rafal.85
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rafal.85
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Kielce/Warszawa/Łódź
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
262 wyświetleń profilu
Osiągnięcia rafal.85
0
Reputacja
-
Zostawiłem dzisiaj rano auto u mechanika i przekazałem Twoją sugestię - dziękuję. Sam nie mam vcds'a. Dam znać, co wyszło i czy pomogło ;-)
-
rafal.85 obserwuje zawartość CAGC - falujące obroty na biegu jałowym, drgania, "dławienie"
-
Dzień dobry :-) od jakiegoś czasu walczę (w zasadzie mój mechanik) z 2.0TDi CAGC. Zaczęło się od uczucia "dławienia" na zimnym silniku, przy ok. 40km/h, ale dość szybko to ustępowało i pojawiało się nieregularnie (zwykle po nocnym postoju). Następnie zaobserwowałem falujące obroty i zaczęło telepać budą - błędy: P158800 - zawór magnetyczny łożyska silnika, P201500 - potencjometr klap kolektora ssącego, P106500 - regulacja ciśnienia paliwa. Został wymieniony zawór pompy paliwa i filtr paliwa - obroty były stabilne, ale od czasu do czasu silnik się dławił. Po krótkim czasie pojawił się kolejny check engine (poza świecącą lampką, silnik pracował normalnie) - wymieniony został kolektor ssący wraz z potencjometrem klap, przeczyszczony egr i przepustnica. Incydentalne delikatne dławienie zostało... Wczoraj po krótkim postoju i ruszeniu, auto zaczęło się znowu dość mocno dławić, a zaraz potem intensywnie trząść... Mechanik sugeruje diagnostykę w kierunku wtryskiwaczy. W zeszłym roku wymieniony został rozrząd, poduszki pneumatyczne silnika, serwis olejowy robiony co roku (pomimo niewielkich przebiegów). Uprzejma prośba o porady, bo zaczynam się bać, że wymienię masę części, zanim dojdziemy istoty problemu :/ audi.mp4
-
Witam serdecznie, zastanawiam się nad wyborem akumulatora, zamieściłem post w jednym z tematów, ale niewiele się tam dzieje, a czas trochę nagli, więc pozwolę sobie podlinkować. Z góry dzięki za sugestie :-)
-
Witam, po ostatnich mrozach i kilkudniowym postoju pod chmurką, akumulator w moim aucie odmówił współpracy (egzemplarz fabryczny, 6-cio letni). Jest to Varta AGM 105Ah 950A (czarna). Po telefonie do ASO, gdzie koszt takiego akumulatora wynosi 2060zł + wymiana i adaptacja sterownika (ok. 300), rozpocząłem poszukiwania w alternatywnych źródłach. Znalazłem: VARTA START-STOP H15 SILVER AGM 12V 105Ah 950A P+, który odpowiada parametrami fabrycznemu - czy uważacie, że będzie to dobry wybór? Zastanawiam się też nad biegunami - akumulator mam w bagażniku i dodatni mam po lewej stronie (kierowcy), ale mam wrażenie, że akumulator zamontowany jest "odwrotnie" i polaryzację ma jednak P+... Co ciekawe, we wlepce mam kod J0P = Battery 320 a (50 ah) duty-free and freeof cost...