Skocz do zawartości

razorroot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O razorroot

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

536 wyświetleń profilu

Osiągnięcia razorroot

2

Reputacja

  1. Stabilizator ok. Te gumy były wymieniane już wcześniej.
  2. Jeździem już na 4 kompletach opon na każdym to samo. Geometria zrobiona poprawnie. Kilkukrotnie była ustawiana na różne sposoby i testowana na drodze.
  3. Cześć Jeżdże a4 b6 Avant 2002r. Długo szukaliśmy przyczyny dlaczego auto pływa. Po wyeliminowaniu wszystkich usterek z zawieszenia (zrobione amortyzatory, tuleje tylnej belki, z przodu wahacze) auto dalej prowadzi się niestabilnie. Mój mechanik zwrócił uwagę na to że koła są jakoś głęboko osadzone i że mogę mieć niewłaściwe ET. Zaprzeczyłem bo byłem przekonany że mam orginalne alufelgi. Jednak gdy poszperałem w katalogach odkryłem że powinienem mieć ET42 a mam ET45. Najprawdopodobniej to nie są felgi na których moje auto wyjechało z fabryki a może się mylę? Myślicie że tutaj może leżeć problem kiepskiego prowadzenia? Co będzie lepszym rozwiązaniem dołożyć dystanse czy szukać felg? Dorzucam zdjęcia oznaczenia felgi i tego jak auto się prezentuje.
  4. Hej Ten nieszczęsny potencjometr można kupić nowy na Ali https://pl.aliexpress.com/item/1-sztuk-PIHER-samochodowych-klimatyzacji-odporno-czujnik-4-7-k-odporno-FP01-WDK02-model-czujnik/32953420542.html Zamówiłem 3 szt. po 2 tygodniach przyszły.
  5. Myłem go preparatem Kontakt PR. Po zwykłym WD40 efekt podobny.
  6. Sporo czasu minęło ale odkryłem jedna rzecz - może komuś się przyda. Po wyjęciu map sensora okazało się że był cały zaolejony. Umyłem go i auto odzyskało moc. Niestety operacja wystarcza na krótko i znowu jest muł i znowu potrzeba go umyć. Nie ubywa mi dużo oleju od wymiany do wymiany bańka 1L. W dolocie ponoć zawsze będzie trochę oleju ze względu na odmę. Nie jest go jakoś strasznie dużo - po rozpięciu dolnego węża od IC kapnie parę kropel. Nie wiem co z moim Mapsensorem jest nie tak - bo na chłopski rozum każdy AWX powinien mieć taki problem.
  7. Cześć. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić co to za element i czemu on służy?
  8. Dzięki za pomoc. Działa! Dogiąłem jeszcze tą blaszkę w potencjometrze. Usunąłem stary smar - był wyschnięty i twardy. Wydaje mi się że mógł blokować cały mechanizm. Zrobiłem nastawy podstawowe i jest ok. Mam nadzieje że trochę to pochodzi bo montaż i demontaż tego silniczka to mordęga. Hans Kloss który to projektował powinien dostać order za utrudnianie życia ludziom.
  9. Podepnę się pod temat. U mnie jest taki problem. Na początku był problem z regulacją temp po stronie kierowcy. Albo max grzanie albo max zimno. Na Vagu taki błąd: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Wyciągnałem silniczek i rozebrałem. Potencjometr przeczyściłem preparatem PR Kontakt. Sprawdziłem miernikiem. Wartości zmieniają się płynnie mniej wiecej od 0,15 kOhma do 4,4 kOhma. Nie ma żadych skoków itd. Założyłem zrobiłem adaptację i teraz grzeje na maxa non stop. Mam błąd 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Co mogło pójść źle? Ps. Obecnie wymontowałem silniczek i klape ustawiam sobie na czuja (mnie więcej na środek inaczej nie da się wytrzymać) Jak zamontuje ten silniczek to na pewno nie będę dokręcał 3 śruby (tej na górze )
  10. Przez brak czasu wracam z tematem dopiero teraz (może komuś się przyda na przyszłość) Intercooler wymieniłem. Stary miał nieszczelność na połączeniu plastiku i aluminium. Jest poprawa ale ciągle nie jest dobrze. Auto po rozgrzaniu bardzo słabo wchodzi na obroty w okolicy 1500 jest normalnie opór. Załączam filmik: Po krótkiej przerwie na chwilę jest lepiej. Poprawia się też po dobrym przebutowaniu - ale nie na długo. Tym autem nie da się jeździć. Może ktoś z Was ma pomysł w którą stronę iść?
  11. Odkopuję temat. Niedawno dopiero miałem czas żeby coś porobić przy samochodzie. Generalnie samochód może nie jest wyścigówką ale na pewno powinien jeździć lepiej niż teraz. Znalazłem kilka przyczyn / potencjalnych przyczyn. 1. EGR kompletnie stanął. Wcześniej odłączyłem go przez odpięcie rurki podćiśnienia ale z racji że był cały czas w pozycji otwartej nic to nie dawało. EGR porządnie zaślepiony wstawione blaszki rurka usunięta. Dziurki pod grzybkiem zakleiłem Poxyliną. Jest dużo lepiej ale jeszcze nie dobrze. 2. Wydaje mi się że katalizator jest zabity. Auto odżywa po przegonieniu go na autostradzie. Poprawa na max 2 dni i dalej jest muł. 3. Najgorszy problem. Auto staje się po prostu tępe po rozgrzaniu. Mam wrażenie że po nagrzaniu pompa vacum nie daje sobie rady. Objawia się to tym że Silnik bardzo słabo wchodzi na obroty. Ciężko się nim rusza ale również hamulce są słabsze oraz klapa gasząca nie gasi silnika tak gładko jak wtedy gdy jest zimny. Uwierzcie na prawdę jest różnica w porównaniu z zimnym silnikiem. Na gorącym auto jest po prostu tępe. Reaguje na naciśnięcie pedału zarówno gazu jak i hamulca jakby było na jakiś prochach. Ostatnio w przewodzie podciśnienia zauważyłem olej. 4. Nieszczelności w układzie dolotowym. Słychać świszczenie turbiny czasem czuje że daje mu w palnik turbina pompuje a efektu nie ma - powietrze idzie gdzieś w bok. Poprawiłem złączenia rur. Szczególnie przy IC było sporo oleju. Zastanawiam się czy poniższy widok jest efektem nie dokręconej obejmy czy dziury. Tak czy siak chyba czeka mnie wymiana. Z czasem będę pisał o postępach. Niestety nie mam za dużo czasu na grzebanie przy aucie. Wszelkie uwagi mile widziane.
  12. Dzięki za podpowiedzi Jak będę miał chwilę i mrozy zejdą to wykombinuje jeszcze jakiś vacunometr i posprawdzam wartości za pompą i N75. Zastanawiam się czy nie wrócić do orginalnej mapy. Myślicie że znajdę w necie seryjną mapę do mojego sterownika? Nie wiem co to za gość robił tą którą mam obecnie. Jak coś jeszcze odkryje jeszcze będę pisał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...