Skocz do zawartości

Allsside

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Allsside

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Allsside

0

Reputacja

  1. Mam napiancz hydrauliczny, zostaje mi więc tylko laweta
  2. Potwierdziłem chyba swoje przypuszczenia, dziś zdjąłem pokrywę od rozrządu i pasek jest bardzo luźny a napinacz można ręką obracać.
  3. Witam posiadam Audi A4 b6 1.9 tdi awx 130km 2001r.Problem jest taki że dzień po wymianie rozrządu że wszystkimi rolkami i napinaczami, samochód ma problem z odpalaniem, na biegu jałowym obroty rytmicznie podskakują do 1200 i opadają do pierwotnego stanu, podczas zmiany biegów samochód strasznie szarpie, na biegu jałowym spalanie wynosi 4-5l a podczas jazdy przy naprawdę bardzo delikatnym muskaniu gazu nie ma szans zejść poniżej 7l. Przed wymianą nie było takich objawów spalanie w trasie było ok. 4,5lCzy jest szansa że przestawił mi się rozrząd?Wrzucam też filmik z odpalania.
  4. Dzięki za odpowiedź, powiedz mi jak zabrać się za dogięcie tych konektorów jestem dość świeży w tym temacie. Laptopa za vagiem niestety nie posiadam co do numeru błędu i jego opisu będę musiał poczekać do jutra. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest szansa że taki preparat http://allegro.pl/liqui-moly-2666-diesel-spulung-0-5l-czysci-wtryski-i5330901406.html załatwi tego sprawe ? Być może jest poprostu brudny.
  5. Witam od kilku dni borykam się z problemem szarpania silnika podczas przyśpieszania na zimnym silniku(jak już rozgrzeje się do 90 stopni problem znika), również na wolnych obrotach co jakieś 2-3 sekundy zabuja mocniej silnikiem i całą budą (wcześniej to nie występowało) dziś dodatkowo przy uruchomieniu silnika zapaliła mi się kontrolka od ESP + silnik znowu miał dziwne drgania i szarpanie przy przyśpieszaniu. Zgasiłem silnik i zapaliłem ponownie , problem znikł. Pojechałem dziś do mechanika podpiąć moją Audi pod Vag'a i okazało się że jest błąd na 2 pompowtryskiwaczu i należy wymontować wszystkie cztery pompowtryski aby je sprawdzić. Mam kilka pytań odnośnie mojego przypadku a mianowicie: -Czy jeśli okaże się że jest to wina pompowtryskiwacza trzeba regenerować wszystkie cztery ? (Nie ukrywam że kwota 450-600 zł za regeneracje jest dość duża) -Czy są jakieś inne możliwości tych właśnie objawów (Może nie trzeba regenerować pompowtrysków) Czytałem trochę na forach i z każdym przeczytanym tematem obawiam się że oddam wtryski do regenracji a problem będzie dalej, więc może to jest wina EGR ? Albo wsuwki konektorów elektrycznych ? Moja Audi to A4 B6 1.9 TDI AWX Z góry dziękuję za każdą odpowiedź na temat mojego problemu. Mój przypadek jest identyczny do tego w tym temacie
  6. Cześć jestem dość świeży na forum ale chętnie pokaże wam moje pierwsze Audi,zakupiłem ją jakoś w styczniu/lutym tego roku wcześniej posiadałem hondę tak zwaną UFO ale Audi jednak lepsiejsze Od razu na starcie powymieniałem: -Rozrząd,filtry,płyny i olej -Założyłem normalne żarówki tungsram +120% razem z regeneracją soczewek (poprzedni właściciel posiadła zestaw ksenonowy, który był już tak dobity że świecił gorzej niż postojówki -Podniosłem ją (oryginalne sprężyny) -Pozakładałem nowe osłony -Poduszki pod skrzynią biegów i pod silnikiem -Nowy króciec układu chłodzenia plastikowy i uszczelka pod tym aluminiowym - I co najważniejsze założyłem normalne jak na nasze polskie drogi koła 16', jak ją kupiłem stała na felgach od Audi Rs6 C5 18' Ale przejdę do szczegółów Rok: 2002 Lakier dość pospolity: LY7W Napęd: Przód 5 biegów Silnik: AWX 130km Z wyposażenia biedna raczej nie jest chociaż mimo tego co napisałem na dole najbardziej brakuje mi składanej kanapy z tyłu (Dziwne ) -4x