Skocz do zawartości

dawidbydgoszcz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidbydgoszcz

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

249 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dawidbydgoszcz

0

Reputacja

  1. Zgadza się, wyłączenie klimatyzacji kilka minut przed zgaszeniem silnika rozwiązuje problem. Nie mniej jednak jest to bardzo uciążliwe rozwiązanie jeśli jeździ się po mieście w korkach Tak jak wspomniałem w pierwszym poście, samo zjawisko parowania nie jest bardzo uciążliwe, problemem jest natomiast to że od tej wilgoci momentalnie pojawia się grzyb. Jestem do tego stopnia zmęczony tym zapachem, że rozważam sciągnięcie deski rozdzielczej i wymianę skraplacza klimatyzacji na nowy. Ewentualnie, alternatywnie myślałem o wysterowaniu nawiewu poprzez programowalny przekaźnik z timerem, żeby osuszał skraplacz po zgaszeniu silnika. Niestety nie znalazłem jeszcze schematów w jaki sposób wentylator nawiewów jest kontrolowany, z tego co widziałem jest 6 pinów we wtyczce.
  2. Nie, osuszacz jest prawdopodobnie jeszcze oryginalny. Wydawało mi się natomiast, że odpowiada on za absorpcje wilgoci z układu gdzie znajduje się czynnik chłodzący.
  3. Zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu poniższego problemu, moje pomysły już się niestety wyczerpały. Opis problemu: Jeżdżę samochodem z włączoną klimatyzacją, gaszę silnik i parkuje na około 30 minut. Po ponownym odpaleniu samochodu pierwszy powiew powietrza z kratek idzie "mokry" powodując intensywne, chwilowe zaparowanie przedniej szyby. Teoretycznie samo parowanie nie stanowi problemu, ponieważ włączam dmuchawę na najwyższy bieg i para z szyby znika. Czy u was taki objaw również występuje ? Mam wrażenie, że przez tą wodę zalegającą na skraplaczu klimatyzacji nieustannie dochodzi do jego zagrzybienia, a co za tym idzie stęchłego zapachu. Podjęte próby ratowania sytuacji : - odgrzybianie ( pianka Würth, granat do klimy Liqui Moly, czyszczenie parownika izopropanolem pod ciśnieniem przez otwór inspekcyjny) - sprawdzona drożność odpływu w podłodze - nowy filtr kabinowy Obecnie zastanawiam się nad wprowadzeniem modyfikacji - automatyczną włączenie nawiewu na 10 minut po zgaszeniu silnika, dzięki temu skraplacz klimatyzacji zostałby osuszony. Z góry dzięki za wszelkie porady i spostrzeżenia.
  4. Dla wszystkich poszukujących odpowiedzi - po usunięciu dokładki MS Design można zamontować standardową, otwory mocujące pasują.
  5. Niestety nie, po zdjęciu kratek jest tam pusto, prawdopodobnie dlatego ze cały pakiet był założony już w momencie zakupu w salonie (takie info dostałem od 1-szego własciciela). Przeszperałem trochę allegro i wydaje mi się, że po 'rozpołowieniu' będzie to wyglądało mniej więcej tak:
  6. Cześć, mam do was pytanie, czy istnieje możliwość wymiany samej dokładki z wersji MS Design na fabryczną bez wymiany całego zderzaka ? Przeprowadzał już ktoś taką operację? Warto interesować się zamiennikami z allegro czy lepiej szukać ori używki ? Dodałem kilka fotek poglądowych z neta. Z góry dzięki za pomoc.
  7. Panowie, zwracam się do was z prośbą o pomoc w rozgryzieniu problemu z ustawieniem rozrządu w 1.8T AVJ. Ustawiam szczelinę pomiędzy napinaczem hydraulicznym, a rolką napinającą na szerokość 8mm. Niestety po wykonaniu dwóch obrotów wału korbowego, rozmiar szczeliny zwiększa się do 16mm. Czy wiecie, może w czym leży problem?
  8. Hej, witam wszystkich jako świeżo upieczony właściciel A4 B6 Już na wstępie chciałbym podziękować, bo jeszcze zanim zdążyłem się zarejestrować, wiedza zaczerpnięta z forum przydała się już kilkukrotnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...