Skocz do zawartości

Piorko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Piorko

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

418 wyświetleń profilu
  1. Wykryj innego mechanika. Ha ha. Planuję pojechać do ASB Długołęka. Tylko nie wiem, czy warsztaty od skrzyń powiedzą mi co innego, niż rozebranie skrzyni ;P
  2. Najgorsza w multi to jest regeneracja za 6k zamiast swapa na manual za 1800 To jest dobry pomysł. Jeszcze lepszy to sprawdzenie nr sterownika i wersji oprogramowania. Po więcej odsyłam do działu warsztat. Mechanik z warsztatu twierdzi, że na komputerze nic nie wykryje - tylko rozebranie skrzyni da 100% pewność . Zapoznam się z tematem i spróbuję powalczyć samemu.
  3. http://www.autoserwis.wroclaw.pl/u nich auto stoi teraz 2 tyg na reklamacji pompy wspomagania - kazałem im sprawdzić też przeguby. Już czytałem - ale w wolnym czasie jeszcze przeczytam, może dokładniej z objawem drgań. Facet w Syltom powiedział, że drgania to najgorszy objaw tej skrzyni, jaki może być.
  4. W sumie to szukałem kogoś z 1.8T, żeby sprawdzić jak u niego auto przyspiesza, ale... : P Mam duży problem. Kupiłem auto w sierpniu, po kilku dniach jazdy zauważyłem drgania podczas przyspieszania, poprzedni właściciel powiedział, że o drganiach też wspominała jego żona (ona jeździła) ale on to bagatelizował. Wymieniłem opony i nie ustało. Ostatnio odwiedziłem http://www.syltom.com.pl/- diagnoza to uszkodzenie skrzyni, naprawa 6tys zł. Postaram się jeszcze potwierdzić/zaprzeczyć tej diagnozie np w ASB Długołęka, ale na 90% to skrzynia. Teraz, czy mogę poprzedniego właściciela wziąć do odpowiedzialności za zatajenie wady samochodu przy sprzedaży?
  5. Cześć, Chciałbym się powymieniać doświadczeniami z posiadaczem A4 B6 1.8T ze skrzynią Multitronic z Wrocławia. Osobiście posiadam taką wersję z 2005r. w nadwoziu cabrio. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocławia, żeby wymienić doświadczenia. Czekam na odpowiedzi. Pozdro : )
  6. Dziękuję za odpowiedź. Przypatrując się dokładniej, przy wyższych prędkościach i przyspieszaniu drgania też są odczuwalne, ale słabiej niż przy 30-50km/h. W październiku pojadę z tym do warsztatu.
  7. Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o wskazówki, być może ktoś miał podobny problem. Póki co nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania na forum. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
  8. Cześć wszystkim W skrócie: Jestem z Wrocławia - od 2 tygodni szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2005r. w wersji kabriolet Raczej się uczę, niż komuś pomogę.. ale za rok czy dwa na pewno będę w stanie już też pomagać. Z chęcią poznam też ludzi z Dolnego Śląska, którzy mają A4 B6, a jeszcze lepiej w cabrio! Do zobaczenia i pozdrawiam, Wojtek
  9. Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o radę, gdzie znaleźć w okolicy Wrocławia mechanika który pomoże w moim problemie. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
  10. Czy udało się zlikwidować problem?
  11. Jaka była przyczyna w końcu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...