-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Piorko

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
419 wyświetleń profilu
-
Wykryj innego mechanika. Ha ha. Planuję pojechać do ASB Długołęka. Tylko nie wiem, czy warsztaty od skrzyń powiedzą mi co innego, niż rozebranie skrzyni ;P
-
Najgorsza w multi to jest regeneracja za 6k zamiast swapa na manual za 1800 To jest dobry pomysł. Jeszcze lepszy to sprawdzenie nr sterownika i wersji oprogramowania. Po więcej odsyłam do działu warsztat. Mechanik z warsztatu twierdzi, że na komputerze nic nie wykryje - tylko rozebranie skrzyni da 100% pewność . Zapoznam się z tematem i spróbuję powalczyć samemu.
-
http://www.autoserwis.wroclaw.pl/u nich auto stoi teraz 2 tyg na reklamacji pompy wspomagania - kazałem im sprawdzić też przeguby. Już czytałem - ale w wolnym czasie jeszcze przeczytam, może dokładniej z objawem drgań. Facet w Syltom powiedział, że drgania to najgorszy objaw tej skrzyni, jaki może być.
-
W sumie to szukałem kogoś z 1.8T, żeby sprawdzić jak u niego auto przyspiesza, ale... : P Mam duży problem. Kupiłem auto w sierpniu, po kilku dniach jazdy zauważyłem drgania podczas przyspieszania, poprzedni właściciel powiedział, że o drganiach też wspominała jego żona (ona jeździła) ale on to bagatelizował. Wymieniłem opony i nie ustało. Ostatnio odwiedziłem http://www.syltom.com.pl/- diagnoza to uszkodzenie skrzyni, naprawa 6tys zł. Postaram się jeszcze potwierdzić/zaprzeczyć tej diagnozie np w ASB Długołęka, ale na 90% to skrzynia. Teraz, czy mogę poprzedniego właściciela wziąć do odpowiedzialności za zatajenie wady samochodu przy sprzedaży?
-
Cześć, Chciałbym się powymieniać doświadczeniami z posiadaczem A4 B6 1.8T ze skrzynią Multitronic z Wrocławia. Osobiście posiadam taką wersję z 2005r. w nadwoziu cabrio. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocławia, żeby wymienić doświadczenia. Czekam na odpowiedzi. Pozdro : )
-
Drgania przy przyspieszaniu, A4 B6 1.8T Multitronic
Piorko odpowiedział(a) na Piorko temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję za odpowiedź. Przypatrując się dokładniej, przy wyższych prędkościach i przyspieszaniu drgania też są odczuwalne, ale słabiej niż przy 30-50km/h. W październiku pojadę z tym do warsztatu. -
Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o wskazówki, być może ktoś miał podobny problem. Póki co nie znalazłem jednoznacznego rozwiązania na forum. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
-
Cześć wszystkim W skrócie: Jestem z Wrocławia - od 2 tygodni szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2005r. w wersji kabriolet Raczej się uczę, niż komuś pomogę.. ale za rok czy dwa na pewno będę w stanie już też pomagać. Z chęcią poznam też ludzi z Dolnego Śląska, którzy mają A4 B6, a jeszcze lepiej w cabrio! Do zobaczenia i pozdrawiam, Wojtek
-
Witam wszystkich, Chciałbym poprosić Was o radę, gdzie znaleźć w okolicy Wrocławia mechanika który pomoże w moim problemie. Dane auta: A4 B6 1.8T, 2005r., kabriolet, skrzynia Multitronic Przy przyspieszaniu samochód wpada w drgania. Najbardziej jest to odczuwalne przy prędkości 30-50km/h i obrotach 1,5-3tys i występuje tylko przy dodawaniu gazu (gdy gaz puszczony a prędkość i obroty te same to drgania nie występują). Koła są wyważone, opony w dobrym stanie (z przodu nówki 2016r). Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że w zawieszeniu nie widać żadnych problemów. Poza tym było w 2015r serwisowane. Innym dziwnym objawem jest to, że kierownica chodzi dość ciężko na postoju i przy parkowaniu itp. Przy skręcie do końca trochę rzęzi. Nie wiem czy to powiązane z powyższym. Ogólnie obstawiam układ przeniesienia napędu lub skrzynię(?). Dziękuję za wszelkie spostrzeżenia, które choć trochę pomogą.
-
Wibracje budy podczas przyspieszania w określonych obrotach 1500-2000
Piorko odpowiedział(a) na Fan_audi123 temat w 2.0TDI
Czy udało się zlikwidować problem? -
Jaka była przyczyna w końcu?