Skocz do zawartości

zeptersuperb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zeptersuperb

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    WWE

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Czym można zastąpić smar g 000 100? W ogóle co to za rodzaj smaru? Teflonowy / Litowy?
  2. kamil-vag, czy w takim razie z własnego doswiadczenia, potwierdzisz padające tu słowa, że w "około 70 st." obrotu wału, czujnik nie drgnie? Czy faktycznie tak jest z tym maksymalnym wychyleniem popychacza, że przez pewien czas nie obserwuje się zmiany wartości czujnika zegarowego?
  3. Klucz mam, ale ten czujnik zegarowy jednak przydałby się do regulacji.
  4. Świetnie auto, gratuluje zapału i wykonanej pracy. Chciałbym podpytać jak czyściłeś pompki, opisał byś coś więcej o procesie ich czyszczenia? Mam w domu myjkę ciśnieniową do biżuterii i zastanawiam się czy wystarczy wtryskiwacze zanurzyć w np L-M jet clean i włączyć na pół godziny Stan pompek mam podobny do twojego, u mnie 0,8-1,2mg czwarta, i drga mi auto na jałowym biegu. Pozdrawiam
  5. Czy ma ktoś może do wypożyczenia na weekend lub wie gdzie można w Warszawie wypożyczyć długą suwmiarkę i czujnik zegarowy? Kupno by raz użyć jest nie rozsądne.
  6. Cześć mam pytanie jak obrócić górny wałek aby maksymalnie naciskał na pompowtryskiwacz podczas regulacji? a: podnosząc jedno koło i kręcąc nim? (chyba mało precyzyjne rozwiązanie?) b: kręcąc śrubą (o ile jest dojście) na dolnym kole (od paska wielorowkowego) zlokalizowanym na wale korbowym? c: kręcąc śrubą na górnym kole zębatym od wałka zaworowego? Jakiej metody używacie?
  7. A jak inne logi? Pardon Proszę o opinię nt. egr, przepływomierz i turbo i ogólna kondycję silnika. Czy mam dokonać jeszcze jakieś logi w parach? Byłem dziś u mechanika i mnie wręcz wyśmiał jak powiedziałem żeby sprawdził napięcie paska. Powiedział że jest tam napinacz, który sam się reguluje i nie ma możliwości ręcznej poprawy naciągu. O synchronizacji nic nie słyszał i zrobił tylko duże oczy... Wymieniłem dziś też termostat na nowy wahlera. Temperatura szybko wskakuje i trzyma pion na zegarach. Pytanie czy logi lepiej teraz powtórzyć?
  8. Cześć wszystkim klubowiczów miłośnikom czterech kółek. Pozwolę sobie pochwalić forum za know-how zgromadzony.
  9. Winne jest zle położenie walka czy coś innego? Samochód jest 30k po wymianie rozrządu.
  10. W sensie synchronizacja pompowtryskow która skacze od 0,6 do 1,1?
  11. Witam proszę o ocenę logów przed chipem. DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260576.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260577.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260575.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260574.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260573.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260572.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260571.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260570.html STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_260564.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260563.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260562.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260561.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260560.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260559.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_260569.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_260568.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_260567.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260566.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260565.html z uwag: Czasem wskazówka temp nie wskazuje równo 90. auto miało wymienioną chłodnicę na nową. Chłodny zapłon auto nie równo pracuje. Samochód jest raz dynamiczny a raz ospały. Proszę znawców o przejrzenie logów (pracy mojej i żony:))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...