Skocz do zawartości

racesupport

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O racesupport

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    80 S2 B4
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    AKC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

629 wyświetleń profilu

Osiągnięcia racesupport

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z silnikiem klap nawiewu stopy/góra. Silnik o numerze 0132801027. Silnik działa, otworzyłem go, na krótko ruszyłem, trochę się przy szczotkach iskrzy (nie wiem co to oznacza?) i czasem słabiej kręci. Przejechałem silniczkiem za pomocą baterii 9v góra dół do momentu zablokowania, ustawiłem na środku, zrobiłem podłączyłem do auta i ruszył. Wykasowałem błędy, zrobiłem adaptacje, vcds zapisał nowe wartości w adaptacji. Silniczek działa, zamyka i otwiera klapę bez problemu, wyłączam zapłon, włączam i już nie działa. Błąd w vcds mam że potencjometr osiągnął wartość poza zakresem i silnik zablokowany. Jak powtórzę akcję z baterią to znów działa. Po zamknięciu/otwarciu na maks sprawdzałem zadane wartości oraz osiągnięte i widziałem że zadana/max było 7 a osiągnięty 10, potem szło w górę i była zadana/max 240 a osiągnął 238, tyle że potem silnik jeszcze przez chwilę impulsywnie domyka ale i tak nie osiąga max a już na pewno nie wychodzi poza zakres. No i teraz pytanie, co z tym silnikiem skoro iskrzy? A dwa co najważniejsze, czy to wina adaptacji czy potencjometr świruje? Co mogę z tym zrobić?
  2. Pali, dpf zatkany demontaż czas start hehe no, jest tam tragedia w środku hehehe.... chyba zdecyduje się na usunięcie, myślałem, że wytnę ze środka wszystko ale jak wstawię rurkę to przecież ta sonda lambda która zostanie nie będzie miała żadnych odczytów bo nie polecą przez nią spaliny ? BRAWO KOLEDZY WYŻEJ ZA TRAFNĄ DIAGNOZĘ I POMOC, NO I CAŁEJ RESZCIE TERAZ TRZEBA DOCIĄGNĄĆ DO KOŃCA TEMAT I CIESZYĆ SIĘ NOWĄ FURĄ
  3. Koledzy wyżej podpowiadali że sypałby błędami, dzisiaj będę odpinał ten egr żeby wykluczyć zatkany der die czy tam das auspuff no i przy okazji sprawdzę czy czujnik położenia wału pokazuje obroty
  4. Silnik poskładany, odpala i gaśnie po 1-2sek. Błędów brak. Głowica była popękana i zawory ssące śmietnik więc na szczęście nie na daremno wymiana ale co robić dalej? Co mogę sprawdzić/wykluczyć vcdsem kiedy silnik nie odpala? Kąt synchronizacji wałków raczej odpada jeśli tylko na 1sek odpala i zimny silnik? Wydaje mi się że tandem pompa i wtryski to ostatnia rzecz która może być wadliwa z układu paliwowego, no, może jeszcze filtr? No i ewentualnie wydech zapchany? Po długim kręceniu kiedy nie zapali, odczekam 30sek (żeby rozrusznik odpoczął) i zapali w miarę łatwo Egr wyczyszczony na błysk w środku, przepustnica, przewody egr wszystko przed włożeniem czyszone i myte.
  5. Nie pisałem nic o wymianie pd, tylko uszczelniacze kupiłem nowe. Powoli składam z doskoku :)
  6. Nowa głowica już do mnie jedzie, z racji tego, że samochód dostałem za darmo zdecydowałem się zainwestować w nową głowicę z nowymi zaworami itp, kupiłem także nową wiązkę PD, komplet uszczelniaczy PD, śrub, uszczelek, rozrząd, mam nadzieję, że po poskładaniu będzie wszystko banglać Podrzucę foto w trakcie
  7. Ściągnąłem głowice dzisiaj, założę nową i myślę że tutaj jest pies pogrzebany. Mógłbym próbować odpalać ale on zaraz gasl a do oleju bije ciągle ropę a wiadomo z jakim ryzykiem się to wiąże... Było podejrzenie oringow na PD ale ze są ok to nie ma innej opcji, skoro przybywa paliwa w misce. Musi być walnieta głowica
