Skocz do zawartości

Michał_A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michał_A4

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

281 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał_A4

0

Reputacja

  1. Michał_A4

    Kontrolka

    Dziękuję za odpowiedź. Wszystko sprawdzałem i nic nie znalazłem. Dzisiaj podpiąłem znowu komputer i wyszło praktycznie to samo: 460C przekaźnik pompy paliwa przerwa/zwarcie do masy 4C05 przekaźnik główny świec żarowych przerwa/zwarcie do masy 4C05 przekaźnik dużej mocy ogrzewania zwarcie do plusa Tak jak pisałem wcześniej, po wyczyszczenie egr i skasowania błędu auto jeździło normalnie przez 5 dni. W niedziele zapaliła się kontrolka silnika. W poniedziałek byłem umówiony na wymianę łożyska tak więc korzystając z okazji kazałem mechanikowi rzucić okiem na tą kontrolke. Wymienili przekaźnik nr 395 (pompy paliwa) i świece żarowe. Nie nastawiałem się że uda się mu zdiagnozować przyczynę przez którą świeci kontrolka, bo wiadomo jak to bywa z tymi pseudo elektromechanikami i nie przeliczyłem się... wyjechałem od niego i kontrolka się zaświeciła jednocześnie tryb awaryjny... wróciłem do dziada, podłączył kompa i wyskoczyły błędy które wpisałem, praktycznie te same co wcześniej. Usunął je i powiedział ze nie wie co to może być... po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka się nie zaświeciła ale auto w pewnym momencie przeszło znowu w tryb awaryjny. Zatrzymałem się, zgasiłem i zapaliłem, jedzie normalnie... Oszaleje...
  2. Michał_A4

    Kontrolka

    Witam. N Mam pewien problem dotyczący
  3. Sprawdziłem przekaźniki w podszybiu i nic, czysto. Żadnej wilgoci ani nic. Kable także sprawdzałem i też nie widać aby było coś nadgryzione. Dzisiaj taka sama sytuacja, odpaliłem auto aby się przejechać i początkowo nic się nie świeciło, wszystko było dobrze. Lecz po przejechaniu kilku kilometrów odczułem na gazie, że strasznie słabo ciągnie ale na desce nic się nie świeciło, żadnej kontrolki. Dopiero jak zajechałem pod dom to się zaświeciła. Juz głupieje od tego... Bo czasami pomimo, że kontrolka się świeci to auto dobrze pracuje, a czasami jak się nie świeci to włącza się tryb awaryjny i słabo jedzie. Pomocy!
  4. Dzięki za radę. Zobaczę jeszcze dokładnie na te kable i przekaźniki. Jeśli chodzi o pogodę to nie padało ale myłem auto, tylko, że myłem je po tym jak zaczęła się świecić kontrolka. Sprawdzę i dam znać czy coś znalazłem.
  5. Witam. Mam pewien problem dotyczący swięcącej kontrolki silnika w mojej audi i może zacznę od początku. Pewnego dnia rano, odpalam samochód a tu zaświeca mi się pomaranczowa kontrolka od silnika. Początkowo nie było żadnych problemów, samochód normalnie pracował, zajechałem bez problemu do pracy, lecz później jak odpaliłem i przejechałem parę kilometrów to auto straciło moc, prawdopodobnie włączył się tryb awaryjny. Zgasiłem silnik i odpaliłem znowu, kontrolka zniknęła ale po jakimś czasie pojawiła się znowu, zdarzyło się tak kilka razy. Podłączyłem VAGa i wyskoczyły następujące błędy: - 45F6 przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa - 466A przekaźnik główny świec żarowych zwarcie do plusa - 4C05 przekaźnik dużej mocy ogrzewania zwarcie do plusa Czy wie ktoś co to może być? Dodam jeszcze, że jak podniosłem maskę to na osłonie silnika widoczne były odbite łapy od kuny. Czy możliwe, że mogła coś przegryźć, stąd taki problem? Niby patrzyłem na wszystkie widoczne moim okiem kable ale jak narazie nic nie zauważyłem. Bardzo proszę o pomoc, bo już siwieje od tego, tym bardziej, że wcześniej audiczka nie sprawiała żadnych problemów odkąd ją mam. ;(
  6. Witam, jestem Andrzej i od niedawna posiadam Audi A4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...