Skocz do zawartości

BartasBDG

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartasBDG

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Bydgoszcz [CB]

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BartasBDG

0

Reputacja

  1. Aaa okej no jak 3lata i zero problemów to chyba dobra opinia czy łączyłeś takim czymś jak poniżej na zdjęciu?
  2. To ja jeszcze bardziej odkopie, może po 4 latach ktoś podpowie coś na ten temat, zgnił sztywny przewód przy łączeniu z elastycznym (1cm nad łączeniem). Czy ktoś się orientuję jaką ma długość przewód nr 4 wg etki jak wyżej chłopaki pytali? On idzie aż do pompy ABS? Czy pod samochodem jest jakieś łączenie, czy ewentualnie to łączenie ma standardowe "złączki" czy jakieś inne rozmiary? Albo może niech ktoś się wypowie, co zamontował, na temat "łączników" bo czytałem gdzieś że ten łącznik może nie wytrzymać ciśnienia.
  3. No też właśnie tak czytałem ale jeszcze jest niby jeden przy termostacie. Chciałbym się dowiedzieć
  4. Ok jutro sprawdzę to co mówisz , chociaż mam przypuszczenia co do czujnika temp płynu chłodzącego. Ile jest czujników temp płynu chłodzącego w BEXie? Gdzie się znajdują?
  5. Witam,mam problem z temperaturą płynu chłodzącego. Temperatura dochodziła max do 70stopni na wskazówce i nie było wgl szans żeby poszła wyżej , czy to po mieście czy w trasie. Czasami nawet opadała parę milimetrów. Wczoraj inne naprawy i wymieniony termostat na MAHLE , wyjeżdżam i z nawiewów letnie powietrze po 2km wskazówka zaczęła się podnosić pomału. . Pod domem tzn po 4 km było ponad 70stopni już , więc myślałem że jest okej , tylko że z tym letnim powietrzem ale tłumaczyłem sobie że układ musi się odpowietrzyć. W nocy jeździłem troszkę i wskazówka nie wchodziła na 90stopni , tylko zbliża się pod 90 i po chwili spada ok 70stopni i tak non stop czasami dłużej przytrzyma 90 czasami krócej i cyk na 70.... Dzisiaj trasa około 25km w jedna stronę i po 2h do domu 25km, wróciło do stanu początkowego , tylko teraz nawet nie dochodzi do 70stopni a wskazóka parę milimetrów pod 70stopni wisi. Winny termostat? czy szukać czegoś innego ? Co sprawdzić mogę jeszcze?
  6. Czy ktoś z kolegów rozwiązał swój problem z tym nagrzewaniem ?
  7. Albo to co kolega wyżej tzn guma mocowania amortyzatora i łożysko , albo .... ja u siebie teraz też z "stukiem/pukiem" walczyłem ale u mnie okazują się zużyte poduszki silnika i wymieniłem oby dwa przednie amortyzatory na nowe i poduszki się wylały. Polecam sprawdzić , u mnie wydawało się że z okolicy koła ale okazało się bardziej z pod silnika.
  8. Może ktoś odświeżyć zdjęcia? Albo chociaż jedno i pokazać jaką blaszkę? z góry dziękuję
  9. Więc właśnie , chciałem to potwierdzić u większej ilości "znawców" i bardziej doświadczonych kolegów ale widzę że na nic
  10. Przeczytałem tamten temat i dalej do końca nie wiadomo bo część piszę że nie działa tak jak tutaj koledzy , a jeden napisał że częściowo chyba że masz RNS-E, a ja mam RNS-E
  11. Dziękuję giemar, a orientujesz się ile orientacyjnie może kosztować , taśma moduł i kostka do taśmy a ile kosztuje kodowanie tego?
  12. Nie ma wcale możliwości? Czy nie jest to możliwość P&P?
  13. Witam , mam pytanie czy jest możliwość i jest to P&P zmiana kierownicy tej z pierwszego zdjecia na tą z drugiego ?
  14. Mam pytanie dt. cupholdera do Niej. Czy jest możliwość ściągnięcia frontu jak tak to dalej. Swój uchwyt mam urwany/połamany jak zwał tak zwał. Ale mam pytanie czy jesli kupię wersje angielską i przełoże front z mojego to bedzie wporzadku czy są roznice w nich jakies inne? Czy ewentualnie poszukać wersji europejskiej i nawet ze zdartym frontem? Pozdrawiam
  15. Jeśli skrapla Ci się płyn chłodzący na misce olejowej , to tak jak kolega wyżej sprawdź "pompę wody" czy czasami z Niej nie puszcza, miałem tak u siebie (tylko ja mówię o 1.8T). Sorki za offtopic ale pytanie bo u mnie najprawdopodobniej mam do wymiany króciec z tyłu i pytanko jest albo ma ktoś może jakieś "fotonaprawę" albo porady jak najlepiej się do tego zabrać ? Jak tak to żeby tutaj nie zaśmiecać to można na priv?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...