Skocz do zawartości

Czikita01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czikita01

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kunów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Czikita01

0

Reputacja

  1. Witam Dynamiczny http://vaglog.pl/log-011_VU25W.html Statyczny http://vaglog.pl/log-000_7OYJu.html http://vaglog.pl/log-003_fC3eIko.html ps. EGR mam zaślepiony z góry dziękuje za pomoc.
  2. Wewnętrzne padają bardzo rzadko zwykle od pękniętej osłony czyli wszelakiego syfu a u ciebie tak jest. Skoro nie słychać go od wew auta, wejdź pod auto złap za ośkę przy wew przegubie i sprawdź czy nie ma dużego luzu góra dół , najlepiej porównaj go z drugim wew. Sposób drugi to taki jak w tym linku tylko najlepiej przydałby się kanał i druga osoba nasłuc**jąca w kanale http://motomax.pl/www-1/instrukcje/test-przegubow.pdf
  3. Teoretycznie pasuję do części powyższych objawów (przegub) tylko że przeguby zwykle słychać gdy padają. Tak czy inaczej trzeba wymienić przynajmniej osłonę przegubu. Ogólnie skoro dwumas wykluczony obstawiałbym bardziej poduchę skrzyni biegów, ciężko doradzić na odległość. A jak sie zachowuje silnik przy gaszeniu ?
  4. U mnie poduszki silnika jak i skrzyni wyglądały wizualnie dobrze oprócz olejowej która była wysmarowana olejem, ale dopiero po wymianie wszystkich wszystko wróciło do normy . Objawy przy poduszkach silnika jakie miałem to szarpanie silnika przy gaszeniu i delikatne wibracje w kabinie. Przy poduszce skrzyni to stuknięcie z okolić skrzyni przy gwałtownym dodaniu gazu. A co do dwumasu tak jest możliwość że się posypie lecz znacznie mniejsza niż w TDI z racji momentu obrotowego silnika.
  5. Witam Polecam to http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-19tdi-awx-avf-avb-i6576334739.html#thumb/1 Dwa lata już mam i jak nowy A co do katalizatora to radzę sprzedać go w całości miej zabawy i większa kasa wiem z doświadczenia . Zmiany po wymianie dokładnie takie jak powyżej (michcio1985)
  6. Mój dwumas tak jakby się zawieszał, raz wibracje były a raz można było kręcić silnik po czerwone pole i nic się nie działo...Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Temat rzeka...
  7. Witam Według mnie obstawiałbym trzy możliwości awaria dwumasy poduszki pod silnikiem poduszki pod skrzynią Koło dwumasowe w zależności od stopnia zużycia powoduje : Nierówna prace silnika , stuki z okolic skrzyni biegów , wibracje , szarpanie przy ruszaniu ... Poduszka pod skrzynią jest jedna ,najczęściej słychać ją przy gwałtownym dodaniu gazu. Dwumas możesz sprawdzić tak , przy małej prędkości np 50 km wbijasz 4 i wciskasz gaz auto powinno stopniowo przyspieszać jeśli będzie szarpać stukać to dwumas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...