Skocz do zawartości

baton1125

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baton1125

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

719 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baton1125

3

Reputacja

  1. Nie osłonę skrzyni biegów tylko osłonę podwozia / podłogę. Odrazu jak to zdejmiesz masz dostęp do pompki.
  2. Nie trzeba. Wjedź na kanał, zdejmij podłogę i bez problemu wymienisz to w ten sposób.
  3. Nie było na to reguły. Czasami na zimnym odpalał ok. Problemy z odpalaniem były zawsze kiedy temperatura spadała poniżej zera. Komputer ciągle pokazywał że auto pali świece, po ręcznym przeglądzie świec okazało się że nie są spalone. Przyczynom tego że komputer wskazywał nieprawdziwe informacje był właśnie ten przepalony kabel i problemy z napięciem.
  4. mój problem polega na tym że za bardzo się do niej przywiązałem oooo ;p
  5. A więc po wielu przygodach z mechanikami, lepszymi lub gorszymi, po dwóch mroźnych zimach, dwóch zmienionych akumulatorach i trzech kompletach świec udało się zdiagnozować problem. Z tego miejsca polecam mechanika który mi to ogarnął W DWA DNI (zaznaczam, dwa dni, nie dwie zimy). Maciej Kinalski Autoperformance z Piły. Postawiłem samochód w poniedziałek w środe miałem diagnozę, w czwartek odebrałem auto. Tą tajemniczą przyczyną problemu z którym walczyło wielu był kabel łączący? rozrusznik z aku, oplata on silnik wokół. W pewnym miejscu był on przyjarany, co widać na załączonych fotografiach. Życzę wam wszystkim braku problemów podobnych do mojego, oraz mechaników szybko i dobrze rozwiązujących tego typu problemy - czytaj fachowców.
  6. Chłopaki, EGR wykluczony przy okazji diagnozy sondy lambda, wyczyszczony, 100% sprawny.
  7. Dla potomnych. Jak macie dziwne sygnały ze sprzęgła, jakieś piski, otarcia = dwumasa. Ja smarowałem zgodnie z instrukcjami kolegów wyżej. Niestety pomogła zmiana dwumasy.
  8. Dla potomnych: dlaczego mocno trzeba było wcisnąć pedał sprzęgła? Po cały problem w zniszczonym wysprzęgliku leżał w... Dwumasie Jedyne 1750 zł i sachs zamontowany Stary wysprzęglik się połamał, ale nie rozpadł, co pozwalało na nie używanie siły przy wciskaniu sprzęgła do odpalania. Założyłem nowy, niepołamany, stąd problemy ze sprzęgłem
  9. możesz mniej więcej wyjaśnić jaki to ma wpływ na rozruch?
  10. Jak go odpale w końcu i zgasze nawet po minucie to drugi raz zawsze pali od ręki.
  11. Kochani pasjonaci, specjaliści... Zwracam się do was o pomoc bo już mnie za przeproszeniem CH*J strzela. Historia rozpoczyna się następująco - kupiłem sobie piękną Audi A4 B8 2008 rok. Zakupu dokonałem we wrześniu roku 2016. Po rejestracji, opłaceniu akcyzy itp itd, zaczęło się robić zimno - zauważyłem wtedy że audi ciężko pali na zimnym silniku. Przy powiedzmy -5 lub -10 stopniach musiałem ją kręcić dosłownie jak malucha żeby paliła. Myślę sobie wtedy pewnie jakaś pierdoła. Postawiłem samochód do warsztatu na zmianę rozrządu. Przy okazji na ogólny przegląd itp. Silnikowo igła, nie było się do czego przyczepić, po za (ku mojej uciesze) świecami. Okazało się że 2 z 4 świec są spalone. To co, wymiana świec i igła, odpalanie powinno wrócić do normy. I wróciło. Na 3 dni. Po 3 dniach temat