Skocz do zawartości

tjacek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tjacek

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

195 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tjacek

0

Reputacja

  1. Witam, Mam w A5 fotele bez elektrycznej regulacji. Udało mi się kupić fotele z elektryką (bez pamięci) z przebarwioną tapicerką. Pytanie czy obicia foteli w wersji elektrycznej i manualnej są takie same, czy też trzeba coś przeszywać? Czy ktoś może przekładał tapicerkę, jak trudna/czasochłonna jest taka operacja? Zastanawiam się też nad dołożeniem pamięci. Jak rozumiem silniczki fotele trzeba będzie zmienić tylko po stronie kierowcy?
  2. Hej, Mam 320 ale myślę o 345.
  3. Witam, Czy znalazł ktoś w sieci jakieś testy klocków i tarcz? Coś na wzór popularnych testów opon. Przymierzam się do wymiany klocków + tarcz w A5 i czytając różne fora znajduję dość skrajne opinie o tych samych produktach i może niezależne testy byłyby dobrą podpowiedzią.
  4. Witam, Na początku chciałem podziękować koledze wrclaguna za instrukcję. Zakodowałem bez problemu TPMS w Audi A5 2012 rok używając interfejsu VCP. Przy okazji chciałem się podzielić informacją jak sprawdzałem działanie nowej funkcji. Po zmianie ciśnienia w jednym z kół do 1,5 bar ostrzeżenie o obniżonym ciśnieniu pojawiło się na FIS po przejechaniu jakichś 2 km. Jak dla mnie jest ok. W mojej skromnej opinii firma, która reklamuje się hasłem „przewaga dzięki technice” i podkreślająca bezpieczeństwo swoich pojazdów powinna domyślnie włączać tą funkcję. Widziałem, że w roku modelowym 2015 było to już standardowe wyposażenie, ale wcześniej trzeba było płacić kilkaset złotych. Włączyłem TPMS ponieważ moja żona (która jest głównym użytkownikiem) wpadła w lekki poślizg na przebitej oponie run flat, która nie daje odczuć spadku ciśnienie przy małej prędkości. Akurat w przypadku tego rozwiązania w pełni przychylam się do tego aby TPMS był obowiązkowym wyposażeniem samochodów, szczególnie że dla aut wyposażonych w ABS koszty implementacji to pewnie 0 EUR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...