Skocz do zawartości

SwogONE

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SwogONE

Informacje

  • Imię
    Aleksander
  • Miasto
    Dęblin

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    BES
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

738 wyświetleń profilu
  1. Pacjent a6 c5 2.7bit quattro 2003r avant. Jaki polecacie set spowalniaczy na przód a jaki na tył ? Pod min 18" zimówki. Proszę też o orientacyjne ceny zacisków, ew adapterów, tarcz i klocków. Ferodo DS nadają się do jazdy na codzień?
  2. Temat do zamknięcia - 19.09.17 samochód sprzedany, zostały tylko 18" OZ Racing 21.09.17 - następca stoi już na podwórku
  3. Ori lakier kod LY7P, na nagraniu czysta a kolor podbity Quick Detailerem Kolor jeden z ciekawszych chociaż nie tak często spotykany
  4. Na żywo jest lepiej ,kat w niedoładowanej Vce o ile nie jest rozjechany nie powinien przeszkadzać ale cała reszta dobrze skomponowana daje nieziemski efekt, także polecam
  5. Ja natomiast będę polecał aby tej Vki OEM nie męczyć Ona lubi się podrzeć
  6. Prace idą w dobrym kierunku, tak trzymaj!
  7. EDIT: Trochę aktualności - gdyż nie gościłem tu ostatnio a forum czytałem też od czasu do czasu. Aktualizacja: -Nowe tarcze zimmermann + klocki Ferodo Premier na przód -Nowa dokładka z cupry pod przedni zderzak -Nowy komplet dywaników welur + skóra z białą nicią pod ori zaczepy(grube na 1cm) -Przerobiona kierownica - ścięcie dołu, większe i bardziej zaostrzone bicepsy, wąsy i obszycie alcantara + skóra perforowana (najwyższa jakość wykonania) -Kierunki oklejone częściowo żółtą folią -Słupki oklejone w carbonie -Wleciały ramki pod radio(już nie ma szpar) -Kratki nawiewów z polifta, podświetlane -Konsola środkowa maźnięta w czarny połysk - sprayem więc idealnie nie jest ale oko cieszy -Osłona silnika w czarny połysk też sprayem -Dekory oklejone czerwoną alcantarą -Wywaliłem tube, wpadła skrzynia - audiofilem nie jestem ale jest lepiej -Ogarnięcie wypalonych żarówek w liczniku, już podświetla całość a nie tylko od 200 http://s10.ifotos.pl/img/IMG201708_qhxphhx.jpg http://s10.ifotos.pl/img/IMG201707_qhxphhw.jpg http://s10.ifotos.pl/img/IMG201707_qhxphhq.jpg http://s6.ifotos.pl/img/IMG201707_qhxphrr.jpg
  8. Jeden jest drugiego nie ma Chyba, że remus tak miał oryginalnie bo tego nie wiem...
  9. Popytaj, dźwięk na pewno będzie cieszył ucho
  10. Jak lubisz ori wygląd to wystarczy dać swoje reflektory do przeróbki, zostaje ori wygląd a świeci duuuzo lepiej I w sumie jak masz reflektory to taniej wychodzi chyba niż kupić Co do RCP, nie orientuje sie odnośnie ich, BAQ Garage mogę polecić robią robotę Tak brzmi u mnie remus, nagranie jedynie telefonem więc lipa ale coś tam słychać
  11. Fajna sztuka, fajnie że ktoś kontynuuje projekt
  12. O, kolejna b5 na LRY ! Ja od siebie polecam Remusa, mam kompletny ale wiem ze ciezko Ci będzie znaleźć, raczej końcowy - allegro olx itp Szukaj jakiś firmówek np Miltek chociażby ew polecam BAQ Garage, mają fajne tłumiki do kupienia lub jak masz wiecej kasy jedziesz i spawają Ci na miejscu
  13. Jak masz kase, ładuj tego bixa jak mówił kolega wyżej, chyba że wolisz bi led ale to juz duża kasa Tak w ogóle to rzadka sztuka, ładna powodzenia w modzeniu PS: Jak masz robić wydech to aby nie seryjny, szkoda by V6tka się tak marnowała bo brzmi świetnie także pomyśl o jakimś firmowym lub z kwasu tym bardziej, że jak mówisz to nie jedyna furka
  14. Wszystko fajnie pięknie ale skoro masz tak naciągające budżet plany to kupno halogenu nie sprawiłoby Ci problemu a czasu by wyszło tyle samo co druciarstwo tego No ale powodzenia, chociaż baza słaba, lepiej kupić było ori 1.8t ew + quattro i wtedy działać
  15. Ja z kolei polecam Remusa(w moim przypadku całość ale końcowy też fajnie mruczy )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...