Skocz do zawartości

Adek1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adek1989

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Szczucin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

97 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adek1989

0

Reputacja

  1. Adek1989

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam serdecznie i odświeżam temat (NA GÓRZE PRZEDSTAWIONO ZDJĘCIA PODZESPOŁÓW MOJEGO SILNIKA) Chciałbym Wam przedstawić moją historię. Samochód ten zakupiłem w Niemczech nie mając zupełnie pojęcia o zaistniałej wadzie i jest tylko i wyłącznie wada pierścieni zgarniających jak potem miałem się przekonać. Jeździłem po różnych warsztatach i wszędzie mechanicy mówili mi o wadliwych pierścieniach raz nawet usłyszałem komentarz że powinienem odstawić ten samochód na złom. W końcu po długich i ciężkich poszukiwaniach doszedłem do wniosku że pomoc znajdę na forum Audi. Pewien użytkownik polecił mi człowieka który działa pod nikiem kixi4 z odrobiną nieufności nawiązałem z nim kontakt i przez około 3 miesiące wypytywałem go o różne szczegóły dotyczące naprawy. We sierpniu tego roku postanowiłem pojechać do Ostrowa Wielkopolskiego i oddać mu ten samochód do naprawy. Z racji tego że mieszkam w okolicach Krakowa była to długa podróż. I tak po zostawieniu mojego samochodu kontakt z tym człowiekiem oceniam na znakomity. Codziennie zdawał mi relację z etapów naprawy ponad to prosiłem o wymianę łańcucha rozrządu i usunięcie przecieków płynu chłodniczego które zostały usunięte. Miałem kilka dodatkowych wycieków m.in z pokrywy łańcucha rozrządu które też zostały usunięte. Na prawdę nie szukajcie innych przyczyn, jedyną prawdziwą przyczyną poboru oleju w moim wypadku 1,8 tfsi jest wadliwa konstrukcja pierścieni.. Ważne człowiek ten wymienił mi dokładnie to co było do wymiany nie jak inne konkurencyjne firmy które robią podobne naprawy za 10 tys zł i wymieniają całe wnętrze silnika!!!! W tym momencie mam przejechane 4 tys km po tej naprawie, silnik pracuje równo bez żadnych falowań i stuków ponadto u mnie z 7,5l na autostradzie spalanie spadło na 6,5l na 100 km po tym remoncie nie mam żadnych przecieków płynu chłodniczego i co najważniejsze NIE UBYWA OLEJU!!! ANI GRAMA (przy wcześniejszych dolewkach (1l na 1000 km) u góry to moje zdjęcia silnika użytkownik kixi4 wysyłał mi różne zdjęcia moich podzespołów podczas naprawy m.in te. Na prawdę na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że kixi4 wykonał swoją robotę doskonale, chętnym mogę przesłać zdjęcia ewentualnie jeśli ktoś z okolic Krakowa lub Tarnowa zapraszam do obejrzenia mojego naprawionego Audi. Mam kontakt jeszcze z jednym użytkownikiem który tydzień przede mną naprawiał Audi u kixi4 możecie posłuchać również jego opinii. Nie mam na prawdę w zwyczaju wypisywać pochlebnych opinii ale jeśli komuś mogę pomóc to na prawdę udajcie się do kixi4 człowiek jest uczciwy i dokładny. Mam nadzieje że komuś pomogłem a niedowiarkom życzę miłego dolewania oleju. Pozdrawiam Zdjęcia podzespołów mojego silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...