakub
  • Miasto
    polska zachodnia

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kim84

0

Reputacja

  1. kim84

    Czarny bandyta

    tak na szybko. BIAŁA PERŁA
  2. ja mam w tym momencie 140,000 na liczniku. kupiłem auto gdy miało 50,000 poprzedni właściciel nic nie ruszał. Ja tez nie tykałem a nie dobiegają do mnie żadne szelesty łańcucha
  3. kim84

    jakie koło do A5

    miron nie ma nic na zbyciu.
  4. kim84

    jakie koło do A5

    Witam. jakie koło wejdzie mi do a5 szukam jakiejś fajnej 19
  5. kim84

    Czarny bandyta

    szukam koła na lato. zdecydowałem się na 19. mam dwie moim zdaniem całkiem ciekawe opcje. czy mogę prosić o pomoc. które lepiej i które wejdą? 1: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/348844-felgi-audi-a5-19-opony-2353519-14-r-conti-5p/ 2: http://allegro.pl/kpl-4-oryginalnych-kol-alu-do-audi-5x112-255-40-19-i5995438479.html
  6. kim84

    Czarny bandyta

    no takiej herezji to nie słyszałem dawno nie ma za mocnego auta:) poza dojazdem 5km grogą gruntową do mojego domu to mam gdzie używać mocy:) swoją drogą to chyba bym zaproponował wyjazd na tor poznań aby się powygłupiać jak się cieplej zrobi
  7. kim84

    Czarny bandyta

    koła na jakie moge sobie pozwolić to 18" niestety mieszkam na wsi bez utwardzonej drogi i 20" o wiele pogorszyło by komfort nie mówiąc już o guzach na oponach może jakies od S5 ale nie mam ciśnienia bo te mi się podobają. raczej chyba najpierw założył bym kompresor hybrydowy i nitro do kompletu ale najpierw taras bo zadowolona żona to więcej czasu w garażu:)
  8. Mi się podoba. każdy lekko poprawiony samochód wyraża lepiej właściciela. moja zona by skakała ze szczęścia bo mówi o suvie już od jakiegoś czasu. twoja q5 posiada jedna małą wadę którą w swojej juz wyeliminowałem a mianowicie srebrną ramkę grilla alla glonojad pomalowana na czarno zupełnie zmienia przód auta a koszt ledwie 100zł
  9. kim84

    Czarny bandyta

    Chodziło za mną bardzo liftowanie przodu, gdybym robił to jawnie i ujawniał koszty zonie to by była tragedia ale wydał bym dwie wypłaty i był by RS oficjalnie cała impreza z liftowaniem kosztowała ok 2700zł Auto robię z nieujawnianych środków i dlatego troche to trwało. jednak Można było wyłapać okazję. nowa maska 800zł set lampy (lampa, ślizg dolny, ślizg przedni i spryskiwacz) 1300zł za stronę i wszystko nowe nowe halogeny z żarówkami 280zł kratki zderzaka 180zł nowa belka przednia 150zł zderzak z grillem 200zł malowanie 400zł razem 4600zł co wydaje mi się rewelacją zderzak od s-line i kratki podniosły by cenę o jakiś 1000zł. ten pewnie po jakimś czasie mi się znudzi i będę wymieniał ale puki co jestem bohaterem w swoim domu (no w garażu na pewno)
  10. kim84

    Czarny bandyta

    udało się poskładać mógł bym siedzieć i patrzeć godzinę właśnie wróciłem z miasta i muszę powiedzieć, że nowe to nowe. oświetlenie drogi po prostu miazga.
  11. kim84

    Czarny bandyta

    W pierwszym poście obiecane zdjęcia przyjaciele. Jestem w trakcie prac ale jeśli będzie szło jak dzisiaj to jutro będzie koniec a wtedy cyknę jeszcze kilka jeśli chodzi o wygląd auta to ma kilka zarysowań bo pedantem nie jestem i jakieś dwie stłuczki mniejsze już zdążyłem zaliczyć natomiast czasem trzeba wybrać się do Dani albo Francji tak więc mechanicznie jest to ideał oleje wymieniane max co 10,000km olej w silniku 5w50 i ani jednego wycieku. sprzęgło tez już wymienione na jakieś performance ale nie powiem dokładnie bo nie pamiętam. jak już mówiłem, taras dla żony teraz będzie priorytetem ale mam nadzieję do wiosny jeszcze kierownicę wymienić.
  12. koloryzując sytuacje " auto mi nie chce odpalic, nawet żadna lampka się nie zapala co robić? jedziemy po nowy akumulator... dalej nie działa.... no to do Aso.... a w aso wymieniają bezpiecznik główny:)" nie obrażając nikogo z was, ale mój ojciec tak robi:D moim zdaniem chociaż nie jestem mechanikiem i mogę sie mylic to ja bym sprawdził najpierw podstawy zakładam, że napinacz jest hydrauliczny. może olej jest stary albo ma złe parametry i za wolno napełnia napinacz i to powód grzechotania na początku przy odpalaniu? wydaje mi się, ze gdyby to był łańcuch to by grzechotał i na wolnych obrotach i przy zchodzeniu z wysokich na niskie
  13. kim84