  8. Prawdopodobnie będzie to głowica... wali ropę do oleju. Zdecydowałem na wymianę i teraz kolejny dylemat, moją dać do zrobienia czy kupić używaną po reg. gotową do montażu (1300zł) czy moją dać do zwrotu i wziąć po regeneracji (550zł) czyyyyyyy zupełnie nową - zamiennik, pozbawiona wady czyli już nie pęknie, ale tj. już spory przeskok cenowy bo 2500 około (póki co za tyle najtaniej mi zaoferowano), do tego jeszcze rozrząd, olej, uszczelki, śruby PD i wałka więc trochę się uzbiera. A może ktoś poleci sprawdzonego sprzedawcę głowic takich po regeneracji ? Albo ma dojście do nowych w dobrej cenie ?
  9. Super. Dziękuję bardzo za zainteresowanie, napiszę Ci na pw. Moim zdaniem nie było nic ustawiane, wiem jak wygląda procedura wymiany wtryskow pytanie skąd ja tu wytrzasne czujnik zegarowy z przystawka ? Śruby z ASO zamówie, oringi były nowe, wtryski były wyciągane raz jeszcze po wymianie (podejrzewam że nie wiedział nic o wymianie śrub) więc myślę że najpierw tak jak mówicie, wymiana śrub i ustawienie PD Właśnie pierwsza myśl to czujnik położenia wału, wystarczy jak sprawdzę go czy pokazuje obroty silnika w VCDS ?
  10. Panowie i Panie otóż dostałem taki samochód jak A4 B7 z 2007r z silnikiem 2.0TDI 170km BRD, samochód jest po wymianie pompowtrysków na nowe, nowa pompa paliwa oraz pompa wys. ciśnienia, założony nowy rozrząd, nowy komputer silnika. Zmierzona była kompresja i jest ok. Nie znam dokładnej historii samochodu ale z tego co się dowiedziałem samochód rok temu jeszcze normalnie jeździł, pewnego dnia zapalił, wyjeżdżał z garażu, samochód zaczął szarpać i zgasł. Od tego momentu nie jeździ. Na warsztacie okazało się, że jeden kabel od PD był przytarty i zrobiło się zwarcie. Niestety po naprawieniu tej usterki samochód nie zapala, albo odpali i zgaśnie po 3-5sek. Nie wiem w jakich warunkach były zmieniane PD i pompa, osobiście słabo się znam na dieslach. Nie wiem czy to wszystko zostało dobrze skonfigurowane i ustawione/zsynchronizowane ? Podczas diagnozy podobno wywalało paliwo do oleju ale tego jeszcze nie sprawdziłem, tzn patrzyłem na bagnet, wąchałem ale nic takiego nie stwierdziłem... Co wiem na pewno to że w silniku jest brak błędów aczkolwiek jeden się pokazał raz tyle, że to chyba od próby palenia na słabym aku Mieszkam w Szwecji i mam do dyspozycji VCDS, dobrze wyposażony warsztat i ewentualnie diagnoskop Autel MaxiSys Elite który sporo potrafi z tego co wiem heheh Z racji tego, że mieszkam gdzie mieszkam potrzebuję pomocy forum, może jakoś mnie nakierujecie chociażby gdzie szukać a może ktoś chciałby pomóc odpłatnie przez telefon ? Można zrobić video rozmowę a lub ktoś może zdalnie podziałać przez TeamViewer w VCDS bo sam nie wiem gdzie zaglądać, jakie bloki pomiarowe zobaczyć podczas kręcenia itp. Każda pomoc na wagę złota.
  11. Ktoś tutaj wykrakał hehehe, nadarzyła się okazja żeby sporo zarobić no i poszła... mi bardzo szkoda bo przesiadłem się, uwaga... na vectre c w kombiku hahahaha, masakra, tyle dobrze że full opcja i 3.2 V6 ale do S4 to sporo brakuje, póki co przygoda z S4 dla mnie się zakończyła, męczę teraz S3 RallyCar'a
  12. Na amortyzatorach masz nabite talerzyki które trzymają u dołu sprężynę, o takie: W B6 są aluminiowe i niskie, w Audi B5 są te talerzyki wyższe i w praktyce po prostu po jego podmianie talerzyk schodzi niżej na ladze amortyzatora co nam daje obniżenie ok 1.5cm. Talerzyk ma numer: 8D0412103B albo 8D0412103B02. Występował w większości B5. Mnie akurat podarował kumpel ale przed tym dowiadywałem się u jednego gościa na allegro i ma takie amorki po 25zł jak byś chciał, czyli za 70zł masz obniżenie 1.5cm zachowując ori zawias http://allegro.pl/show_item.php?item=6352818302 http://allegro.pl/audi-a4-b5-amortyzator-przod-przedni-prawy-i6352819382.html Tutaj masz temat na forum: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311267-obnizenie-talerzykami-sprezyn-od-a4-b5/page-7
×
×
  • Dodaj nową pozycję...