elektryczne szyby (podobno rzadkość) -Duże radio symphony -Głośniki ASS (Audi Sound System) po 2 w drzwiach, 1 w podszybiu z przodu i 1 duży w podszybiu z tyłu -Klima 2-strefowa -Pełen polift -Pakiet oświetlenia wnętrza -Kolorowy FIS razem z nawigacją -Czujniki cofania tył -Podłokietniki przód i tył -Skórzana kierownica,gałka i ręczny -Fotele podnoszone kierowcy i pasażera (nie wszystkie chyba mają) -Felgi Aluminiowe 16" Nokiany 205/55 Na lato i Drugie 16"205/55 też Aluminiowe na zimę (jakoś nie podobają mi się stalówki ) -Podgrzewane i elektryczne lusterka i chyba składane ale ręcznie nie sprawdzałem bo nie chcę urwać -Multi funkcyjna kierownica -Tempomat -Pełen zestaw głośnomówiący na jakąś tam starą nokie i co najdziwniejsze mam długi mikrofon nad głową kierowcy -Domykanie szyb z kluczyka/pilota -4 poduszki i 2 kurtyny -abs/esp wyłączane z guzika W planach mam: -Przerobić wejście do zestawu głośnomówiącego na takie dzisiejsze (micro usb 2.0) -Pousuwać 3 delikatne wgniotki W sumie póki co więcej nic, nie mam zamiaru robić go na tak zwaną glebe bo jest to dla mnie nie praktyczne podobnie z silnikiem 130km starcza mi (narazie) spalanie 4,5l przy ok. 120km/h najbardziej mnie zadowala. Jutro albo dziś wieczorem dorzuce zdjęcia ze środka jak by ktoś chciał Zdjęcia niżej Pozdrawiam Od razu po zakupie obniżona i na zimowych kołach Tu już podniesiona
  7. Temat do zamknięcia, sprawdzałem na vag'u zero błędów odległości OK dziś już wszystko w porządku postał trochę na słońcu i działa dostanę się jutro do zderzaka i sprawdzę łącznik o którym pisał Jaguaro i zobaczę co tam wilgoć łapie. Dzięki za pomoc !
  8. Jutro to sprawdzę, i mam pytanie czy czujniki z audi a6 c5 by pasowały ? Bo wyglądem i ilością pinów są takie same.
  9. A w jakiej zakładce sprawdzić te odległości? Czytałem też na innych forach że np. W fordach można odpalić jakiś test czujników i wtedy jedno pikniecie to lewy zewnetrzy 2 pikniecia to lewy wewnetrzny i tak dalej... może Audi też tak ma Jaguaro a jak się do tego dostać? I co z tym zrobić jeśli okaże się że z tym jest problem
  10. Ale skoro czujniki cykaja tak jak powinne to raczej nie są zepsute. Może to jakiś sterownik. Jak bym z góry zakładał że wszystko jest do wymiany to bym był bankrutem
  11. Czyli nie może być nic takiego że dostala się do nich wilgoć? Jaki może być koszt nowych czujek ?
  12. Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu głównie opisującego mój problem więc zakładam nowy. Mój problem polega na tym że moje czujniki tylne po wbiciu biegu wstecznego wydają pikniecie co daje do zrozumienia że system działa lecz po chwili jest wysoki dźwięk trwający ok 6s. Zdarzało mi się to wcześniej po ulewnych deszczach były takie efekty. Samochód postal trochę na słońcu i było już normalnie, lecz niestety ostatnio przez tydzień padało a teraz jest tylko 6 stopni i nie ma to jak wyschnąć. A więc co może być przyczyną i jak temu zaradzić z góry mówię ze sprawdzałem metodą na ucho i wszystkie czujki wydają te specyficzne strzelanie czy jak to inaczej się nazywa. Nie ukrywam że trochę to denerwuje a tym bardziej że jeszcze mi się dwumasa zbliża więc najlepiej gdyby to była błachostka. Z góry dzieki za pomoc Moje Audi to A4 B6 1.9TDI AWX 2002
  13. Cześć na imie mam Adam lat mam 19 moją wielką miłością jest wiadome Audi ? sam posiadam Audi A4 B6 1.9 TDI AWX niestety zmagam się aktualnie z problemem czujek od parkowania ale o tym potem. Uczę się metodą prób i błędów detalingu posiadam ze 2 skrzynki kosmetyków mam trochę świra na tym punkcie hehe. Ogólnie jestem informatykiem więc jak by ktoś potrzebował służę pomocą. To chyba tyle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...