Skocz do zawartości

Tomasz Krajewski

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz Krajewski

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2412 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomasz Krajewski

4

Reputacja

  1. U mnie to wyglądało w zasadzie identycznie. Jak się skończyło - widać powyżej w wątku. Przykro mi.
  2. Minął prawie rok od kiedy pisałem tamtego posta. Ale zdania nie zmieniłem. A zima za nami. Na zimę co prawda mniejsze koła (18"), ale nie żałuję.
  3. Błąd jak w temacie znalazłem przy wymianie oleju. Wszystko działa normalnie, nawet nie świeci się check na desce rozdzielczej. Ważne/nieważne? Miał ktoś? Albo potrafi przetłumaczyć?
  4. Ostatnio same problemy wrzucam. Nie samym serwisem Audi żyje. Fotka zlotowa
  5. Tu masz np. namiary: Wszystkie stare klamoty (łącznie ze skrzynią) zabierają. I wtedy jest cena 4,5. Jak będziesz chciał zabrać skrzynię to pewnie będzie dużo drożej. Oni ogarniają wszystko. Dzwonisz, umawiasz się (muszą mieć części), zostawiasz auto i czekasz. Zadzwoń jutro do Roberta, spoko się z nim gada nawet przez telefon. Nie jest bucowaty, czy coś, wszystko fajnie opowie.
  6. Ubywało płynu hamulcowego. Zbagatelizowałem, w końcu sprzęgło wpadło w podłogę i skończyło się jak na obrazku
  7. Na montaż tylko na części nie, bo wszystko używane. Więc w zasadzie nie Powiem tak: u Soby mi zaproponowali 7 tyś za drugiego multi. Gwarancja rok (chyba) ale obowiązkowo u nich przeglądy tej skrzyni, chyba trzy. Każdy przegląd 1,2 tyś. Czyli generalnie prawie 11 tyś cała impreza. Spytałem ile gwarancji przy założeniu, że podniosę moc. Nic Teraz mam manuala, którego każdy mechanik ogarnie. Jak się posypie to kupuję drugiego za tysiaka i mam problem z bani. Do tego moim zdaniem posiadanie manuala zamiast multi podnosi samą wartość auta - kupujący omijają szerokim łukiem auta z multi. Nie ukrywam - na multi jeździło mi się fajnie. Manual zrobił z tego auta takie... zwykłe. Decyzja oczywiście jest trudna. Powodzenia
  8. Ja robiłem w Robin-Car w Strachocicach. Niby miałem bliżej niż Ty, ale to nie miało dla mnie znaczenia. Nawet do Sopy pojechałem w Twoje okolice, jak próbowałem swojego multi naprawiać. Zapłaciłem 4,5k. Generalnie jest ok. Jedyne co się posypało dosyć szybko to wysprzęglik. Już wjechał nowy i jest ok. Nie żałuję Trwało to niestety ok 2tyg. Miał być tydzień, ale zamówili za świeżą skrzynię - przez to jakiś czujnik nie działał. Musieli załatwić drugą.
  9. Sobota sobotą, rzeźbić trzeba. Poległem na temacie pominięcia chłodnicy spalin. Jakkolwiek wąż nr 2 ze zdjęcia zszedł dosyć łatwo, to nie mogłem ściągnąć węża nr 1. W ogóle to dobre węże chce połączyć? Oczywiście zapomniałem spuścić ciśnienie z układu przez odkręcenie korka, więc jak wypiąłem węża to wszystko zalałem płynem chłodniczym Ale nie o tym chciałem. Uzupełniając płyn zauważyłem, że mój zbiorniczek na płyn jest mało przeźroczysty. Tak jakby był mega brudny od środka. W zasadzie stojąc przed autem nie widać poziomu, trzeba spojrzeć z boku. Też tak macie?
  10. Dzięki za linka. Filtr przyjechał, założony, siedzi "w miarę". Rozumiem, że tą oryginalną kratkę trzeba sobie gdzieś schować, bo nie da się jednego i drugiego jednocześnie. Pierwszy zakup na ali. Działa
  11. Bąbli na szczęście nie ma. Jutro zrobię obejście chłodnicy spalin. Dzięki za nowy trop Ok, powiedzmy, że się przyzwyczaję Dzięki za szczere info i potwierdzenie moich przypuszczeń
  12. Ok, doczytałem. Faktycznie, poza dłuższym grzaniem kabiny nic się nie stanie. Płyn tłusty nie jest. Ale nie jest też czysty. Leję ten G12. Na fotach, w necie, to nieraz te zbiorniczki aż w oczy łupią tym kolorem, jak np. tutaj: A u mnie jest to duuużo bardziej szare. Widać zabarwienie na różowo, ale daleko to od tego zdjęcia. A jak sprawdzić, czy układ jest zapowietrzony po zbiorniczku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...