-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wezwanie na serwis EA189 (23Q4) DIESEL GATE
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na skoffice temat w 2.0TDI
to ja dodam tylko, że na początku czerwca 2018 byłem na badaniu technicznym i mówili mi, że moje audi powinno jechać na akcje serwisową do serwisu w celu wgrania nowego oprogramowania(ok-wiedzialem o tym), ale zaznaczyli, że za rok mogę mieć problemu z przejściem badania technicznego jeśli nie wgram nowego oprogramowania.... Osobiście nie uśmiecha mi się to, ponieważ mam zrobionego chipa(silnik caga 143km-> chip na 180km i 400nm). Rozumiem, że po akcji serwisowej mogę się pożegnać z dodatkową mocą którą obecnie mam??:(( zerknijcie na zalecenia ministerstwa infrastruktury wydane w maju 2018: https://www.stopvw.pl/dieselgate-ministerstwo-infrastruktury-zaleca-aktualizacje-oprogramowania-stopvw-przestrzega-przed-konsekwencjami/ -
u mnie też tak drga ten lewarek. wymieniłem poduszki silnika i skrzyni. nic się nie zmieniło... denerwujące to jest. ciekawe co może być przyczyną
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
ja płaciłem 250zł okolice Poznania -
Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
interesuje mnie deaktywacja dodatkowego ruchy przednich wycieraczek po "umyciu" szyby spryskiwaczem.... szukam trafiłem na jedna kodowanie, gdzie trzeba było wejść w 09-potem w 07 kodowanie i znaleźć wischer i zmienić kodowanie z 0006593 na 00063455 ale niestety nie mam takiej opcji "wischer"... pomoże ktoś? -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
ja w końcu też jestem po wymianie wahaczy z 65mm na 75mm(udało się dorwać na alledrogo za 450zł-sporo, ale nowe) i powiem jedno: REWELACJA! zero drgań! teraz jest tak jak powinno być. dodam, że mechanik po zdjęciu starych wahaczy 65mm stwierdził, że tuleja gumowo-metalowa była w idealnym stanie... a drgania były... teraz jadę sobię 100, 120, 130, 140, 180, 200 i nic wcześniej wymieniłem opony na nowe bo myślałem, że to może one to powodują (Pirelli P7 Cinturato 245/40/18), ale po wymianie opon nadal było to samo... Wahacze mam 75mm ale z gwintem M12 więc wszystko pasowało p&p -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
jednak decyduje się robić od razu 2 rzeczy: 1) luze na półosiach na obu stronach(części już wszystkie mam) 2) wymiana wahaczy, bo tak jak mówicie wymiana samych tulei 65mm nic mi nie da, a poliur może pomogą na chwilę a potem i tak będzie jeszcze gorzej prawdopodobnie w kwestii wymiany wahaczy znów mam zagwostkę, co zastanawiam się nad 2 opcjami: a) nowy komplet Meyle HD z tulejami 75mm i sworzniem 12mm(tu pytanie do osób które takowe zakładały, a wiem że na pewno st4yKool masz takie->jak odczucia? jakbyś stał jeszcze raz przed wymiana mimo wszystko bawiłbyś się w przerabianie wahaczy poliftowych ze sworzniem 14mm czy mimo wszystko dałbyś jeszcze raz te Meyle HD. Też pytanie czy wiecie może czy te Meyle HD mają tuleje gumowo-metalowe czy olejowe?? b)poliftowe banany z opcją przerabiania....ale tu musiałbym znaleźć tokarza i auto u mojego mechanika stało by pewnie z 1/2dni na podnośniku przypuszczam, że mechanik by kręcił nosem Ja jestem za Meylem HD i spokój bez wielkiej przeróbki, ale pytanie do Was czy to zda egzamin na tyle żeby wyeliminować drgania w 95% przynajmniej Czekam na Wasze opinie -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
czyli w Audi dobrze mi mówił. dzięki za odp -
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
powiedzcie mi proszę czy na prawą stronę też przychodzi ta zmodernizowana kapa dociskająca 0B4409175E? czy tylko ze strony lewej? zamawiałem w serwisie Audi częście na prawą i lewą stronę i gościu mi powiedział, że niby tylko z lewej jest kapa dociskająca. proszę o pomoc żeby potem nie było że w połowie pracy brakuje części... -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Ciśnienie ok:) -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
ja mam dystanse 1,5cm(front) i 2cm(tył) i też miałem spore wibracje między 110-140. Felgi ori 18cali ze standardowym et, idealnie proste z nowymi oponami. Po zdemontowaniu dystansów wibracje zmniejszyły się o ok. 70%, ale nadal delikatne są, najczęściej przy 115-125km/h. W skali 1-10 czuje je na 3. Przy dystansach było 7/10. Dziwne to, szczególnie że dystanse nówki z RRcustoms... W przyszłym tyg daję auto do mechanika na wymianę łożysk kulkowych i stożkowych plus kapa dociskająca wał wchodzący do skrzyni bo tam też jest mały luz. Będę robił lewą i prawą stronę półosi od razu. Jestem ciekaw czy ten luz na półosiach może powoduje te delikatne wibracje. Od razu powiem mechanikowi żeby wymienił te tuleje na bananie z obu stron. Pytanie do Was jeszcze w kwestii tych tulei(bo nowych wahaczy nie będę montował, bo nie są ujęte w budżecie na tą naprawę niestety). Chce sprawdzić czy wymiana sama tulei pomoże chociaż zmniejszyć problem do minimum... Czy wg Was dawać oryginalne tuleje metalowo gumowe czy może iśc w kierunku poliuretanów? Sporo słyszałem komentarzy, że wymiana właśnie na poliuretany dawała radę i pomagała. Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć? Jeśli tak to też jaka twardość bo są 3(75, 85 i 90 ShA: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345)? -
Kodowania w Audi A4 B8 za pomocą VCDS
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
mogłbym prosić o nakierowanie odnośnie deaktywacji dodatkowego ruchu wycieraczek po użyciu spryskiwacza(jestem już w kanale 09 i na long coding helper)? z góry dziękuję -
witam, też mam podobny problem z tymi stukami szczególnie przy ruszaniu i niskiej prędkości.... też przeszło mi przez myśl , że może poduszki silnika/skrzyni... oczywiście na stacjach diagnostycznych wszystko ok nic nie widzą i słyszą :/ nagrałem filmik ruszania na ręcznym... czy Wam silnik też tak lata przód tył/ góra dół jak mi? czy tak powinno być przy dobrych poduszkach silnika czy faktycznie są uwalone i do wymiany? co sądzicie?
-
lukasz_szymanski zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
lukasz_szymanski odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
mam ten sam problem co u Ciebie @resiak82 : cofam, potem włączam bieg 1szy i strzela podójnie(metalicznie), następne ruszania już nie wywołują takich głośnych strzałów. ale ponowne cofnięcie i wrzucenie 1 znów wywołuje ten efekt. rozwiązałeś może ten problem u siebie??