
szczepanstjepan
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szczepanstjepan

Informacje
-
Imię
Szczepan
-
Miasto
Village
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
387 wyświetleń profilu
-
Black B7 / Avant / 2.0TFSI / Quattro / Tiptronic / S-line
szczepanstjepan odpowiedział(a) na DubixPL temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Cześć, niedawno się przesiadłem z A4 B6 1.9 TDI na A4 B7 2.0T quattro tip i potrzebuję informacji gdzie można zaktualizować oprogramowanie skrzyni. Pozdrawiam -
Albo zaspawują dziury i otwór po grzybku albo gwintują i wkręcają śrubki na kleju.
-
Skąd wiesz, ze kąt ok? W BS na kanale 000 sprawdzasz drugie okienko, temp silnika min. 80st, najlepiej użyć funkcji TDI Timing. Magicy patrzą na kąt w MB i się dziwią.
-
[B6 AVF/AWX] Co jeszcze wymienić/sprawdzić przy pasku klinowym ?
szczepanstjepan odpowiedział(a) na salamander temat w 1.9TDI
Sprawdzić sprzęgło jednokierunkowe alternatora. -
-
Odłącz wężyk od EGR, pewnie się zaciął zawór sterujący lub sam EGR.
-
Witam, znalazłem kabel antenowy i drugi cieńszy ucięte przy prawym słupku A na wysokości schowka. Kable te wędrują słupkiem gdzieś do tyłu. Może ktoś z Was wie od czego one są? Dodam, że radio od początku nie odbiera perfekcyjnie.
-
[B6 AWX] Po podaniu ciepłego powietrza pracuje równo - świece sprawne! - FILMIK
szczepanstjepan odpowiedział(a) na Michal94 temat w 1.9TDI
Sprawdź czy popychacze są założone dobre, mają mieć minimalny luz, uginać się tak z pół milimetra. -
Znalazłem już,co jest przyczyną słabego palenie. Mój miernik ciśnienia zepsuł się świnia i zawyżał, dziś zmierzyłem pożyczonym nowym miernikiem i zimny -5 stopni 21 22 22 21 gorący po 23 równo. Zimny -5 stopni z 5ml oleju na tłok 29 29 30 29 gorący z 5ml oleju po 24. Także chyba jasne już wszystko, muszę naszykować worek kasy i nie wiem czy cały motor z gwarancją czy zmieniać pierścienie i obróbka głowicy. Jak naprawię to chyba to sprzedam i kupie se 1.8t. Zastanawiam się jeszcze czy te popychacze nie są jakieś wadliwe, że się zawory nie domykają, a były te co trzeba przecież, ręce mi opadają. Ostatecznie,płukanka chyba zaszkodziła silnikowi, zapiekły się pierścienie.
-
No i klopsik, to nie akumulator. Po niedzieli będę myślał dalej.
-
Wtyczka na pompce najpierw do sprawdzenia, jakie bipy na tym cyl?
-
Może zmieniałeś rozrząd ostatnio? Jak kupiłem wóz synchro było 1,6 na + i tak było. Sprawdzałem ten akumulator ale niby dobry ale ma 5 lat i do tego 61Ah i 540A Zamiast 80Ah i 740A. Jutro spróbuję od ojca albo od kolegi akumulator pożyczyć.
-
Przy odpalanie napięcie spada do 10,11V, natomiast jestem głupi i teraz wpadłem dopiero na logowanie odpalania w grupie 018 w MB no i kurde przy zapłonie same 2 przy paleniu same 4, jak łapie 6 i potem 0 i wiem, że coś nie bangla ale nie mam pojęcia co, sprawdzałem u kolegi jak jest i on ma same 2 na zapłonie odpala od razu łapie 6 i potem 0.
-
Dziś sytuacja taka: temperatura 0,0 st. Kręcę z 15 sekund i pach łapie od razu na wszystkie i pracuje se jakby nigdy nic.
-
Właśnie, przed wymianą popychaczy synchro -1.6 idzie jak wściekły teraz na plusie 1.6 i idzie jak wściekły na minus lipa. Nawet jak wymieniałem pompę wacum, paliwo wyciekło, odpalił od kopa. Jak go odpalę i zgaszę to pali normalnie, tylko pierwszy odpał po kilku godzinach 8 i więcej trwa kilka sekund. Dodam jeszcze, że przy paleniu pyrknie i potem kręcić trzeba i dopiero pali.