Skocz do zawartości

Piotr Piejek

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr Piejek

Informacje

  • Imię
    piotr
  • Miasto
    barcelona

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

383 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr Piejek

0

Reputacja

  1. Manetki z końcówką BG nie posiadają przycisków do obsługi komputera .
  2. Witam wszystkich zaciekawionych tematem. Tak jak wyzej opisywałem miałem problem z kodowaniem tempomatu w RS5 4.2 I postanowiłem ze podzielę się tematem bo od wczoraj tempomat już działa, acz kolwiek moje kable nie dały rady zrobić tego kodowania. Wczoraj mój kolega powiedział mi że pojechał do pewnego znajomego który ma kolegę w audi i ten kolega podłączył swój kabel i przeprowadził kodowanie SVM (software version management) is an additional function provided via the online connection from the Offboard Diagnostic ... Co o tym wszystko myślicie, dlaczego VCDS nie dał rady, gdzie leży problem? Pozdrawiam i życzę miłego dnia z Barcelony
  3. Witam ponownie. Dzisiaj zrobiłem następną próbę kodowania nowym kablem i wyskakuje ten sam błąd co wcześniej na starym kablu. Wygląda to tak jak by coś w silniku było zablokowane , nie mogę zakodować NICZEGO W ENGINE. Już nie wiem co robić i jak rozwiązać problem. Manetki założone ,kolumna kierownicza zakodowana, zostaje zakodować silnik i jestem bezradny. Jak by mi się udało to na pewno podzielę się ta wiedza. Dziękuję i pozdrawiam
  4. Witam. Mozesz powiedzieć czy wymieniłeś z taśma czy zostawiłeś taśmę tą co miałeś. Chodzi mi czy masz założone manetki po lifcie a taśma z przedlifta ??? Dzięki
  5. Chyba nie ma nic do rzeczy że silnik jest w benzynie??? Już nie wiem co myśleć
  6. Nie zmieniłem taśmy bo ta co przyszła była taka sama jak ta co miałem założoną (ten sam numer czesci ) więc błędu nie ma. Jest błąd w silniku ale do póki się nie zakoduje tempomatu to błąd nie zniknie nawet jak to kasuje to się pojawia z powrotem . Ale dzięki za odpowiedź
  7. Nie rozumiem miałem audi a4 b8 2.0 150 koni i robiłem tym kablem wszystko. Teraz jest auto dwa lata starsze i nie mogę zrobić nic w silniku ???. Zaraz zamawiam nowszy kabel i na pewno napisze czy udało się rozwiązać ten problem. Chyba nie ma nic do rzeczy że silnik jest w benzyna. Jeszcze raz dziękuję bardzo
  8. W SECURITY ACCESS wpisuje 27971 i przyjmuje wszystko i następnie przy próbie kodowanie 01 ENGINE wyskakuje caly czas ten błąd. Dodam że przy próbie kodowania czego kolwiek wyskakuje ten błąd
  9. Witam jeszcze raz. Od wczoraj miałem nadzieję że uda się zakodować ale dalej nic. Po założeniu tempomatu i kodowaniu ENGINE wyskakuje mi błąd CODING REJECTED ERROR 31 : REQUEST OUT OF RANGE. Dodam jeszcze raz ze nie mogę zakodować żadnej rzeczy w ENGINE i że jest to audi RS5 z 2013r 4.2 . Zastanawiam się że może kabel jest za słaby i może lepszy kabel by sobie poradził z tym kodowaniem. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Może ktoś miał taki problem.
  10. Witam. Dzisiaj tez zakładałem tempomat w audi rs5 z 2013 4.2 tfsi i lipa. Mam ten sam problem co pisałeś wyzej i teraz jak czytałem twoją odpowiedź to zdałem sobie sprawę że w tym audi też nie jest zakodowany typ pojazdu. Jutro spróbuje zaznaczyć typ pojazdu i zobaczę czy pójdzie. Dodam że używam vcds-a 15.7.1 I do tej pory jeszcze z żadnym kodowaniu w różnych audi nie miałem takich problemów. Jak sprawę to napisze czy się udało. Pozdrawiam
  11. Przepraszam wprowadziłem w błąd, jednak trzeba wtyk i kabel ale na górze kolega WRC LAGUNA wszystko ładnie opisał .
  12. Kolego tutaj masz wszystko bardzo ładnie opisane krok po kroku
  13. Nie . Czujnik po liftowy nie pasuje do auta przed liftem , trzeba kupić czujnik do auta przed liftem wtedy będzie pasował fizycznie do szyby i też będzie można go podłączyć do oryginalnego wtyku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...