Cpajk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Cpajk
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
290 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Cpajk
0
Reputacja
-
I co kolego udalo Ci sie rozwiazac problem? Ktory to byl dokladnie czujnik, bo mam ten sam blad blok 2 to strona kierowcy ale, ktory to walek A? Mozna zamienic czujnik walka dolotowego z wydechowym? Ciezko sie je wyciaga?
-
Czy jesli mam blad p0021 to powinienem sie zainteresowac tymi samymi czujnikami? Przy tym kodzie, ktory to bedzie dokladnie na zdj. Zalaczonym w poscie gibon_81? Czy mozna je zamienic miejscami to sa te same czujniki? Czy do wyczyszczenia tych zaworkow trzeba miec dyplom inzyniera czy w warsztacie sam to zrobie? Da sie to spaprac i lepiej pojsc do mechanika? Trzeba po tym ustawiac rozrzad sciagac pasek? Da sie go wyciagnac bez ruszania pokrywy zaworow?
-
Witam Serdecznie, Mam problem z nierowna praca po uruchomieniu samochodu na zimnym silniku. Wyskakuje mi check i blad po odczytaniu glosi iz mam problem z ustawieniem walka rozrzadu A zaworow dolotowych rzad 2 (to jest strona kierowcy?) kod bledu p0021. Rzecz dzieje sie na zimnym silniku jak sie rozgrzeje blad znika i auto raczej normalnie sie zachowuje. Jak odpale na rozgrzanym silniku to odpala od strzala i normalnie rowno chodzi na wolnych obrotach. Dodam, ze auto strasznie kulawo chodzilo i wypadaly zaplony wiec pod lupe poszly swiece, po elektrodach widac, ze spalanie raczej idealne ale na porcelankach pojawily sie pomaranczowe slady swiadczace o zuzytych cewkach wiec 4 z 6 cewek zostaly zmienione na nowe. Sa nowe swiece denso i zmienilem rowniez olej po uprzednim przeplukaniu plukanka motula. Rozrzad robiony jakies 20 tys km temu i katy w grupie 93 pokazuja wartosc 5 i 3 stopnie kw na walkach dolotowych w programie auto com. Czytalem gdzies podpowiedzi przy v8 w a6 z 2007r, ze mozna pomierzyc najpierw czujnik polozenia walka oraz kable i tam padly pewne wartosci swiadczace o jego zuzyciu i wymaganej wymianie, a jesli to bylo by wporzadku to nalezy wyczyscic lub wymienic zaworek sterujacy tym walkiem, bo prawdopodobnie sie zacial. Jest tez opcja rozruszania zaworku po podaniu odpowiedniego napiecia na jeden z pinow wtyczki. I pytanie brzmi, ktory to zawor, czujnik, jakie to sa wartosci rezystancji w asn-ie na czujniku i kablach i jakim napieciem przecwiczyc ten zawor Prosze o porade.
-
No dzieki wielkie za podpowiedz. Oczywiście przejrzę opinie tych warsztatów ale bardziej chodziło mi o poradę kogos kto robil w danym warsztacie, jest zadowolony i moze polecić :-).
-
Witam serdecznie ! Jako nowy właściciel Audi z silnikiem ASN spędzam sporo czasu hobbistycznie przeglądając na forum problemy jakie macie z waszymi autkami i już wiem o specach z Sulejówka od wymiany rozrządu. Przeczytałem mnóstwo pozytywnych opinii i tylko jedną negatywną (po wymianie pojawił się jakiś wyciek) i nawet skłonny był bym tam pojechać ALE to jest jakieś 500 km od 3 miasta i jeśli ktoś zna warsztat na Pomorzu i w okolicach o takich samych umiejętnościach jak te Panów z pod Warszawy to z miłą chęcią posłucham. Mile widziane opinie "Byłem zrobili super wysłałem żonę, szwagra, syna i papieżowi też bym polecił". Same zera w grupie 93 mile widziane. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
-
Witam wszystkich. Pozdrowienia z pochmurnego trójmiasta. Obecnie jeszcze nie jestem właścicielem audi, ale to tylko kwestia czasu, aż to się zmieni. Będzie to a4 b6 lub b7 mam nadzieje, że z waszą pomocą uda mi się osiągnąć cel jakim jest zakup wymarzonego audi .