Skocz do zawartości

maciek016

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek016

Informacje

  • Imię
    Alan
  • Miasto
    Czarniecka Góra

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia maciek016

0

Reputacja

  1. Nie ma napiecia na pinach ktore wychodza z komputera. Przekazniki sa sparawne i co teraz? Znaczy ze komputer walniety?hurling a czy u Ciebie przy odpalaniu rozrusznik kręci i raz na jakiś czas coś na ułamek sekundy chce załapać ale nie daje rady? I czy po odpaleniu z Plaka wszystko chodzi ok...ale później bez Plaka znów to samo?
  2. Co potrzebuje do sprawdzenia zasilanie? Jestem laikiem więc nie powiem czy przekaźniki pod ecu są sprawne...
  3. maciek016 coś pokręciłeś. BLP to motor benzynowy,dokładnie 1.6 FSI kurcze to może BLB...pokręciłem coś
  4. W silniku mam zdjęta plastikowa pokrywę zaworów...czy mimo to mogę sprawdzić silnik komputerem czy muszę to z powrotem dokręcić? Jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa? Rozumiem że w.tym.silniku są dwie pompki paliwa...jedna elektryczne przy zbiorniku, a druga mechaniczne przy silniku...mam rację? Czy komputerem da się sprawdzić oby dwie pompy?
  5. Pozwole sobie podpiąć pod temat...otóż mam podobny problem: Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić? Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda?
  6. Witam. Jestem posiadaczem Audi 2.0 TDI BLP 2005 R. Od kilku dni miałem problem z uruchomieniem silnika..otóż musiał dłużej pokręcić aby odpalił. W czasie jazdy raz na jakiś czas wyczuwalne było lekkie szarpnięcie jednak po przetasowania wszystko ustawalo. Dziś niestety nie mogę już odpalić auta. Kręci długo i w ogóle nie zaskakuje.. sprawdzilem pompę paliwa...wszystko ok..tzn podaje paliwo.. sprawdzilem też podajac paliwo pompujac ręczna Gruszka...niestety bez efektu. Próbowałem odpalić samochód używając też Plaka..podałem go trochę w dolot powietrza i po pewnym czasie samochód odpalił. Chodził normalnie przez dłuższą chwilę...wydawało się że wszystko jest ok ( cały czas pompujac paliwo ręcznie ) jednak po zgaszeniu silnika auto nie chce nadal samo odpalić bez Plaka, lub też z nim.. stąd moje pytanie czy możliwe jest aby problem leżał we wtryskach? Jak najłatwiej mógłbym to sprawdzić? Czy jeśli problem leżał by w stronie wtryskow...gdzie dokonać zakupu najlepiej ewentualnie czy można je zregenerować? Bo coś kiedyś slyszalem że w tej wersji silnika BLP wtryski nie da się poddac regeneracji...czy to prawda?
  7. maciek016

    Co to za wąż?

    Witam. Koledzy pękł mi wąż wychodzący od chłodnicy EGR a w chodzi prawdopodobnie do nagrzewnicy??. Niestety nie mam na nim żadnych numerków które mógłbym odczytać. Może któryś z Was mógłby pomóc jaki wąż wychodzi z miejsc zaznaczonych na zdjęciu? Audi A4 2.0 TDI BLP 2005 r Sprawa pilna.. http://www.directupload.net/file/d/4309/j6u9tm4e_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4309/f7kgf2ar_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4309/xwteu9jr_jpg.htm
  8. Witam. posiadam Audi A4 2.0 TDI BLP z 2005 r. Dziś ściekł mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, okazało się, że gumowy wąż, który dochodzi do chłodnicy EGR jest dziurawy i z niego leci. Ten wąż prawdopodobnie wchodzi do nagrzewnicy (tak mi się wydaje) z chęcią wymieniłbym go oraz ten drugi gumowy krótszy w kształcie fajki wychodzący też z chłodnicy EGR. Wie ktoś może jakie mogą być ceny oraz symbole w/w części? Wymieniał ktoś te rurki? Mam symbole takowych węży 8E0819372 03G121157B
  9. Witam. Szukam jakiegoś oleju do Audi a4 b7 BLP oraz komplet filtrów. Jaki byłby koszt?
  10. Panowie nie wiem czy w dobry temacie piszę, jesli nie to mnie poprawcie: Jak wygląda kwestia awaryjności pompowtrysków w silniku 2.0 TDI z 2006 r? Jakie są przykłądowe koszty ich późniejszej regeneracji wraz z 'robocizną'? Ptam bo zastanawiam się nad zakupem Audi B6 lub B7. B7 pojawiłą się na sprzedaż tutaj na forum z silnikiem 2.0 TDI...
  11. Witam wszystkich. Jestem w trakcie zakupu Audi A4B6, mam nadzieję, że ktoś pomoże w wyborze pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...