Skocz do zawartości

Kamil Golenia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Golenia

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

136 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil Golenia

0

Reputacja

  1. Ja się mogę wypowiedzieć na temat 1,8 TFSI 170km CJEB Ogólnie z olejem nie mam problemów a mam najechane 204 tyś i jak litr weźmie na 15 tyś to dobrze ale za to 160 tyś sterownik silnika 6,4 tyś ASO 165 tyś wariator faz rozrządu 9 tyś ASO 185 tyś dwumasa 8,4 tyś ASO 192 tyś pompa wody 2,5 tyś miejscowy zakład i teraz ma prawie 205 tyś i problem z wtryskami naprawa w trakcie. Także albo trafiłem na takie wadliwy egzemplarz albo sam już nie wiem.
  2. Witam , Może ktoś już miał taki problem i coś podpowie. Dwa dni temu jechałem sobie trasą ok 100km/h i po chwili zatrzęsło samochodem i zgasł (już nie odpalił). Podłączyłem pod komputer i odczytałem błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Wykręciłem świece i sprawdziłem czy jest iskra. Iskra była. Sprawdziłem pozostałe i też niby wszystko ok ale gdy się przysłuchałem na silnikiem słychać było jak jest dolewane ciurkiem paliwo na 4 cylindrze i to w odstępach co parę minut dodam że zapłon był wyłączony a klucze w kieszeni. Do tego wszystkiego jak drugi raz podłączyłem komp to wyskoczyło mi że rozrusznik został zablokowany.
  3. Witam, mam ten sam objaw takie jakby cykanie, dodam że wcześniej tego nie miałem . Właśnie oddałem auto do serwisu i okazało się że to wariator faz rozrządu. Oprócz cykania jeszcze na luzie jak dodawalem gazu to powyżej 4 tys obrotów wskazówka nie chciała pójść (nie wiem czy wszedł w tryb awaryjny czy co).
  4. Postaram się zrobić to co pisaliscie i dam znać Jeszcze mam pytanie a mianowicie jaką powinna być temperatura paliwa na czujniki ?
  5. W sumie zacisków nie sprawdzalem ale czy nie ściągało by na którąś stronę? Paliwo leje cały czas na Orlenie. Ciśnienie w kołach 2,5 a czy przez wytarte szklanki i krzywki zwiększyło by się spalanie ? Mechanik niby sprawdzał wałek ale czy resztę sprawdził to nie wiem Ogólnie to dużo jeżdżę (rocznie 60 tyś ) także podstawowe wymiany filtrów mam na bieżąco, olej leje Castro z normą 507 Czy może to być spowodowane niskim ciśnieniem oleju ? I czy jest szansa ze wytarly się panewki na wale korbowym i jak by się to objawialo? Przyznam szczerze ze juz się doszukuje wszystkiego i auto więcej stoi na warsztacie niż nim jeżdżę Mogę jeszcze dodać że wymieniłem wszystkie rolki i napinacze od paska wielorowkowego łącznie ze sprzegielkiem na alternatorze oraz kompresor od klimy ( wszystko oryginal)
  6. Temperature łapie Dpf-a nie ma Nie kopci nawet jak przycisne do 4 tyś obr na pierwszych trzech biegach Nie czuć i nie widać żeby gdzieś uciekalo paliwo Syczenia tez nie słychać ( rury od turbo były sprawdzane czy niema dziury ) Co do rozrządu i wydechu to nie wiem nie sprawdzalem ale ogólnie to dobrze się zbiera
  7. Witam, Mam problem od jakiegoś czasu z sporym spalaniem w granicach 8-8,5l przy spokojnej jeździe. Oprócz tego trzesie autem na wolnych obrotach. Wymieniłem poduszki, sprzęgło, uszczelniacze na pompowtryskach, wyczyscilem egr, mechanik mówił ze wałek nie jest wytarty i do tego wtrysku nie leją,a korekty na poziomie 0,4 na każdym wtrysku a dalej trzesie i pali. Może ktoś by doradził co może być nie tak
  8. Mam na imie Kamil, jestem ze Stargardu. Stałem się posiadaczem pięknej Audi a4b7 1.9 tdi[bKE]z 2005 r.To juz drugi taki sam egzemplarz jednak z tym mam dużo kłopotów i mam nadzieje, ze będzie w stanie mi ktoś pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...