-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dołożenie tempomatu I odblokowanie full fis
Pepoelo odpowiedział(a) na Pepoelo temat w Audi A4 B6/B7
Ok sprawdzone, taśma do zmiany ponieważ miała tylko wyjście na air bag bez multi. Wymiana na stara taśmę i wszystko hula. dziękuję temat do zamknięcia -
Witajcie Panowie. Potrzebuje pomocy. Pacjent A4 B7 chciałem zainstalować tempomat bo nie było No i mieć pełny fis. Kiera multifunkcja już była No ale brakowało dwóch wyżej wspomnianych rzeczy. Kupiłem manetki 8E0 953 549 Q zalozone zakodowane masa podciągniętą pod 1pin zegarów tempomat dziala pelny fis również natomiast nie działają przyciski multifunkcji oraz brak podswietlenia bledy jakie wyświetla kiera to te w załączeniu. wszystkie wtyki wpięte. Może mijanka kabli we wtyczkach? Proszę o pomoc
-
Witajcie Panowie. potrzebuje pomocy. pacjent A4 B7 chciałem zainstalować tempomat bo nie było No i mieć pełny fis. Kiera multifunkcja już była No ale brakowało dwóch wyżej wspomnianych rzeczy. Kupiłem manetki 8E0 953 549 Q zalozone zakodowane masa podciągniętą pod 1pin zegarów tempomat dziala pelny fis również natomiast nie działają przyciski multifunkcji oraz brak podswietlenia bledy jakie wyświetla kiera to te w załączeniu. wszystkie wtyki wpięte. Może mija ka kabli we wtyczkach. Proszę o pomoc
-
Cześć kolego udało się zrobić lampy? Napisz jeszcze jak rozklejałeś lampy. Dzięki
-
Jest ktoś w stanie sprawdzić logi z poprzedniego postu. Z góry dzieki
-
https://drive.google.com/file/d/1X8Xn1r-GyhYn5bwJ8I7jojVqsRWVwfGe/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
-
Racja dałem d*py, zrobię log jeszcze raz jak będę miał chwile i wrzuce . Dzieki
-
wrzucam nowe logi faktycznie wężyki nieprawidłowo, zobaczcie czy faktycznie jest ok teraz. Ale zbiera się ladnie https://drive.google.com/file/d/1LxgYloPzU0gjo2aupXS7Xs38ItfrA858/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM https://drive.google.com/file/d/1r7FtDICbbRQVZB1C6FSqfrZ5nHEsJftX/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
-
A wiec sprawdzone podciśnienia, wszystko ok, wymienione turbo, nadal to samo. co jeszcze się ujawniło… jak pomału dodaje się gazu do 2k obrotów to auto auto/ turbo działa jak skurczybyk tzn działa wszystko jak należy przynajmniej z odczucia. Ale jak się dzwonię odrazu do podłogi to wtedy muli/ nie idzie jak trzeba moze to coś pomoże prosze o radę
-
Ok. Przynajmniej wiem gdzie szukać. Dziękuje i dam znać niebawem co i jak
-
https://drive.google.com/file/d/1fxJlxHOTl_pp_uZTh-RjUt6hKSWXXPsX/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1WcVx0mxFGVpQ_TIxp2sKBgLJss7sRQho/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1tQQqrXX7wax5MB9CIYIFxkYvSj_D1i4v/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ZNeIc6kYeRpHlCbP-ahXyK0mldZCkj-_/view?usp=sharing Jedynie tak udało mi się je wrzucić. Panowie liczę na Was,
-
co jeszcze to podczas gdy nie ma mocy to widać bo wzrasta zużycie paliwa do 40l na chwilówce
-
Witajcie Panowie, pacjent to "MAŁYSZ" kolegi, jak w temacie 1,9 tdi 130hp po dodaniu gazu brak mocy, zbiera się jakby miał 60 kucy. Co zostało w aucie zrobione: EGR wymieniony, wężyki podciśnienia, zawór N75, kolejny zawór jak N75 nie pamiętam nazwy, 3-ci zawór klapy gaszenia, przepławka, co zostało wyczyszczone: map sensor, kolektor ssący, intercooler Sprawdzone strzykawką geometria otwiera się sprawdzony dolot na ciśnienie i trzyma Próbowałem zrobic logi dynamiczne i statyczne na niedawno kupionym interfejsie 20.12 a wiec: 003, 008 i 011 Monday,08,November,2021,15:44:08:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:43:52 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 1260 /min Engine speed 790-870 255.0 mg/str MAF (specified) 230-310 279.3 mg/str MAF (actual) 210-350 84.5 % EGR duty cycle 40-75% 15:43:52 Group 008: Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 7.7 mg/str IQ driver's req 65-70 39.8 mg/str IQ via rpm(Torq) 47-51 20.0 mg/str IQ via MAF 47-60 15:43:52 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 1081.2 mbar Spec. intake press. 2200-2400 971.1 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 011 i 010 Monday,08,November,2021,15:42:58:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:41:54 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1365 /min Engine speed 2850-3150 1550.4 mbar Spec. intake press. 2200-2400 994.5 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 15:41:54 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load) 445.9 mg/str MAF 900-1250 969.0 mbar Atmos. pressure sensor -f96- 971.1 Intake air press. 2100-2600 46.3 % Throttle 100% 006 i 004 Monday,08,November,2021,15:39:20:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:38:00 Group 001: Injected quantity 861 /min Engine speed 790-870 7.7 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 7.1°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 74.7°C Coolant temp 80-110°C 15:38:00 Group 004: Unit Injectors valves command 1176 /min Engine speed 790-870 0.3 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 3.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. statyczne 001 Monday,25,October,2021,19:13:04:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:12:22 Group 001: Injected quantity 882 /min Engine speed 790-870 7.1 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 6.6°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 45.0°C Coolant temp 80-110°C 004 Monday,25,October,2021,19:15:03:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:14:47 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 790-870 3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. 013 Monday,25,October,2021,19:16:48:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:16:26 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control 0.24 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.07 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 0.09 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H -0.28 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H 018 Monday,25,October,2021,19:18:55:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:18:17 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 023 Monday,25,October,2021,19:20:36:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:20:14 Group 023 -10.0 (no units) -20.0 (no units) -2.0 (no units) -16.0 (no units) Nie wiem dlaczego nie zapisuje w formie csv aby moc wrzucic na vaglogi i miec tabele z wynikami, moze cos z vcds?
-
panowie temat rozwiązany. Ściągnąłem kompresor klimy, wyciągnąłem przewód plus od rozrusznika który biegnie do alternatora był przetarty i dotykał obudowy. Założyłem dwie koszulki termo złapałem opaska do obudowy dziś rano sprawdzony pobór. „0.05”A ?
-
Sprawdzone przed chwila na odpiętym alternatorów wynik taki sam. podczas podpinania rano aku ( wieczorem odpinalem) mocno iskrzyło przy zakładaniu klemy oraz pojawił się dymek z okolic spodu kolektora. sprubowalem ściągnąć i założyć klemę raz jeszcze. Widać było pod katem jak spawa przewód plusowy z alternatora który idzie do rozrusznika. Jest przetarty tuż przed zapracowana końcówka i zwiera do obudowy rozrusznika pozniej podjade na podnośnik aby zdjąć przewód zaizolowac o założyć na niego peszel i może złapać opaska do czegoś aby nie drżał następnie zrobię pomiar. ale podczas pomiaru i ruszaniu tym przewodem wartość poboru zmienia się podczas zwarcia od 0-4A