Skocz do zawartości

Patryk Szpek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patryk Szpek

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

273 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Patryk Szpek

0

Reputacja

  1. Piasta niczym nie była smarowana, wyczyszczona na lustro "włosami murzyna". Jak za pierwszym razem zmieniałem tarcze to bicie było takie samo jak zmierzone przez warsztat. Nie mierzyłem jedynie bicia nowych tarcz po założeniu.
  2. Witam. Mam problem z hamulcami. Jakiś czas temu zmieniałem hamulce z 312mm na 320mm. Zaciski regenerowałem sam, dosłownie wszystko co możliwe zostało w nich wymienione. Założyłem tarcze Rottinger i klocki EBC. Praktycznie od samego początku przy delikatnym hamowaniu z większych prędkości czuć było hałas i minimalne wibracje na całym aucie (przy prędkości pow. 140). Myślałem, że hamulce się ułożą i wibracje przestaną być odczuwalne. Po przejechaniu na nich ok 3 tys. km wibracje były odczuwalne dużo bardziej - również na kierownicy. Tym razem oddałem auto na warsztat. Obydwie tarcze miały bicie ok. 0.11mm. Piasty po wyczyszczeniu bicie lewa - 0,01mm a prawa 0,02mm czyli w normie. Założone zostały nowe tarcze Rottingera i klocki TRW. Po odebraniu auta z warsztatu nadal słychać jest buczenie i minimalne, nie zawsze wyczuwalne wibracje auta - też przy prędkościach 140+. Zmierzyłem bicie przednich i tylnych tarcz. Wszystkie tarcze mają bicie 0,02-0,05mm. Gdzie szukać problemu? Nie chciał bym pokrzywić nowych tarcz.
  3. Witam. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że auto zaczęło wolniej przyspieszać - silnik 1.8T BFB seria. Mógłby ktoś rzucić okiem na te logi? 002+033 na LPG : Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 na PB: Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 : Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118: Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 032 statyczne: Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Witam. Jakim momentem powinno się dokręcić wałki rozrządu w silniku ALT? W jaki sposób ustawić wałek ssący? Znalazłem tylko informację, że w ALT ustawia się tak samo jak w 1.8t czyli 16 ogniw i żeby znaki na wałkach się zgadzały. Jak ustawię na 16 ogniw - znaki się nie zgadzają, musiało by to być 15 ogniw. Czy pod pokrywę trzymającą wałki mogę dać dirko? W sam naprawiam nie ma niestety takich informacji.
  5. Witam. Od pewnego czasu mam probelm z ubywającym płynem w zbiorniczku wyrównawczym. Silnik ALT 2.0 Benzyna + LPG Przesledziłem cały układ, żadnych nieszczelności nie widać. Wymieniłem korek od zbiorniczka, test na zawartość CO2 w układzie nic nie wykrywa. Układ odpowietrzony, pompa wody wymieniona przy wymianie rozrządu ok 10tys km temu. Czujniki temperatury na zimnym silniku pokazują tą samą temperaturę. Przy zabawie z VCDS-em zaobserwowałem, że temperatura na wyjściu z chłodnicy czasem rośnie do ponad 90 stopni. W tym momencie poziom płynu zaczyna się podnosić i wylewać przelewem (Sprawdzane na postoju - 2-3tys obrotów). Termostat przez cały ten czas wg VCDS-a był zamknięty. Więc czym spowodowany był wzrost temperatury na dużym obiegu? Przy robieniu logów temperatura też zaczeła gwałtownie rosnąć, ale przy ok 70 stopniach odpuściłem gaz i temperatura zaczeła spadać - poziom płynu nie podniósł się. Przy następnych próbach temperatura rosła do ok 45 stopni i utrzymywała się ( 2-3tys obrotów). Nie wiem już sam gdzie mam szukać przyczyn ubywania płynu. Wykres temperatury na wyjściu z chłodnicy podczas jazdy oraz na postoju z gazowaniem ( wg mnie prawidłowy) images hosting Kolejny wykres - widać jak temperatura drastycznie wzrasta aż do 70 stopni, po odpuszczeniu gazu temperatura spada: image upload free Wykres z % otwarcia termostatu. Widać, że w czasie drastycznego wzrostu temperatury termostat był zamknięty? image upload Czy to znaczy, że termostat jest do wymiany? Temperatura na silniku nie przekracza 104 stopni... image upload no ads Płyn wywala przelewem. Jezeli była by to wina UPG to płyn wywalało by cały czas podczas jazdy. U mnie dzieje się to rzadko, można zrobić 200 km i nic nie wyrzuci a czasem na trasie 20km potrafi trochę wywalić. Olej jest czysty, płyn również, nie kopci. Auto nie straciło mocy, wszystko jest jak należy poza tym, że czasem wyrzuci trochę płynu.
  6. Witam, Jestem z województwa zachodniopomorskiego. Aktualnie posiadam Passata oraz Polo. Audi będzie następne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...