Skocz do zawartości

lukasz_szymanski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz_szymanski

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

431 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz_szymanski

0

Reputacja

  1. to ja dodam tylko, że na początku czerwca 2018 byłem na badaniu technicznym i mówili mi, że moje audi powinno jechać na akcje serwisową do serwisu w celu wgrania nowego oprogramowania(ok-wiedzialem o tym), ale zaznaczyli, że za rok mogę mieć problemu z przejściem badania technicznego jeśli nie wgram nowego oprogramowania.... Osobiście nie uśmiecha mi się to, ponieważ mam zrobionego chipa(silnik caga 143km-> chip na 180km i 400nm). Rozumiem, że po akcji serwisowej mogę się pożegnać z dodatkową mocą którą obecnie mam??:(( zerknijcie na zalecenia ministerstwa infrastruktury wydane w maju 2018: https://www.stopvw.pl/dieselgate-ministerstwo-infrastruktury-zaleca-aktualizacje-oprogramowania-stopvw-przestrzega-przed-konsekwencjami/
  2. u mnie też tak drga ten lewarek. wymieniłem poduszki silnika i skrzyni. nic się nie zmieniło... denerwujące to jest. ciekawe co może być przyczyną
  3. interesuje mnie deaktywacja dodatkowego ruchy przednich wycieraczek po "umyciu" szyby spryskiwaczem.... szukam trafiłem na jedna kodowanie, gdzie trzeba było wejść w 09-potem w 07 kodowanie i znaleźć wischer i zmienić kodowanie z 0006593 na 00063455 ale niestety nie mam takiej opcji "wischer"... pomoże ktoś?
  4. ja w końcu też jestem po wymianie wahaczy z 65mm na 75mm(udało się dorwać na alledrogo za 450zł-sporo, ale nowe) i powiem jedno: REWELACJA! zero drgań! teraz jest tak jak powinno być. dodam, że mechanik po zdjęciu starych wahaczy 65mm stwierdził, że tuleja gumowo-metalowa była w idealnym stanie... a drgania były... teraz jadę sobię 100, 120, 130, 140, 180, 200 i nic wcześniej wymieniłem opony na nowe bo myślałem, że to może one to powodują (Pirelli P7 Cinturato 245/40/18), ale po wymianie opon nadal było to samo... Wahacze mam 75mm ale z gwintem M12 więc wszystko pasowało p&p
  5. jednak decyduje się robić od razu 2 rzeczy: 1) luze na półosiach na obu stronach(części już wszystkie mam) 2) wymiana wahaczy, bo tak jak mówicie wymiana samych tulei 65mm nic mi nie da, a poliur może pomogą na chwilę a potem i tak będzie jeszcze gorzej prawdopodobnie w kwestii wymiany wahaczy znów mam zagwostkę, co zastanawiam się nad 2 opcjami: a) nowy komplet Meyle HD z tulejami 75mm i sworzniem 12mm(tu pytanie do osób które takowe zakładały, a wiem że na pewno st4yKool masz takie->jak odczucia? jakbyś stał jeszcze raz przed wymiana mimo wszystko bawiłbyś się w przerabianie wahaczy poliftowych ze sworzniem 14mm czy mimo wszystko dałbyś jeszcze raz te Meyle HD. Też pytanie czy wiecie może czy te Meyle HD mają tuleje gumowo-metalowe czy olejowe?? b)poliftowe banany z opcją przerabiania....ale tu musiałbym znaleźć tokarza i auto u mojego mechanika stało by pewnie z 1/2dni na podnośniku przypuszczam, że mechanik by kręcił nosem Ja jestem za Meylem HD i spokój bez wielkiej przeróbki, ale pytanie do Was czy to zda egzamin na tyle żeby wyeliminować drgania w 95% przynajmniej Czekam na Wasze opinie
  6. powiedzcie mi proszę czy na prawą stronę też przychodzi ta zmodernizowana kapa dociskająca 0B4409175E? czy tylko ze strony lewej? zamawiałem w serwisie Audi częście na prawą i lewą stronę i gościu mi powiedział, że niby tylko z lewej jest kapa dociskająca. proszę o pomoc żeby potem nie było że w połowie pracy brakuje części...
  7. ja mam dystanse 1,5cm(front) i 2cm(tył) i też miałem spore wibracje między 110-140. Felgi ori 18cali ze standardowym et, idealnie proste z nowymi oponami. Po zdemontowaniu dystansów wibracje zmniejszyły się o ok. 70%, ale nadal delikatne są, najczęściej przy 115-125km/h. W skali 1-10 czuje je na 3. Przy dystansach było 7/10. Dziwne to, szczególnie że dystanse nówki z RRcustoms... W przyszłym tyg daję auto do mechanika na wymianę łożysk kulkowych i stożkowych plus kapa dociskająca wał wchodzący do skrzyni bo tam też jest mały luz. Będę robił lewą i prawą stronę półosi od razu. Jestem ciekaw czy ten luz na półosiach może powoduje te delikatne wibracje. Od razu powiem mechanikowi żeby wymienił te tuleje na bananie z obu stron. Pytanie do Was jeszcze w kwestii tych tulei(bo nowych wahaczy nie będę montował, bo nie są ujęte w budżecie na tą naprawę niestety). Chce sprawdzić czy wymiana sama tulei pomoże chociaż zmniejszyć problem do minimum... Czy wg Was dawać oryginalne tuleje metalowo gumowe czy może iśc w kierunku poliuretanów? Sporo słyszałem komentarzy, że wymiana właśnie na poliuretany dawała radę i pomagała. Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć? Jeśli tak to też jaka twardość bo są 3(75, 85 i 90 ShA: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345)?
  8. mogłbym prosić o nakierowanie odnośnie deaktywacji dodatkowego ruchu wycieraczek po użyciu spryskiwacza(jestem już w kanale 09 i na long coding helper)? z góry dziękuję
  9. witam, też mam podobny problem z tymi stukami szczególnie przy ruszaniu i niskiej prędkości.... też przeszło mi przez myśl , że może poduszki silnika/skrzyni... oczywiście na stacjach diagnostycznych wszystko ok nic nie widzą i słyszą :/ nagrałem filmik ruszania na ręcznym... czy Wam silnik też tak lata przód tył/ góra dół jak mi? czy tak powinno być przy dobrych poduszkach silnika czy faktycznie są uwalone i do wymiany? co sądzicie?
  10. mam ten sam problem co u Ciebie @resiak82 : cofam, potem włączam bieg 1szy i strzela podójnie(metalicznie), następne ruszania już nie wywołują takich głośnych strzałów. ale ponowne cofnięcie i wrzucenie 1 znów wywołuje ten efekt. rozwiązałeś może ten problem u siebie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...