Skocz do zawartości

przemek214

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek214

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    London

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

534 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przemek214

0

Reputacja

  1. Oczywiście okazało się że rozrusznik już był do regeneracji. Kupiłem nowy i jak ręką odjął teraz pali czy zimny czy ciepły . Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
  2. Hugo , dziękuje za numery części Życzę wesołych i pogodnych świąt
  3. Dzień dobry wszystkim forumowiczom . Na wstępie wszystkim chciałbym życzyć wesołych i spokojnych świąt . Wracając do tematu który zamieściłem ! Ostatnio zauważyłem mały ubytek płynu chłodzącego i ten fakt troszkę mnie zmartwił . Pierwsza myśl " uszczelka pod głowicą " , przejrzałem węże w poszukiwaniu jakieś nieszczelności , niestety nic nie znalazłem , kupiłem test na obecność spalin w układzie chłodzenia , też nic nie wykazał , chodź to nie znaczy że uszczelka jest sprawna . Biorąc pod uwagę że nie zauważyłem żadnej nieszczelności na zewnątrz, płyn musi uciekać gdzieś między połączeniem nagrzewicy lub do oleju , ale poziom jest taki sam jak z przed 6mc , wiec nie. Wiec stwierdziłem że musi uciekać na zewnątrz w trudno dostępnym miejscu. Wczoraj wymieniałem olej , dzięki temu dojrzałem jedno miejsce mokre od płynu , mówię to będzie to . Rzeczywiście jest koło termostatu rurka metalowa wchodząca do bloku i ona ma chyba oring , niestety chyba już pościł, bo tamtędy się wydostaje płyn , oczywiście to małe ilości , około 4 do 5 tys muszę wlać 1l . Wrzucę zdjęcie tej części . To rurka nr 7 i oring numer 8. Bardzo bym był wdzięczny gdyby mi ktoś podpowiedział pod jaką nazwą tego szukać , bo jak nie wpiszę to, nie mogę znaleźć tych części ani opisu . Zapomniałem dodać że to Audi A4B7 2005 , 1.9 TDI , 115hp , BKE.
  4. Otóż to nie wiem jak to sprawdzić , myślę tak bo to kółko jest zielone w akumulatorze które mówi o naładowaniu , ale rozumiem że nie jest to miara współmierna .
  5. Ok ,sprawdziłem wczoraj , zeczywiscie odpala o wiele łatwiej niż z podłączonym czujnikiem temperatury płynu chłodzącego. Myślę że do regeneracji rozrusznik. I od tego zacznę . Na zimnym o wiele słabiej kręci , a na ciepłym lepiej . Więc myślę że to rozrusznik .
  6. Zobaczę w wolnej chwili zaraz, najprawdopodobniej jutro ,ale z tego co pamiętam tak już sprawdzałem i wtedy już odpalił lepiej ,ale też chwilę stał ,a to musiał bym zrobić na gorącym silniku
  7. No to teraz mnie zmartwiłeś , to masz może jakiś pomysł jak można to naprawić ( odpalanie ) prócz naprawy rozrusznika , bo akumulator chyba sprawny . Ma jakieś 1.5 roku .
  8. Nie wiem czy dobrze się domyślam ,ale patrzy się po tym 116 FE? Czyli moje auto ma komputer edc 16 ? Tak ? Bo nie jestem pewien ! A z czym się wiąże ten problem z wgraniem ? Jakie może mieć to skutki ?
  9. Jaka wersję kupić ? Wystarczy Mpps V16 czy musi być wersja V18?
  10. Tak to wygląda u mnie. A ten Mpps to dokładniej jaki miał by być ?
  11. A jak to sprawdzić jaki mam w swoim aucie ?
  12. Witaj Kamil , znów ty mi pomagasz . Rozumem , a czy wiesz jak to się robi ? Bo ja w takim bądź razie kupię galleto 4 i zgram mapy i może ktoś by mógł by pomóc z tym ? Czy ten galleto będzie dobrym narzędziem?
  13. Witam . Chciałem zmienić dawkę paliwa przy odpalaniu gdyż samochód ciężko odpala na ciepłym silniku ,czytałem że można tak mu pomóc, lub zmienić w mapach obroty silnika od których ma być podane paliwo. Z tym iż nie mam tam prawie nic . Tylko opcje, jedna do adaptacji EGR ,druga coś z pompą paliwa , i jeszcze jedna ale nie pamiętam , a robiłem to oczywiście w silniku czyli pozycja 1 ,a pozniej wpisałem kod 12233 , akceptacja była , później wszedłem w adaptacje , tak jak już wcześniej pisałem tam jest tylko immobiliser, nic więcej jak staram się wpisać to jest błąd . Czy możliwe że mam zły kod dostępu ? Czy tym silniku nie można nic zmienić ? Nawet adaptacja przepustnicy ? Wydaje mi się to mało prawdopodobne, sam już nie wiem. Dodam że mój silnik to 1.9 TDI BKE .
  14. Witam, zbliża mi się wymiana sprzęgła I chciałbym zmienić dwumas na jednomas, czy możecie mi pomóc w tym wyborze? Na co zwracać uwagę i jaki zamiennik kupić? Moje auto to audi A4b7 1.9TDI BKE z 2005 roku o ile się nie mylę to 115 koni mechanicznych ma. Może ktoś mógł by rozkoszować także Vin? By było miło mieć dużo informacji co w aucie jest. To Anglik, ale to niema chyba znaczenia. Bardzo proszę o pomoc.
  15. Temat zamykam, kupiłem separator, teraz jest wszystko jak należy. Dziękuję wszystkim za pomoc, myślę że forum bardzo pomocne! Ale może następnym razem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...