andrzejs453
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O andrzejs453
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Lubuskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
208 wyświetleń profilu
Osiągnięcia andrzejs453
0
Reputacja
-
Przewody od chłodnicy nie mogą być mocno twarde owszem około 1.5 bar ale nie tak twarde że ciężko jest je ścisnąć jedna ręką. No po odpaleniu na zimnym widocznie musi minąć trochę czasu aby zrobiły sie twarde u mnie tak sie dzieje po około 20 km. Przed wymianą uszczelki i planowaniem głowicy po odpaleniu wywalało płyn zbiorniczkiem . Po zrobieniu głowicy i wymianie korka jest lepiej ale ciśnienia zbyt dużego być nie powinno po prostu coś dmuch a powietrze w układ. Jak głowica sprawdzana dwukrotnie w specjalnym zakładzie to zostaje tylko blok. Mechanik proponuje wymianę bloku od 1.9 bo podobno powinno wszystko pasować jak czujnik położenia wału jest w tym samym miejscu.
-
Głowica sprawdzana na szczelność- na gorąco, zimno , planowana , nowe śruby, uszczelka erling wymienione wszystkie prowadnice itp. - jest zrobiona na 100 %
-
Mechanik twierdzi że jak by była uszkodzona chłodniczka to ubywało by płynu ale nie było by w układzie chłodzenia ciśnienia.
-
Nie da rady ścisnąć i wywala dużo powietrza po odkręceniu korka po przejechaniu np. 20 km.
-
Cisnienie w układzie chłodzenia i ubytek płynu
andrzejs453 odpowiedział(a) na andrzejs453 temat w 2.0TDI
2.0 BPW km 270.000 Zastanawiam się czy wymienić blok silnika. Tylko czy to jedyny element który oprócz głowicy może dawać ciśnienie na układ chłodniczy. -
Cześc
-
Cisnienie w układzie chłodzenia i ubytek płynu
andrzejs453 odpowiedział(a) na andrzejs453 temat w 2.0TDI
twierdzi że jak by była chłodniczka spalin to ubywało by płynu ale nie było by tak dużego ciśnienia, Głowica sprawdzana wykazało że jest ok. była sprawdzana na szczelność w niskiej i wysokiej temp. -
Po wymianie uszczelki pod głowicą dalej jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia - mechanik obstawia blok sinika - wyklucza chłodnicę spalin - proszę o pomoc wymieniony wcześniej był korek i termostat.
-
Po wymianie uszczelki pod głowicą dalej jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia - mechanik obstawia blok sinika - wyklucza chłodnicę spalin - proszę o pomoc wymieniony wcześniej był korek i termostat.