Skocz do zawartości

lukaszeke60

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszeke60

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Będzin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

228 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukaszeke60

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich serdecznie mam problem z moim audi a4 2.0fsi 2002r kod silnika awa. Problem polega na tym że wypadają zapłon na 3 cylindrze podczas nagrzania silnika przestaje palić na 3 musi ostygnac odpali się i pochodzi z pół minuty na 3 cylindry i zaczyna chodzić na 4 i znów pogazuje się albo pojeździ się do momentu nagrzania i znów pracuje na 3 cylindry. Wymienione zostały świece cewki miejscami podmienione wtryski wariator komplet uszczelek odmy. Dodam jeszcze jedno jak kupiłem ten samochód to wypadały zapłony na 1 I na 4 cylindrze wymieniłem głowice bo kompresji nie było i glow Głowica była sprawdzona i splanowana i przeniosło się na 3 cylinder po wymianie nie wiem już pomału co mam robić doradzi mi ktoś proszę Obciążenie silnika na biegu jałowym też rośnie do 40 procent i wymieniłem jeszcze do tego zawór sterujący wariatorem i sterownik silnika. ściągnąłem głowice jeszcze raz oddałem do sprawdzenia i wszystko 100 procent sprawne co mam robić proszę pomóżcie doradcie coś
  2. Witam wszystkich u mnie też wypadają zapłon w 2.0 fsi i nie mogę sobie z tym poradzić znalazł by się ktoś kto by mi pomógł::-(
  3. Witam wszystkich Mam problem z audi a4 2.0fsi 2002r nie mogę sobie poradzić od kilku miesięcy tylko dokładam i dokładam i zamiast lepiej to coraz gorzej potrzebował bym pomocy jeśli ktoś chciał by mi pomóż to przedstawię mu mój problem :-(
  4. Witam wszystkich mam audi a4 2002 2.0fsi awa mam poważny problem z samochodem mecze już go kilka miesięcy i kasy dużo wydałem a samochód coraz gorzej chodzi pomógł by mi ktoś proszę was jak ktoś będzie chciał pomóż opiszę mój problem
  5. Powiem tak pozamienialem wtryski miejscami wypada zapłon na drugim dalej od czasu do czasu ale tylko na wolnych obrotach później już nie wypada wcześniej był mulowaty był cały czas teraz jak przekroczy 2.5 tyś obrotów to zaczyna ciągnąć czuć to wcześniej tak nie było był cały czas mulowaty teraz jest poprawa ale wydaje mi się że to nie jest jeszcze to będę musiał szukać dalej bo teraz zachowuje się jak diesel z turbo dziura Zastanawiam się co może być jeszcze przyczyną całkowity koszt wyszedł mnie jak narazie 1000zl Jedna rzecz mnie zaciekawiła bo wypadały zapłony na drugim po złożeniu głowicy wiec pozamienialem miejscami wtryski z drugiego dałem na czwarty z czwartego na drugi odpaliłem wypadanie zaplonow dalej było na drugim wiec zmieniłem cewki nic to nie dało wiec zmieniłem świece miejscami pierwsza z drugą i wypadanie zaplonow zmieiszylo się zaczol ruwno chodzić co może być teraz przyczyną tego
  6. Myślę że jak założę nowe pierścienie sprawna głowice tobbędzie wszystko ok bo jak nie to już sam nie wiem co zrobię wtedy Witam wszystkich poskladalem cały silnik nowe pierścienie głowica splanowana sprawdzona szczelność nowa uszczelka poskladany cały przy składaniu zmieniłem miejscami wtryski z pierwszego dałem na drugi i urochomilem samochód chodzi dużo lepiej cicho i tylko słychać cykanie wtryskow ale jutro musze wymienić wtrysk bo jak założyłem go na drugi cylinder to wypadają teraz na drugim
  7. Głowica ściągnięte i wszędzie sam czarny nagar w każdym miejscu na głowicy nie widać nic niepokojącego po oględzinach wstępnych dołu silnika tłoki całe gładzie całe nie naruszone zero rys w poniedziałek dobiore się do pierscieni okaże się wszystko
  8. Tak drogo wychodzi dzwoniłem w kilka miejsc i wszyscy mówią prawie tą samą cenę wiec się zdecyduje na tą za 600 zł bo lepiej mi się opłaca dziś głowice ściągam wszystko się okaże co tam pod nią słychać
  9. Moja głowice daje do roboty i powiedzieli mi za 8 gniazd i 8 zaworów przedział cenowy między 1000zl do 1500 zł do tego czyszczenie sprawdzenie szczelności planowanie i wychodzi 2000zl za głowice a facet chce mi sprzedać głowice za 600 zł sprawna wyczyszczona i splanowana i daje pisemną pół roczna gwarancję wiec moim zdaniem to się lepiej opłaca i dużo taniej jak myślicie
  10. Plan mam taki że nie oddaje głowicy do roboty będę zakładał głowice która jest sprawna i tyle mniej to mnie wyjdzie bo remont kolo 2 tys zł jak nie więcej
  11. Ja mam takiego pecha że każdy samochód jak kupie to na początku włożyć w niego muszę kolo 2 tys zł Myślę że dół w porządku bo jak robiłem prube olejowa to było bez zmian z kompresja i myślę że gniazda albo zawory wypalone ale to się okaże jak głowice ściągnę :-(
  12. Naigorszy scenariusz mnie spotkał jak nazlosc :-( 1000zl głowica plus uszczelka i pierścienie masakra ?
  13. Na trzy gary chodzi bo wtrysk szanuje i dlatego tak jest a przez katalizator tylko stuki są bo wkład lata w katalizatorze w wszystkie strony wtrysk kupiłem i katalizator też kupiłem i w tym co kupiłem ani milimetr się nie poruszy jest na sztywno tylko teraz chwile muszę znaleźć i wymienić sobie wszystko No i kłopot się zrobił dziś zucil palenie na 1 tłoku pokusilem się wymieniłem wtrysk zero reakcji miezylem kompresję i 2 3 4 miały prawie 13 bar a pierwszy ledwie 9 bar :-(
  14. Nie drogi założę używany w dobrym stanie za 400 zł a stary sprzedam i tyle bo wycięcie źle wpływa na silnik i na środowisko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...