Skocz do zawartości

Norbert_lux

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Norbert_lux

Informacje

  • Imię
    Norbert
  • Miasto
    Wymiarki

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. a u mnie jest dyskoteka,jak otwarte drzwi pasażera to nie wyświetla na fisie tylko mruga oświetlenie kabiny,a kierowcy wszystko ok, na pewno lewy tylny styk nie hasa bo nie pokazuje nic,nawet lampka w drzwiach się nie pali,oświetlenie nie mruga,i na fisie też nic
  2. Norbert_lux

    Zmiana komputera

    silnik 115 KM PD TDI czy wystarczy wstawić komputer od 130KM PD żeby cieszyć się większą mocą?
  3. postaram się o te logi,tylko myślałem że to standardowa usterka,której przyczynę łatwo usunąć, nie miałem do czynienia do tej pory z PD,raczej pompa wtryskowa vp44.
  4. witam forumowiczów, mam pytanie co dolega silnikowi tdi 115KM PD na wolnych obrotach trochę falują, w trasie pod obciążeniem jest ok,pełna moc na każdym biegu,skrzynia 5 manual.
  5. sukces,palma się pojawiła po ponad 24 godzinach po podłączeniu odbiornika fal, ale byłem zrezygnowany i chciałem podłączyć inny,a potem zapomniałem o temacie i dopiero gdy zobaczyłem ikonkę to wtedy happy, po przeczytaniu ponad 30 stron tego tematu i że nikt nie pisał o B5 jedynie B6,B7 a więc dla posiadaczy niezłomnego modelu B5 ta kostka 4-pin z tyłu to od sygnału do zegara cyfrowego, ja mieszkam koło zachodniej granicy to wmontowałem tą antenę w komorze licznika,po prostu opuściłem na dół ile kabla starczyło, chociaż nie sądzę że to ma jakieś znaczenie, na którejś stronie tego tego tematu ,tak gdzieś w połowie jest foto takiego licznika z B5 ,ale nikt nie odpowiedział tam na zadane pytanie, w zależności od modelu audi te trzy kabelki od odbiornika mogą różnić się nieco kolorami,generalnie jedynka to żółty, napięć nie sprawdzałem bo jak zagadało to nie drążyłem, niektórzy piszą że sygnał idzie jedynką,a niektórzy że trójką,tego nie wiem dwójka to masa,brązowy lub czarny
  6. witam ,zmieniałem licznik i w tym nowym mam dodatkową kostkę na 4 piny,nie wiem czy to serwisowa czy też od sygnału zegara radiowego trzy te duże podpięte a do tej jednej małej nie mam istalacji, palemka sygnału na starym liczniku była,a na tym brak, to a4 b5 lift 2000,zmieniłem 8D0920931TX na 8D0920932FX jak przywrócić palemkę ?
  7. w modelach B5 i C5 po lifcie na liczniku z zegarkiem cyfrowym była dodatkowa wtyczka na 4 piny, od czego ona jest ? czy to może być od sygnału radiowego do zegarka ?
  8. licznik z zegarkiem cyfrowym czasami ma dodatkową małą wtyczkę u góry na 4 piny,do czego ona jest?
  9. AKN 26242 czy do AFB jest taki sam?
  10. witam,mam numer seryjny z obudowy tego radia,jak z tego wydobyć pin ?
  11. witam,mam numer seryjny z obudowy tego radia,jak z tego wydobyć pin ?
  12. 0281010496 4b0907401AE jaka skrzynia była montowana z tym silnikiem 2.5 tdi v6 ??
  13. a czy można kabelkiem odczytać numer sterownika pompy? z naklejki na sterowniku wymazały się wszystkie cyferki,sterownik nie wygląda na oryginalny,możliwe że pompa po regeneracji , silnik na pewno był robiony ,widać że dużo dłubane,nawet pompka ręczna jest założona tam gdzie powinien być przezroczysty przewód paliwa, jakieś części od skody po napisach wnioskując,swoją drogą to nie wiem jaka skoda wychodziła z silnikiem 2.5 tdi V6,chyba Superb
  14. dziękuję za odpowiedzi w temacie,jeszcze zimą udało mi się zdobyć sterownik odpowiedni,bez kombinacji plug and play. przetestowałem blokowanie na śniegu i wszystko ok,no errors. trwało to prawie 3 lata,zdobyłem sporo wiedzy bezcennej,warto było trochę pogooglować, pozdrawiam zainteresowanych tematem,chociaż już mało kto jeździ starymi samochodami i zainteresowanie spada, zwłaszcza podpowiedzi kolegi Banan okazały się bardzo pomocne,pozdrawiam, z ciekawostek dodam że ostatnio naprawiałem pompę w zbiorniku którą mechanik poprostu wrzucił do środka,twierdząc że ją naprawił. warto czasami samemu coś zrobić przy aucie
  15. witam,mam prośbę kogoś biegłego w temacie, w roku 2000 były wypuszczane B5 2.5 tdi v6 z ecu z czterema kostkami oraz nowsze z dwoma dużymi kostkami, auto mam na starym rozwiązaniu ,natomiast trafiła mi się wiązka z komputerem na nowych kostkach, wiązka różni się jednym lub dwoma kablami i nie wiem czy to jest przyczyną że nie mogę go odpalić, pojawia się błąd komunikacji z pompą wtryskową,mruga spiralka na tacho, i najpewniej jest problem z immo,- do licznika mam pin a do tego nowego ecu wyskakuje niedożeczny pin 65535, mam zrzuty ekranu z eeproma ecu ma ktoś pomysł lub może ktoś już to przerabiał, bo z B5 to było dużo wersji i tam strasznie to namieszane jest ,były przedlifty ,półlifty,ostatnie wypusty pełny lift i zaraz się okaże że jeszcze ćwierćlifty pozdrawia,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...