-
Postów
408 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
9O Klawisz-84

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
brak
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
brak
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Inna
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
2153 wyświetleń profilu
-
A4 b7 Avant 1.8t bfb #200hp #FWD #Recaro#19"3SDM 0.01
Klawisz-84 odpowiedział(a) na Pomponiusz temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Jeśli dobrze pamiętam w tylnym zawieszeniu jest jakaś śruba do regulacji kąta czy coś takiego. Co do dzwona lubię takie opinie ;p A ku pamięci w tylnym zawiasie niewiele robiłem, miał wymienione amorki i sprężyny to chyba tyle. Widzę, że wymieniłeś podłokietnik ;P -
Klawisz-84 obserwuje zawartość A4 b7 Avant 1.8t bfb #200hp #FWD #Recaro#19"3SDM 0.01
-
A4 b7 Avant 1.8t bfb #200hp #FWD #Recaro#19"3SDM 0.01
Klawisz-84 odpowiedział(a) na Pomponiusz temat w Audi A4/S4/RS4 B7
widzę już działasz ciesze się, że jesteś zadowolony, zrób hybrydę i wal pod 250KM po to przygotowałem wszystko przy silniku -
[A4 B7] 1.8T BFB - avant for fun by Klawisz
Klawisz-84 odpowiedział(a) na Klawisz-84 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
-
Pomponiusz obserwuje zawartość Klawisz-84
-
A4 B7 1,8t Czy kupiłem właściwą sondę lambda? Duże spalanie - problem
Klawisz-84 odpowiedział(a) na adamm_85 temat w 1.8T
Ja nigdy nie zszedłem poniżej 15l lpg. Jak 60l styka na 400km. W weekend wracałem z 3city średnia prędkość 160-170km/h wyszło 370km na baku. -
Wymiana podsufitki A4 b6/B7 Avant bez szyberdachu
Klawisz-84 odpowiedział(a) na s3ns temat w Audi A4 B6/B7
Mi zajęło to około 5/6h i jedno piwo. Ja zdjąłem cały stelaż szyberdachu wygodniej i szybciej raptem 8 śrub i wszystko wyszło. Boczki jak boczki, trochę gimnastyki i wchodzą idealnie -
Wymiana podsufitki A4 b6/B7 Avant bez szyberdachu
Klawisz-84 odpowiedział(a) na s3ns temat w Audi A4 B6/B7
Wymiana z szyberdachem wiążę się z wykonywaniem szkła;) dodatkowe 60min roboty. Nie da się normalnoe wyjść obicia spod szyby. -
Zero pomocy? Wymieniłem aku na nowy bo tamten padł dosłownie coś wyssało całą energię. A teraz wyjąłem wszystkie bezpieczeniki przy kierownicy all nie ma żadnego. I pomiar poboru prądu jakiś dziwny czy w normie? Zakres 40A Wynik 00.24 A Ile to w końcu jest? Bo tak jakby ciągle zbyt dużo prądu szło a nie chce kolejnego akumulatora rozj....
-
Chciałbym sprawdzić kompem ale aku wręcz wydudnione z prądu ? ktos coś może podpowiedzieć? z fotografi jakie zrobiłem podczas pomiaru.
-
Dzień dobry. Dawno już nie miałem problemów z moją Aśką więc kiedyś musi być ten 1szy raz. 1.8t bfb Lpg stag qbox Brak reakcji na centralny, po przekreceniu kluczyka cisza i lampki na desce przygaszone. Stawiam na rozładowanie akumulatora lecz dlaczego? Poniedziałek trasa 700km spokój, wtorek z 100km nic się nie działo, środa mało ruchu tylko po zakupy i koniec. Wczoraj szybki kurs do rodzinki 20km i tutaj zauważyłem jedną anomalie radio nie łączyło się przez BT z telefonem. W telefonie widziałem ikonę Audi ale rns nie pokazywał połączenia. Auto stało w pełnym słońcu i wilgoci nie powonno być wewnątrz. Tym bardziej że mam szyberdach otwarty pod domem. Po pracy ogarnę kompa i wezmę aku do domu by go naładować. I po sprawdzam bezpieczniki. Ma ktoś jakieś inne rady lub pomysły? Albo miał doczynienia z czymś podobnym? Gdyby uciekał prąd to chyba miałbym już wcześniej jakieś problemy ?
-
Ja odpukam nie narzekam lekko nie ma. Może też dlatego że po zakupie zdjęta micha, wyczyszczony, odma sprawdzona, sai usunięte. A dodatkowo jeżdżę na Lpg jak wielu mówi niszę silnik :-) Obroty od 3-6k są dość powszechnie stosowane. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
I jest :-) zapewne wiedząc o tym nie był lekko traktowany i nasze bfb dajmy na to wytrzyma 200kkm a inne po 100-150 już by padło ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Ja użyłem 2.5tdi, zrobiłem kilka poprawek ale mocowania itd wyszły mi prawie w ori stylu Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Jak masz problem z pochyleniem koła to znaczy się że zwrotnice masz zużytą lub odkształconą. Jedynie wymiana pomoże bo tam nie ma regulacji. Jednak jeśli wachacz będzie do d*py to też da zły kąt. Szukanie igły w stogu siana. Ja mam 0,05 ponad miarę dopuszczalnych parametrów a całe zawieszenie wymieniłem ;-) więc póki co tak pozostanie szkoda mi kasy dla tych minimalnych różnic których i tak nie odczuwam Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
Ale nie rozumiesz. Masz zwykle amorki więc nie zakładasz sprężyn -30 bo to nie ma sensu. Dla mnie jest to Januszowe druciarstwo i w tej kwestii Ci nie pomogę. Kupujesz amorki Monroe pod 1be i sprężyny eibach. Masz komfort i nisko. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
A4 tak ma, przód niby u góry tył niżej. Zastanów się co za amortyzatory kupiłeś jeśli zwykle pod standardowe zawieszenie, zmień tył. Najczęściej pada tył z wiadomych powodów. Bagaże itd. Często też pękają zwoje na tyle. Teraz jeśli masz zwykle amory zakładając -30mm sprężyny za chwilę wymienisz amorki bo się po prostu rozpier.... ;-) Albo ma się zwykle i tak jeździ albo kupuje coś pod 1be sportowe i wtedy będzie niżej i tyle. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka