-
Postów
246 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
66O mariusz36

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2020
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
5827 wyświetleń profilu
-
LC8Z
-
Tak , to ta sama funkcja .
-
WAUZZZ8EX5A441795 LZ9Y
-
Dołożenie tempomatu aktywnego , to nie tylko wymiana manetki . Trzeba dołożyć radary / radar z przodu . W Q3 jest jeden na środku , do tego wiązka itd.
-
Jeśli chodzi o błąd zajęcia fotela pasażera , to w wersji USA jest w siedlisku taki czujnik i trzeba go przełożyć do tych co zmieniasz . Jeśli chodzi o resztę to wydaje mi się że sterowniki siedzeń mają ochronę komponentu . Nie wiem jak dokładnie to jest , ale może faktycznie jeśli da się przełożyć te z USA to może być rozwiązanie , albo ściągnąć ochronę z tych z EU .
-
Poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa w Audi A4 B9
mariusz36 odpowiedział(a) na _mihcu_ temat w Audi A4 B9
To masz szczęście , widziałem auto po podobnym uszkodzeniu i pól oś zrobiła spustoszenie w skrzyni . -
Poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa w Audi A4 B9
mariusz36 odpowiedział(a) na _mihcu_ temat w Audi A4 B9
No nie zła demolka w środku . Z takimi uszkodzeniami auta to raczej się nie kupuje , szczególnie A4 b9 których jest na Stanach multum i z drobnymi uszkodzeniami za śmieszne pieniądze można kupić . To nie jest drobne uszkodzenie , ale o tym się sam przekonasz . Teraz do rzeczy . Czujniki nie wystrzeliwują . Czujniki masz dwa z przodu przy pasie , w drzwiach i w tylnych błotnikach . Najpierw trzeba naprawić - wymienić poduszki / kurtyny i trzeba to zrobić bardzo dobrze - to Twoje bezpieczeństwo . Tak - można to też zregenerować , ale ma to być zrobione w firmach które robią to profesjonalnie . Nie u śmierdzieli na giełdzie . Kurtyny bym kupił nowe , to nie duże pieniądze . Pasy nie da się o tak odblokować . trzeba je zdemontować , wymienić pas , nabój . Tam masz jeszcze napinacze w których też jest nabój . To wszystko trzeba wymienić . Same pasy ciężko Ci będzie rozkręcić teraz , są mocno naciągnięte , raczej trzeba przeciąć , i tak muszą być nowe . Jak z tym się uporasz - pozakładasz , wtedy kasujesz błędy i będziesz widział który czujnik ewentualnie trzeba wymienić . Myślę jednak że uderzenie było jeszcze gdzieś indziej . Po takim uderzeniu jak na zdjęciu , mało prawdopodobne żeby zrobiło taki sajgon w środku . -
Nie wiem czy dobrze szukasz , ale ten moduł jest za tylną kanapą pod schowkiem narzędzi , pacząc od tyłu bagażnika to po lewej stronie . Może też być tak jak pisał kolega Muskel1 .
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
mariusz36 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
W1N4N Nie aktualne -
Jeśli Ci pasuje rok , przebieg , TDI i cena , to fajne auto i sprzedawca pewny .
-
Całkiem fajne auto , niewiem czy taki golas . Wszystko co mieć powinien - ma . Dziś licytacja , sprawdzić dokładnie i licytować , ale pewnie tanio nie będzie .
-
Ja to niedawno skończyłem , i teraz to wszystko sprawdzam . Będę jutro dalej sprawdzał bo trochę zmarzłem , a robiłem na podwórku .
-
Tak , kiedyś z tym walczyłem i u nas w Audi Sosnowiec mnie przypisali w tej aplikacji . Auto było , ale tylko instrukcją i w zasadzie nic więcej . przebieg jeszcze ze Stanów jak było nowe . Teraz od razu zmiana - wszystko zaktualizowane .