zibi0310
Pasjonat-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Kolego, sprawdzałeś ciśnienie na listwie wtryskowej? Jaki filtr paliwa, ori? Jaką temp silnika pokazuje Ci w komputerze po nocy? Ma byc na zimnym zbliżona do temp otoczenia. Log 002-033, 032 masz?
-
Ok temat rozkminiony. Ja mam podniesione obr silnika do 860 żeby zlikwidować drżenie na jałowym (nowe ori poduchy nie pomogły) w związku z czym podciśnienie w kolektorze jest większe niż przy 750obr. Po zmniejszeniu obr do 750 korek tańczy non stop
-
Czyli zachowanie korka jest nieprawidłowe? Separator niby szczelny chociaż jak go mocniej zassam to nie stawia oporu a chyba powinien minimalnie się przymykać
-
Koledzy mam problem z odma(chyba). Wymieniłem ostatnio trójnik pod kolektorem razem z kolankiem. Cała odma jest drożna, wszystkie opaski dokręcone, separator przy podszybiu szczelny, podmieniłem dziś zaworek pod kolektorem na ori, poprzedni też ori i oba puszczają tylko w jedną stronę. Zachowanie korka jak na filmie, delikutaśnie zasysa, korek podnosze bez oporu ale nie podskakuje caly czas a podobno ma podskakiwac non stop
-
1.8t bfb Koledzy mam problem. Zauważyłem 2 dni temu że wyrzuca mi płyn chłodniczy otworem od spodu zbiorniczka płynu. Dziś wymieniłem termostat behr i zaślepke bloku koło termostatu. Odpowietrzyłem auto śrubą na metalowej rurce i tak samo na wężu idącym do nagrzewnicy. Termostat się otwiera, ciepłe powietrze w kabinie jest, wentylator włącza się po przekroczeniu 105 stopni. Po przejechaniu klikunastu km temperatura na zegarach w normie. Po zatrzymaniu wywala płyn otworkiem pod zbiorniczkiem a po zgaszeniu auta i odkręceniu korka zbiorniczka wywala płyn chłodniczy. Auto ma moc, nie ma problemów z odpalaniem. Zrobiłem test spalin w płynie rurką przelewową z tym reakcyjnym niebieskim płynem i tylko minimalnie zmienił kolor na jasno niebieski, ale nie na zielony czy żółty. Nie wiem na ile miarodajny jest ten test. Zwalać czapke? Brak mi pomysłów. HELP PLIS.
-
Dzięki chłopaki
-
Dziękuje kolego za info. Brać LUK czy Sachs?
-
Cześć koledzy. Po 43tyś rozwaliła mi się dwumasa sachs w bfb quattro. Auto ma koło 300nm. W związku z tym chciałbym założyć teraz komplet z AWX z tarczą od BFB bo jak wiemy posiada sprężynki. Teraz moje pytanie czy dwumasa od AWX jest dużo sztywniejsza od tej z BFB? Czy jest cieższa? Czy nie będzie większych dergań silnika na jałowym i podczas jazdy. Czy któryś z szanownych kolegów mógłby się podzielić wrażeniami po przeprowadzeniu takiej podmianki?
-
fakt nie zrobiłem 003+020 ale podglądałem i statycznie w grupie 020 same zera. W dynamicznym na PB troche cofa ale na lpg same 0
-
jest pod 001-003 (w skasowanych)tylko mi sie opis nie wrzucił
-
Ciśnienie na cylindrach 11/10.5/11.5/11.5. auto praktycznie od 4 lat jezdzi tylko na lpg. Gość co mierzył ciśnienie mówił że gdyby jezdziło tylko na pb to by było lepiej bo nagaru było by więcej. Nie wiem czy bredzi czy nie ale fakty są jakie są.
-
zibi0310 obserwuje zawartość Prośba o analize logów 1.8t BFB
-
Witam szanowne grono fachowców. Mam problem, auto na jałowym co jakiś czas zatrzęsie jakby zapłon wypadał ale jest to bardzo delikatne. W vcds żadnych błędów, grupa 015, 016 same zera podczas obserwacji. Takie same objawy na PB, PB z zakręconą butlą lpg, i to samo na lpg. Świece nówki i cewki też(beru). Przed zmianą świec i cewek to samo. Może logi coś Wam powiedzą. Prosze też o info czy dostrajać lpg w okolicach (3tyś obr i 4 tyś obr) i czy z przepływką jest wszystko ok, bo jakiś dziwny spadek ma przy końcówce. Wstawiam logi statyczne przed i po skasowaniu błędów, ponieważ w grupie 033 po skasowaniu zawsze przez krótki czas korekty skaczą w góre i w dół po czym się stabilizują. Grupy 032 nie wstawiam bo jest ok 0.9 i 1,7 (na lpg 1 i -2.3) Wstawiam również wykres z hamowni może coś podpowie. Auto ma podniesione obr ze względu na wibracje na niższych których nie wyeliminowałem wymieniając chyba wszystko co się dało. Po opuszczeniu obr do fabryki ten sam efekt. Po dodaniu gazu i trzymaniu na około 1500obr wszystko jest ok. Objaw tylko na jałowych statyczne przed skasowaniem: 001-003 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 090-093 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Statyczne po skasowaniu błędów 001-003 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczne PB 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 115-118 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Dynamiczny lpg 002-033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
-
Koledzy szybkie pytanko. Musze wymienić kata. DP nie chce montować bo na przeglądzie moge mieć problem. Czy taki zamiennik będzie ok czy lepiej używke ori. Nie wiem czy jest tu jakaś głębsza filozofia czy może nie ma nad czym się specjalnie zastanawiać bo kat to kat AUDI A4 1.6 1.8T 2.0 B6 B7 KATALIZATOR KOMPLET Ostrów Wielkopolski - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz z Ostrów Wielkopolski - AUDI A4 1.6 1.8T 2.0 B6 B7 KATALIZATOR KOMPLET, na Allegro.pl, za 639 zł w...
-
To jest cienki czerwony kabel idący do stacyjki. Can czy jakoś tak. Po zgaszeniu silnika i przekręceniu stacyjki na 0 radio grało do momentu wyciągnięcia kluczyka. Izolacje stopiło do rozgałęzienia tego kabelka które było w nogach przy samym dole z lewej strony. Z tego rozgałęzienia drugi czerwony kabel idzie na zegary. Poprzednik wpiął się zaraz przy kolumnie kierownicy, zwyczajnie przecinając ten kabel, skręcił i zaizolował. Wymieniłem ten przewód ze stopioną izolacją a radio dałem pod bezpiecznik 37. Rezania cały dzień ale się udało. Temat do zamknięcia