-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Od dluzszego czasu szukam uzywanych sprezyn do b5 avant 1.8t, znalazlem takie o oznaczeniu h&r 29 794, w uakcji pisze ze pasuja do passata b5 fl i audi a6, w poliftowym pasacie jest inne zawieszenie niz w poliftowej a4 b5?
-
Mecze sie juz dluzszy czas z tym problemem. Przy uruchomianiu klimy, w przekazniku 373 pod kierownica mocno skrzy. Aktualnie wyciaglem przekaznik i jezdze bez. Dodatkowy moj problem to wahania temperatury z czujnika, czasami skacze do -45 stopni, albo calkiem przygasa wyswietlacz, ktos wie od czego zaczac?
-
Tak jak w temacie, cykający przekaźnik 373. Z tego co się dowiedziałem jest powiązany ze serwo (czasami abs bardzo dziwnie się zachowywał). Dodatkowo posiadam pół FIS, który czasami gaśnie calkowicie. Co może byc przyczyną? Bo 373 raczej ciężko wiązać z dziwnym zachowaniem pół fisa EDIT: po włączeniu klimatyzacji przekaźnik na chwile cichnie. Postaram się go w poniedziałek podmienić. Dziwi mnie tylko zachowanie półfisa który czasami gaśnie lub pokazuje skrajne wartości temperatury otoczenia.
-
Dzisiaj wziąłem auto trochę w trasę na początki były wszystko ok. Jednak po 15 km zaczęły się kolejne problemy. Wskazówka od temperatury nagle zaczęła rosnąć w górę. Zatrzymałem samochód a ku mojemu zdziwieniu pod masa wszystko ok nic nie paruje. Odkrecilem korek od wlewu płynu o płyn najwidoczniej zaczął się mieszać z tym ze silnika. Dodam że termostat wymieniałem parę miesięcy temu. Wygląda na to ze płyn w silniku gotuje się sam. Nie wiem co się mogło stać wrócę do domu to rozbiore ósme i termostat bo nic więcej mi nie pozostało. Musze czekać 2 tyg na termin u mechanika...
-
Jutro postaram sie sprawdzic cisnienie, jezeli nowa pompe to jakiej firmy szukac? probowalem zmierzyc cisnienie oleju, miernik ktory jednak posiadam nie nadaje sie do tego, a raczej jego nieprzemyslane koncowki zobaczylem ze na bagnecie jest pelno majonezu jak i pod korkiem auto powoli sie rozkreca, alladyn wyskakuje dopiero przy wyzszych obrotach wiec pewnie smok zatkany majonezem, jak najlepiej sie go pozbyc?
-
mam polifta wiec na wsywietlaczu mruga alladyn, postaram sie sprawdzic cisnienie
-
Witam, autem dluzszy czas pod moja nieobecnosc jezdzila dziewczyna, wiadomo niskie obroty i te sprawy... Przejechalem sie nim dzisiaj i oczywiscie but w podloge, po chwili zaswiecila sie kontrolka oleju. Olej sprawdzilem i w normie (5w40 LQ) pod korkiem pelno majonezu. Co sie moglo stac? Sprawdzac cisnienie? Co robic pany?
-
Potrzebuje weze do nagrzewnicy. Pacjent A4 B5 AVANT 1.8t AEB 97r. 8D0819373N, 8D0819371H Prosilbym o wycene, z gory dziekuje.
-
Bardzo dziekuje za odpowiedz, nie moglem tego elementu znalezc w etce.
-
Można gdzieś dostac nowe weże do nagrzewnicy, moj układ powoli się konczy. Wymieniam co kilka tygodni kolejne elementy ukladanki. guma parcieje i przecieka. Tym razem dostrzeglem wyciek na tych od nagrzewnicy. Nie chce sie bawic w uzywane bo moga posluzyc ktortki czas.
-
Witam, mam takie pytanie czy da rady to jakos spasowac? Robil juz ktos taka operacje? Dodam ze mam spwarke i myslalem o przespawaniu szyn. Czy jest to gra warta swieczki? Czy jest to zadanie o wiele bardziej skomplikowane niz sie wydaje?
-
jak pisalem wczesniej, wymienialem tarcze z przodu i myslalem ze powinny tam byc pierscienie od abs, ktorego u mnie brak a zauwazylem to dopiero zima, auto mam niecaly rok. Przy przednich tarczach wszystko wygladalo w porzadku, bledy sprawdzalem 2 razy rowniez na auto skanie i tam dodatkowo pojawia sie blad klapki sterujacej obiegiem powietrza.
-
problemu z hamowaniem nigdy nie mialem, wrecz przeciwnie hamulce lapia bardzo agresywnie, co niestety zima bardzo czesto konczy sie poslizgiem. ale sprawdze tak jak radzisz
-
w abs rowniez zero bledow, podczas wejscia swiecila sie kontrolka abs, mrugala rowniez czerwona i towarzyszyl temu pisk