Skocz do zawartości

KamyczeQ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KamyczeQ

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

312 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KamyczeQ

0

Reputacja

  1. Jak masz możliwość to lepiej przymierzyć.. moje nie trą nic a nic.Ale to racja że felga feldzenie równa. Jesienią leciałem załadowany do Zakopanego w 4 osoby (rosłe) i wszystko ideolo.
  2. Przod ET 35 Tyl 38. Fele 4x 9j i oponki 225/35/19. Siedzi ładnie bez dystansu
  3. Że ja tu wcześniej nie wpadłem i tego posta nie widziałem.. Bedę śledził i na następny spot wpadam o ile praca pozwoli
  4. Przepraszam że tak późno, ale zawód kierowcy niestety nie jest "czasowy". Sezon audi zakończyło tak... Czas zimowy więc gwint wyleciał a wpadło ponownie zawieszenie sline i alufelgi z zimówkami z Audi A6 C6. Na wiosnę powrót do gwintu, wymiana błotnika z przodu ( malutka szkoda parkingowa nie z mojej winy ) i śmigamy dalej
  5. Udało się uporać okazało się że padł sterownik ( zimne luty ). Po wymianie na nowy z tym ze z b6 wszystko działa jak należy zero błędów.. aa przepraszam mam błąd z ogrzewaniem tylnej szyby.. ale gdzieś czytałem ze muszę dorzucić przekaźnik i będzie ok. Dzięki za pomoc
  6. Stało się ! Na A4 siedzi już zderzak z S4 wraz z oryginalnym grillem z S4 i dokładka z leona cupry.. wyglad diametralnie sie zmienił i cieszy oko ;) zdjęcie jak tylko uda mi się dorwać komputer.
  7. Dziś a4 dostało nowy silnik prosto z ASO cena jedyne 613zł.. założyłem wpinam komputer.. robie adaptacje i co ? BRAK REAKCJI... za 2 razem coś drgneło ok.. wyskoczyły zera lecz pojawił się błąd ( wartosc adaptacji przekroczona) myśle ok.. za 3 razem zadziałał jak należy.. rozgrzałem samochód pobawiłem sie temp.. działa. Po upływie dwóch godzin wsiadam do auta i co ? Lewy silnik napiernicza zimnem... prawy elegancko grzeje. Po ustawieniu na HI ruszył poczym dałem na LO nastepnie na 22 i działa.. Po wpięciu komputera wyskakuje błąd ( silnik zablokowany lub brak napięcia -sporadyczny ) I kolejna adaptacja.. przeszła pomyślnie później przywracanie ust fabrycznych.. zobaczę co będzie rano lecz na fajerwerki nie liczę.. klapki chodzą luźno bez oporu silnik o nic nie zachacza.. nie mam pojęcia już co jeszcze ruszyć... mam ochotę wymienić sterownik ( panel klimatronica ) na inny może jakiś zimny lut i raz działa raz nie ?
  8. Najpierw nastawy pozniej adaptacje i za ktoryms razem zlapal owszem.. ale po chwili wyrzuca blad ze silnik bez napiecia lub zablokowany .. Podobno ze kazdy silnik spasuje tylko koncowki sie zmienia ale nie chce plotek siac
  9. Chodzi luks wiadomo z malym oporem ale bez przesady dzis adaptacje robilem z 20 razy przez 3h podkladalem silniczki potem potencjometry mierzylem miernikiem i ustawialem w zakresie i nic... totalnie rece opadaja az mam ochote sprzedac auto cene za nowy w ASO krzykneli 613zł
  10. Panowie.. ręce opadają.. Miałem dwa błędy.. z silnikiem od obiegu wewnętrznego ( zmieniłem silniczek i ustal) lecz ciągle meczy mnie silnik lewy czerwony.. wymieniłem już 7 sztuk każdy jeden nie działał dłużej niż 1 dzień.. Silniczki zakładałem i z b6 i z b7 początkowo niektóre przechodziły adaptacje i o dziwo na chwile łapały.. a niektóre w ogóle brak życia od początku.. Mam obawy ze to nie wina silniczków tylko całego panelu.. mam racje ? ( Zawsze dotyczy tylko silniczka z lewej strony)
  11. Dokładka już czeka na szafie dobre pół roku zapakowana w folie z ASO Serio
  12. Wczoraj zarzuciłem ori listwy drzwiowe w kolorze i progowe "eslajn" także już są Te zdjęcia które wrzuciłem są z bodajże Maja tego roku.. Wkrótce wrzuce coś nowego już z listwami i być może zderzakiem
  13. KamyczeQ

