Skocz do zawartości

matheusz16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matheusz16

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Krzynowłoga Mała

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

169 wyświetleń profilu

Osiągnięcia matheusz16

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich serdecznie. Przeplywomierz wyczyszczony,ale to nie bylo to Okazalo sie,ze to byl czujnik temperatury. Temperature pokazywal dobrze ale jest on na czterech pinach i cos z nim bylo nie tak i rano na zimnym silniku oszukiwal komputer i komputer myslal ze silnik jest cieply i dawal mniejsza dawke paliwa bez ssania co skutkowalo takimi objawami. Takze dla potomnych jak bedzie sie wam dzialo cos takiego jak wyzej opisane to zacznijcie sprawdzanie od czujnika. Pozdrawiam i dziekuje wszystkim,ktorzy pomagali
  2. Dopatrzylem sie dzisiaj rano ze tak jakby autko mialo problem ze ssaniem jak ja odpalilem pomimo chlodnego ranka obroty oscylowaly w granicy 900 a na ssaniu powinno byc ponad 1000 z tego co wiem. Moze jakies sugestie w ta strone tez sie pojawia ?
  3. Ok jutro to zrobie ale czy jak przeplywomierz bylby zasyfiony to i pod czas jazdy chyba by bylo cos czuc?
  4. Witam. Mam problem z moja audi. Po dluzszym postoju tak z 9-10h jak silnik w pelni ostygnie lub rano przy odpalaniu autko gasnie,po ponownym odpaleniu i dodaniu delikatnie gazu dlawi sie i delikatnie strzela,z tlumika leci woda z dodatkiem takiego smierdzacego nie dopalonego paliwa. Po mniej wiecej 30 sekundach jak sie troszke rozgrzeje jest juz ok. W trasie wszystko hula dobrze i odpalanie na cieplym silniku tez bezproblemowo. Zaczelo mi sie tak dziac jak zalalem na Orlenie 98verve i posmigalem nia troche na benzynie zeby przeczyscic po ciaglym jezdzeniu na LPG. Ostatnio dolalem zwyklej benzyny,ale problem nie ustal. Co moze byc przyczyna ? Swiece wymieniane jakies 20tys km temu,filtr paliwa tez. Dodam ze probowalem tez wylaczac gaz zeby rano palila tylko z benzyny i mimo wszystko caly czas jest to samo. Pezy okazji tego tematu mam tez pytanie odnosnie przepustnicy.. strasznie glosno mi zasysa przy gwaltownym dodawaniu gazu,mechanik mowil ze to normalne,ale czy to mozliwe ze nawet przy zamknietej masce ja wyraznie slychac ?Prosze o sugestie co sprawdzic po kolei ? Pozdrawiam.
  5. matheusz16

    Wahacze SKV

    Spoko pomysł z tym testowaniem. Ja obecnie z czystej ciekawości i braku kasy założyłem jakiś czas temu krafta. po 2 tysiącach pękła guma na sworzniu wahacza prostego.. Wahacz skrzypiał przy każdym drgnięciu samochodu, zdjąłem gumę ze starego trw dowaliłem w wahacz krafta smaru motul do łańcuchów motocyklowych i jeszcze na koniec zwykłego smaru i założyłem starą gumę z wahacza trw ( stara ale o niebo lepsze wykonanie niż w tej z krafta) i narazie pyknęło 10 tyś km i odzywa się tylko jeden banan,który nie był wymieniany ponieważ siedział trw bez luzów .. Będę uważnie obserwował testy i chyba przy następnej wymianie skuszę się na skv Pozdrawiam .
  6. Witam wszystkich serdecznie. Nie chcę zakładać nowego postu dlatego podpinam się do tego. Mam problem z moją audi a4 b5 przy takowym właśnie kręceniu szybko w lewo i w prawo kierownicą na wyłączonym silniku. Słychać stukanie podobne do stukania wahacza na dołkach. Myślałem,że to końcówka drążka lewego bo owe stukanie słychać typowo za kierownicą,ale pod maską jeżeli się nadstawi ucho to tak gdzieś głębiej pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Wybijałem końcówkę i wtedy kręciłem kierownicą żeby zobaczyć czy to końcówka drążka,ale nie pukanie słychać dalej :/ co to może być ? Magiel się odzywa czy raczej cały drążek ? Mam nadzieję,że te drugie.. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...