powrócił, podłączyłem VCDS, patrze, znowu 2 świece spalone. Delikatnie wtedy mnie trafiło, ale co tam, spowrotem do mechanika z informacją że niestety ale Audi w ciągu 3 dni spaliło nowe świece. Wtedy diagnoza padła na urządzenie które odpowiada za grzanie świec (mały kwadratowy plastik, do dziś worze to w bagażniku, bodaj marki "Barum"). Więc oczywiście, wymieniamy to urządzonko, wymieniamy świece (tym razem na oryginał po VINIE z serwisu AUDI) i musi być igła. Igła była. 3 dni. Po trzech dniach i mrozach sięgających do -10 stopni sytuacja wróciła do "normy". Audi znowu musiałem kręcić jak malucha żeby go odpalić. Czasami odpalenie nastąpiło po 2 lub nawet i 3 wyciągnięciu, włożeniu kluczyka i wykonaniu całej procedury odpalania od początku. Temat z mechaniko - specjalistami był wałkowany tak długo że przyszło lato... No ok może nie lato a ocieplenie. Wraz z ustąpieniem mrozów audi zaczęło palić z palca. Więc co, dopóki ciepło olałem temat, i zacząłem się cieszyć sprawnym samochodem. Niestety lato minęło, a objawy wróciły. Podpięłem VCDS - spalona jedna świeca. Kilka poranków z minusową temperaturą i kręcenie go jak wspomnianego wcześniej malucha doprowadziły do rozładowania akumulatora. Wtedy wpadłem na pomysł, że może kłopot ze słabym odpalaniem wynikał ze zużytego akumulatora, którego czasy świetności już minęły, i mimo że kręci to nie ma już wystarczającego kopa na starcie, jakiego diesel potrzebuje. Pykłem nowe aku, takie jakie było oryginalne, WARTA, o rozruchu wyższym niż miał oryginał. Co było dalej? Audi zaczęło palić jak latem. Z palca. Myśle sobie w końcu Ku**wa pozbyłem się tego efektu malucha. 3 tygodnie odpalania idealnego. Do dzisiaj. Wchodze do audi, odpalam, a on zanim odpalił przekręcił się 4 - 5 razy. Panowie proszę o jakieś porady bo naprawdę już mnie tak trafia że wjadę tym autem do jeziora. Najgorsze jest to że u mnie na rejonie nie ma mechaników którzy są w stanie to zdiagnozować. Każdy tylko pie*doli o tych świecach, jakby byli głusi że ja już 4 razy wymieniałem te j**ane świece i i tak temat powraca jak bumerang. Chłopaki, co robić. Poradźcie. Mam nadzieje że chociaż część z was dotrwa do końca...
  12. wymiany dokonałem sam, wysprzęglik wyglądał jak oryginał firmy sachs, odpowietrzałem dobre 5 minut, biegi wchodzą płynnie, sprzęgło łapie też dobrze
  13. ok, rozumie, mam taki kłopot że muszę mocno wcisnąć sprzęgło żeby odpalić auto, nie wiem czy winna jest ta cześć, czy pompka sprzęgła, tak jak w tym temacie zaznaczę ze zaczęło się to dziać po wymianie wysprzęglika, stary uległ awarii
  14. czy możecie napisać, gdzie jest ta część ? trzeba wyciągać skrzynie biegów ?
  15. Panowie czy możecie ocenić stan DPF na podstawie tych screenów? O DPF pytam ponieważ mam problem z sondą lambda - przynajmniej tak pokazuje VCDS. Błąd sondy lambda to: Wpływ na to może mieć EGR - niedawno wypolerowany, zamontowany, wygląda i chodzi jak nowy. Teraz próbuje ustalić coś odnośnie DPF bo podobno to też może mieć wpływ na lambda error. Byłbym wdzięczny za opinie Panowie. Przy okazji kupna kabla sprawdziłem sobie wtryski - czy te wartości są ok? Z góry dzieki za komentarze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...