Skocz do zawartości

Cpajk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cpajk

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

290 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cpajk

0

Reputacja

  1. Cpajk

    Jeden błąd P0021

    I co kolego udalo Ci sie rozwiazac problem? Ktory to byl dokladnie czujnik, bo mam ten sam blad blok 2 to strona kierowcy ale, ktory to walek A? Mozna zamienic czujnik walka dolotowego z wydechowym? Ciezko sie je wyciaga?
  2. Czy jesli mam blad p0021 to powinienem sie zainteresowac tymi samymi czujnikami? Przy tym kodzie, ktory to bedzie dokladnie na zdj. Zalaczonym w poscie gibon_81? Czy mozna je zamienic miejscami to sa te same czujniki? Czy do wyczyszczenia tych zaworkow trzeba miec dyplom inzyniera czy w warsztacie sam to zrobie? Da sie to spaprac i lepiej pojsc do mechanika? Trzeba po tym ustawiac rozrzad sciagac pasek? Da sie go wyciagnac bez ruszania pokrywy zaworow?
  3. Witam Serdecznie, Mam problem z nierowna praca po uruchomieniu samochodu na zimnym silniku. Wyskakuje mi check i blad po odczytaniu glosi iz mam problem z ustawieniem walka rozrzadu A zaworow dolotowych rzad 2 (to jest strona kierowcy?) kod bledu p0021. Rzecz dzieje sie na zimnym silniku jak sie rozgrzeje blad znika i auto raczej normalnie sie zachowuje. Jak odpale na rozgrzanym silniku to odpala od strzala i normalnie rowno chodzi na wolnych obrotach. Dodam, ze auto strasznie kulawo chodzilo i wypadaly zaplony wiec pod lupe poszly swiece, po elektrodach widac, ze spalanie raczej idealne ale na porcelankach pojawily sie pomaranczowe slady swiadczace o zuzytych cewkach wiec 4 z 6 cewek zostaly zmienione na nowe. Sa nowe swiece denso i zmienilem rowniez olej po uprzednim przeplukaniu plukanka motula. Rozrzad robiony jakies 20 tys km temu i katy w grupie 93 pokazuja wartosc 5 i 3 stopnie kw na walkach dolotowych w programie auto com. Czytalem gdzies podpowiedzi przy v8 w a6 z 2007r, ze mozna pomierzyc najpierw czujnik polozenia walka oraz kable i tam padly pewne wartosci swiadczace o jego zuzyciu i wymaganej wymianie, a jesli to bylo by wporzadku to nalezy wyczyscic lub wymienic zaworek sterujacy tym walkiem, bo prawdopodobnie sie zacial. Jest tez opcja rozruszania zaworku po podaniu odpowiedniego napiecia na jeden z pinow wtyczki. I pytanie brzmi, ktory to zawor, czujnik, jakie to sa wartosci rezystancji w asn-ie na czujniku i kablach i jakim napieciem przecwiczyc ten zawor Prosze o porade.
  4. No dzieki wielkie za podpowiedz. Oczywiście przejrzę opinie tych warsztatów ale bardziej chodziło mi o poradę kogos kto robil w danym warsztacie, jest zadowolony i moze polecić :-).
  5. Witam serdecznie ! Jako nowy właściciel Audi z silnikiem ASN spędzam sporo czasu hobbistycznie przeglądając na forum problemy jakie macie z waszymi autkami i już wiem o specach z Sulejówka od wymiany rozrządu. Przeczytałem mnóstwo pozytywnych opinii i tylko jedną negatywną (po wymianie pojawił się jakiś wyciek) i nawet skłonny był bym tam pojechać ALE to jest jakieś 500 km od 3 miasta i jeśli ktoś zna warsztat na Pomorzu i w okolicach o takich samych umiejętnościach jak te Panów z pod Warszawy to z miłą chęcią posłucham. Mile widziane opinie "Byłem zrobili super wysłałem żonę, szwagra, syna i papieżowi też bym polecił". Same zera w grupie 93 mile widziane. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
  6. Witam wszystkich. Pozdrowienia z pochmurnego trójmiasta. Obecnie jeszcze nie jestem właścicielem audi, ale to tylko kwestia czasu, aż to się zmieni. Będzie to a4 b6 lub b7 mam nadzieje, że z waszą pomocą uda mi się osiągnąć cel jakim jest zakup wymarzonego audi .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...