Skocz do zawartości

Twardy123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Twardy123

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Stasin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

131 wyświetleń profilu
  1. Ja poprowadziłem skrętkę (samoróbkę) z modułu pod kierownicę, oraz zasilanie, wpiąłem się skrętką w CAN, zasilanie po bezpieczniku, chyba jeszcze pod czujnik pedału hamulca się wpinałem... (nie pamiętam) . Działa bez kodowania ( nie wyrzuca błędów, oświetlenie przyczepki działa, przeciwmgielne też nie załączają się po podpięciu przyczepki, nie wiem czy czyta spalone żarówki z przyczepki aby, tak jest przynajmniej u mnie).
  2. Witam, Posiadam a4 b7 1.8t BFB Quattro Avant + LPG. Krótka historia: kilka miesięcy temu zrobiłem remont silnika ( Pierścienie, głowica, rozrząd...) z powodu słabej mocy, coraz częstszych problemów z odpaleniem (kompresja była w granicach (9,2-9,0:1 jak dobrze pamiętam) przy okazji chciałem przygotować pod podniesienie mocy. Remont się powiódł, przy okazji niego wpadł centralny FMIC. Docieranie na benzynce ok. 3 tys. km i pojawiły się problemy z odpalaniem (po dłuższym postoju długo trzeba kręcić aby załapał), błędów brak. Niecierpliwy, chciałem szybko podnieść moc, więc założyłem wtryski Bosch 0 280 156 063 i na hamownię po program. Udało się uzyskać "bezpiecznie" 214 KM i 336 Nm. Samochód ożył - problem ciężkiego odpalenia pozostał, a nawet mniej czasu potrzeba było aby się nasilił (krótszy czas postoju i był problem z odpaleniem). Wykluczyłem gaz jako przyczynę, wymieniłem czujnik położenia wału, czujnik temp, filtr paliwa na nowy Mahle KL 570 - brak efektów. Zdiagnozowałem spadające ciśnienie paliwa na listwie ( ok 1 bar na 20 min.), więc wymieniłem pompę paliwa na zamiennik Continental - problem bez zmian. Zmieniłem filtr paliwa na orginał 4F0 201 511D - bez zmian (nawet bym powiedział, że ciszej pompa pracowała na filtrze Mahle). W końcu zajrzałem do wtrysków i okazało się, że 2 z nich ciekną... Zamówiłem kolejne 2, to samo, następne 2 i to samo... (nawet nie odpalałem, jedynie odpowietrzenie i obserwacja na "stole") Wtryskiwacze nowe, jak i pozostałem części. Moje pytania: 1 .Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem wadliwych wtryskiwaczy? 2. Czy ktoś próbował je reklamować? 3. Co wsadzić zamiast tych wtryskiwaczy aby uzyskać moc do 270 KM ( w późniejszym czasie planuję zmienić turbo - hybryda?/K03S) ? 4. Wtryskiwacze są od silnika z S3 8L quattro BAM - tam jest listwa 3 bar, u mnie 4 bar - może to być powodem niszczenia wtryskiwaczy? To mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Pozdrawiam.
  3. Ja w swoim ALT też miałem wypadanie zapłonu, zamieniałem cewki świece nowe itp nic nie pomogło. Mechanik podpowiedział mi abym zamienił wtryskiwacz ( ten, na którym wpada zapłon z innym, na którym jest ok). Zamieniłem i wypadanie zapłonu było na tym drugim. Wniosek: wtryskiwacz, po kilku tyg to samo ale innym. Postanowiłem zamienić całą listwę (rada tego samego mechanika) i ten wtryskiwacz, gdzie wypadał zapłon. Pomogło, dłuższy czas nie mam problemów z wypadającym zapłonem. Może u Ciebie podobna sytuacja będzie.
  4. Cześć! Mam na imię Łukasz i jestem z okolic Lublina. Niedawno kupiłem Audi A4 B6 2.0 ALT. Poprzednio szalałem Fiatem Seicento 0.9 Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...