
artur1807
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O artur1807

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Hajnówka
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
682 wyświetleń profilu
-
Witam, mam problem z odcinaniem turbo. Wymieniłem n75, sztangę sprawdzałem to chodzi z luzem. Dodam że ogólnie ostatnio silnik zaczął twardo pracować i dudunić. Co może być przyczyną? Zrobiłem logi dynamiczne grup 3,8,11 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Mam dokładnie ten sam problem. Wszystko gra i nie trzęsie dopóki nie wjadę na gładki asfalt i wtedy zaczyna telepać. Jednak ja obstawiał bym koła i opony bo na zimowkach są wyczuwalnie mniejsze. Nie mam jak tego sprawdzić dokładnie bo mam tylko 2 komplety kół. Z drugiej strony koła zawsze wyważam co sezon a mam znajomków co jeżdżą szrotami na zajechanych kołach które wyważarki nie widziały x czasu i nic im nie telepie. Sam juz nie wiem
-
Siemanko. Chciałbym żeby ktoś rzucił okiem na te logi. Nie są one z A4 tylko z passata B6 1.9 BKC bodajże. Ogólnie auto jest bardzo zamulone na dole i dostaje mocy dopiero po rozkręceniu. Z tego co sam zauważyłem na początku jest niedoładowanie a po chwili przeładowanie. Od czego zacząć rozwiązywanie problemu? Czy auto jest po jakimś nieudanym programie? Jak będzie trzeba to porobie inne logi. Kolega już ma tego auta dość, a ogólnie auto w dobrym stanie i szkoda sprzedać http://vaglogi.pl/log-003_008_011_33uEg.html
-
Rozwiązałem problem. Auto kupilem na sprezynach Eibach i teraz wrócilem do oryginalnych sprężyn 1BE zgodnych z numerem we wlepce. Raz ze nie sciąga auta ,ale tez znikły wibracje nadwozia z ktorymi do tej pory walczyłem. Nie wiedziałem ze same sprezyny mogą miec az taki wpływ na prace calego zawieszenia.
-
Witam, mam mały problem z moim B7. Podczas jazdy cały czas delikatnie ściąga mi w prawo nie ważne czy jadę po autostradzie czy normalnej drodze, cały czas delikatnie muszę kontrować. Robiona geometria 2 razy, i wychodzi na to że wszystko w normie prócz kąta pochylenia bo mam założony zestaw Eibach. Opony raczej odrzucam bo na zimowym komplecie jak i na letnim gdzie mam założone nowe opony jest to samo. Gdzie szukać przyczyny?
-
Podepne się pod temat bo mam podobny problem w moim b7. Ściąga cały czas delikatnie w prawo i podobnie miałem robioną zbieżnosc dwukrotnie. Zawieszenie z hamulcami sprawdzone. Jadąc samemu jest jeszcze miarę dobrze ale ostatnio wiozłem pasażera ponad 100kg z przodu, to po puszczeniu kierownicy samochód zaczął zawracać Dodam, że mam obniżone zawieszenie sprężynami Eibach + amortyzatory z 1BE. Czy przez taki zestaw mogą dziać sie takie rzeczy?
-
Egr sprawny. Miałem wczesniej wyłączony po chipe ale wróciłem do włączonego egra. Termostat działa. Ogólnie nagrzewa się normalnie jak na diesla, porównałem z innymi, ale robię głównie krótkie trasy + miasto i nie zawsze się nagrzewa do 90 stopni szczególnie teraz przy minusowej temperaturze. I tak sobie pomyślałem czy nie da się tego jakos usprawnić .
-
Witam, czy są jakieś patenty na szybsze nagrzewanie się silnika? Czy wywalenie np. chłodnicy spalin da jakis efekt na plus czy odwrotnie?
-
Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
-
Witam, czy podczas wymiany turbiny zaleca się wymianę oleju w silniku na nowy? Chcę zmienic turbinę na tą z AWX. Olej był niedawno zmieniany i zrobione na nim jest ok. 2tys.
-
Mam B7 z BKE 115KM od roku czasu i jedyne co złego moge powiedziec o tym silniku to to, że trochę brakuje mu mocy.
-
Tak podejrzewałem, że coś mogło być robione bo spalanie auta mam też dosyc wysokie, śr. 8-9l w mieście. Czyli teraz jazda to tunera i naprawa programu. Kogo byście polecili w okolicach Białegostoku? I jeszcze pytanie, czy na podstawie tych logów widać czy egr nie jest zamknięty cały czas? Silnik nie ważne czy ciepły czy zimny pracuje bardzo twardo.
-
001+011 http://vaglog.pl/log-001_011_RPELu45.html 003+008 http://vaglog.pl/log-003_008_gL6EB9.html
-
Witam, na początku chciałem się przywitać. Jestem nowy na forum. Mam problem z moją a4. Mianowicie w dolnych partiach obrotów między 1000 a 2000 auto ma mało mocy i ospale reaguje na dodanie gazu, jakby turbina późno wstawała. Dopiero przy około 2000obr dostaje strzała i jedzie normalnie. Czyściłem egr, wymieniłem też przepływomierz na nowy Pierburga i dalej to samo. Zrobiłem logi statyczne i jeden dynamiczny . Prosił bym o ich ocenę i ewentualnie o podpowiedz jakie jeszcze wykonać. Pozdrawiam. Statyczne: 001 http://vaglog.pl/log-001_e1iObsj.html 004 http://vaglog.pl/log-004_0xzQH63.html 013 http://vaglog.pl/log-013_pbs823.html 018 http://vaglog.pl/log-018_n7YP1kC.html 023 http://vaglog.pl/log-023_KTx3T.html Dynamiczne: 011 http://vaglog.pl/log-011_A19N2.html