    Czarny bandyta

    zaciski od S5 bo większe a ceramika, mam na mysli taki zestaw: http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-cer-szcz-spre-czujn-p-t-audi-q7-i5885703355.html
  14. kim84

    Czarny bandyta

    fotki będą w czwartek przyjaciele jak będę w trakcie składania.
  15. kim84

    Czarny bandyta

    Witam wszystkich. Po kilku modelach audi stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A5 3.0 V6 TDI z 2010 roku. Jest nam razem dobrze od jakiś 3 lat. przejechaliśmy razem już jakieś 100,000 km i jedziemy dalej. Rok temu zrobiło się trochę za mało mocy więc zapoznałem kilku kolegów z warsztatu performance i... nie posiadam już dokuczliwych słów takich jak EGR i DPF. nie posiadam też klap w kolektorze dolotowym. przy okazji zmienili mi dolot na większy i filtr sportowy. wydech wstawiłem od 4.2 tfsi przez co świetnie słychać przez niego gwizdy turbiny:) wymieniony został intercooler na fmic.pl jak już tak stał w warsztacie to kazałem pomalowac felgi na czarno:) dodatkowe zabawy z programowaniem dały rezultat 328KM co puki co wystarcza:) (30,000km już za nami z tą mocą) Przy takiej mocy super było się rozpędzać jednak hamowanie za tirem juz zaczęło przysparzać problemów więc miesiąc po odebraniu auta wróciłem do warsztatu aby założyli mi zaciski od S5 i ceramike dzięki czemu auto równie pięknie się zatrzymuje jak rusza. Mimo, że z motoryzacją nie mam zbyt wiele wspólnego to stwierdziłem, że mam dwie ręce i jestem facetem więc trochę przy niej sam robię. Czasem wakacyjnym kupiłem poliftowy tył z audi S5 zderzak i swiatła i wymieniłem pod domkiem czego efektem są piękne neony. W wolnym czasie przyciemniłem szyby. pewnie taniej by wyszło pojechac do specjalisty bo zmarnowałem kilka rolek:) ale zrobiłem to sam i jestem dumny:) Jako, ze nie posiadam miliona pieniędzy to od tamtego czasu kompletowałem sobie graty aby liftować przód całe przednie oświetlenie kupiłem nowe bo często zdarza się latać po polsce nocą. maskę tez udało mi się dostac nową w kartoniku. zderzak i kratki znalazłem w kolorze. tak więc mysląc że już mam wszystko wczoraj rozebrałem przód... i co... i d*pa. właśnie czekam na paczkę z rzeczami które były schowane pod zderzakiem o których nie miałem pojęcia, że trzeba wymieniać. okazało się, że jest tam więcej zabawy niż myślałem przez co jestem trochę zagubiony ale jak udało się z tyłem to i przód ogarnę. w paczce ida: belka przednia pod zderzak, ślizgi lamp, spryskiwacze, ślizgi spryskiwaczy, ślizgi zderzaka i płyta pod zderzak. najbardziej martwię się intercoolerem bo jest ogromny i przednia belka ma dospawane uszy które go trzymają tak więc będę musiał ja pociąć aby uszy odzyskać i znów szukać kogoś kto spawa aluminim aby je przyczepić do nowej belki, zakładając, że jest taka sama z wewnętrznej strony jak stara. jak już mi się uda poskładać przód następne 2 kroki juz sa obmyślane: 1: taras dla zony:) bo inaczej będzie wojna. 2. kompresor hybrydowy i większa listwa wtryskowa może uda się dobic do 400KM A teraz obiecane zdjęcia. PRZED PRZEBUDOWĄ: W TRAKCIE PRACY: A NA KONIEC WISIENKA NA TORCIE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...