    B7 Avant BRD

    Witam przygoda z audi trwa od października 2016r wcześniej miałem Leona I FR a jeszcze wcześniej kilka Hond.. Samochód kupiłem w rozbebeszonym pakiecie S-Line lecz powoli staram się to składać w całość a więc.. Rok produkcji: 2007 Silnik: 2.0 TDI BRD 170+ DPF (usunięty) Skrzynia: 6-ka Kolor: LX7Z Wyposażenie: Pakiet zewnętrzny S-Line (bez zderzaka przedniego lecz już niedługo) Bi-Xenon + samopoziomowanie + spryskiwacze Światła DRL i funkcja leaving home Halogeny Centralny zamek + otwieranie/domykanie szyb z kluczyka Szyberdach SOLAR Lodówka w schowku Zestaw głośnomówiący z telefonem NOKIA (idealny stan) Czujnik deszczu + zmierzchu Czujniki parkowania tył (przód jest instalacja lecz zderzak zajumali ) Kierownica 3-ramienna, wielofunkcyjna S-LINE Klimatronic Fotele welurowe pompowane ( była alcantara i skóra full elektryka ale... ZAJUMALI ) ISOFIX Pakiet oświetlenia wnętrza FIS kolorowy Tempomat Radio BNS 5.0 ( oczywiście było RNS-E ) El. szyb z przodu z tyłu korbotronic Lusterko wewnętrzne fotochrom Elektryczne i podgrzewane lusterka i składane elektrycznie Zawias S-LINE + Sprężyny Eibach PRO Kit -30 Felga 3SDM 001 19" 9,5j Ogólnie samochód kupiłem w Cieszynie i poprzedni właściciel trochę z niej posprzedawał, lecz powoooli stopniowo je odbudowuje.. autko po zakupie przeszło mały remoncik (ah ten napęd pompy w 2.0) Silnikowo wiele się nie zmieniło po za usunięciem DPF'a wyłączeniem EGR'a i wymianie pompy oleju na tą z 1.9 TDI (małe kółko) Audi odpycha się bardzo przyzwoicie jak na tak dużą rolkę i w sumie mi to wystarcza.. Plan na auto jest taki by doprowadzić ją do oryginału i ma służyć przez kilka lat, póki co po roku użytkowania jestem bardzo z niego zadowolony. ZDJĘCIA:
  14. Witam podepnę się pod temat .. otóż zakupiłem A4 B7 od młodego chłopaczka który coś tam grzebał w nim.. Mianowicie auto z tego co widzę po instalacji miało czujniki z przodu i z tyłu ( 3 wtyczki do modułu w bagażniku, przełącznik na desce, głośnik kolo pedału gazu).. Wtyka od modułu była odpięta więc ją wpiąłem i czujniki zaczęły żyć tzn.. długi 5 sekundowy pisk i mrugająca na żółto dioda.. Wybadałem że brak jest przednich czujek i ich nie będę zakładał.. ale chciałbym żeby chociaż te tylne zaczęły działać.. moje pytanie brzmi.. Co zrobić by odłączyć system przednich czujek by tylne zaczęły działać ? Da się to zrobić na tym module co mam czy muszę szukać innego i poobcinać gdzieś któreś kable z wiązki? Druga sprawa może moduł idzie przeprogramować na sam tył, lecz kurcze moje Audi ma problem z komunikacją z VASem, VCDSem, Odisem itd.. Mogę wpiąć się tylko w elektronikę silnika , poduszek , absu i jeszcze coś jedno od zasięgu regulacji reflektorów czy coś takiego..W każde inne np. Radio,Nawigacja, Czujnik Komfort kończy się ekranem z napisem "Brak Systemu Samochodu" Bardzo proszę jakąś mądrą głowę (bo wiem że są tu takie ^^ ) o mądre odpowiedzi.. Pozdrawiam. A.. przepięcie modułu od Audi które ma tylko sam tył do mojej daje to samo czyli pięciosekundowy pisk i nic więcej. Mój ma numer 8E0 919 283 E Znajomego (sam tył) sprawny 100% ma numer 8E0 919 283 D
  15. Witam Audimaniaków.. mam na imię Maciej i od tygodnia posiadam szare A4 B7 avant z silnikiem BRD.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...