
maciek016
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O maciek016

Informacje
-
Imię
Alan
-
Miasto
Czarniecka Góra
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Nie ma napiecia na pinach ktore wychodza z komputera. Przekazniki sa sparawne i co teraz? Znaczy ze komputer walniety?hurling a czy u Ciebie przy odpalaniu rozrusznik kręci i raz na jakiś czas coś na ułamek sekundy chce załapać ale nie daje rady? I czy po odpaleniu z Plaka wszystko chodzi ok...ale później bez Plaka znów to samo?
-
Co potrzebuje do sprawdzenia zasilanie? Jestem laikiem więc nie powiem czy przekaźniki pod ecu są sprawne...
-
maciek016 coś pokręciłeś. BLP to motor benzynowy,dokładnie 1.6 FSI kurcze to może BLB...pokręciłem coś
-
W silniku mam zdjęta plastikowa pokrywę zaworów...czy mimo to mogę sprawdzić silnik komputerem czy muszę to z powrotem dokręcić? Jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa? Rozumiem że w.tym.silniku są dwie pompki paliwa...jedna elektryczne przy zbiorniku, a druga mechaniczne przy silniku...mam rację? Czy komputerem da się sprawdzić oby dwie pompy?
-
Pozwole sobie podpiąć pod temat...otóż mam podobny problem: Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić? Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda?
-
Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić? Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda?
-
Witam. Koledzy pękł mi wąż wychodzący od chłodnicy EGR a w chodzi prawdopodobnie do nagrzewnicy??. Niestety nie mam na nim żadnych numerków które mógłbym odczytać. Może któryś z Was mógłby pomóc jaki wąż wychodzi z miejsc zaznaczonych na zdjęciu? Audi A4 2.0 TDI BLP 2005 r Sprawa pilna.. http://www.directupload.net/file/d/4309/j6u9tm4e_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4309/f7kgf2ar_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4309/xwteu9jr_jpg.htm
-
Witam. posiadam Audi A4 2.0 TDI BLP z 2005 r. Dziś ściekł mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, okazało się, że gumowy wąż, który dochodzi do chłodnicy EGR jest dziurawy i z niego leci. Ten wąż prawdopodobnie wchodzi do nagrzewnicy (tak mi się wydaje) z chęcią wymieniłbym go oraz ten drugi gumowy krótszy w kształcie fajki wychodzący też z chłodnicy EGR. Wie ktoś może jakie mogą być ceny oraz symbole w/w części? Wymieniał ktoś te rurki? Mam symbole takowych węży 8E0819372 03G121157B
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
maciek016 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam. Szukam jakiegoś oleju do Audi a4 b7 BLP oraz komplet filtrów. Jaki byłby koszt? -
Panowie nie wiem czy w dobry temacie piszę, jesli nie to mnie poprawcie: Jak wygląda kwestia awaryjności pompowtrysków w silniku 2.0 TDI z 2006 r? Jakie są przykłądowe koszty ich późniejszej regeneracji wraz z 'robocizną'? Ptam bo zastanawiam się nad zakupem Audi B6 lub B7. B7 pojawiłą się na sprzedaż tutaj na forum z silnikiem 2.0 TDI...
-
Witam wszystkich. Jestem w trakcie zakupu Audi A4B6, mam nadzieję, że ktoś pomoże w wyborze pozdrawiam