Skocz do zawartości

andrzejs453

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejs453

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

208 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrzejs453

0

Reputacja

  1. andrzejs453

    BLOK SILNIKA

    Przewody od chłodnicy nie mogą być mocno twarde owszem około 1.5 bar ale nie tak twarde że ciężko jest je ścisnąć jedna ręką. No po odpaleniu na zimnym widocznie musi minąć trochę czasu aby zrobiły sie twarde u mnie tak sie dzieje po około 20 km. Przed wymianą uszczelki i planowaniem głowicy po odpaleniu wywalało płyn zbiorniczkiem . Po zrobieniu głowicy i wymianie korka jest lepiej ale ciśnienia zbyt dużego być nie powinno po prostu coś dmuch a powietrze w układ. Jak głowica sprawdzana dwukrotnie w specjalnym zakładzie to zostaje tylko blok. Mechanik proponuje wymianę bloku od 1.9 bo podobno powinno wszystko pasować jak czujnik położenia wału jest w tym samym miejscu.
  2. andrzejs453

    BLOK SILNIKA

    Głowica sprawdzana na szczelność- na gorąco, zimno , planowana , nowe śruby, uszczelka erling wymienione wszystkie prowadnice itp. - jest zrobiona na 100 %
  3. andrzejs453

    BLOK SILNIKA

    Mechanik twierdzi że jak by była uszkodzona chłodniczka to ubywało by płynu ale nie było by w układzie chłodzenia ciśnienia.
  4. andrzejs453

    BLOK SILNIKA

    Nie da rady ścisnąć i wywala dużo powietrza po odkręceniu korka po przejechaniu np. 20 km.
  5. 2.0 BPW km 270.000 Zastanawiam się czy wymienić blok silnika. Tylko czy to jedyny element który oprócz głowicy może dawać ciśnienie na układ chłodniczy.
  6. twierdzi że jak by była chłodniczka spalin to ubywało by płynu ale nie było by tak dużego ciśnienia, Głowica sprawdzana wykazało że jest ok. była sprawdzana na szczelność w niskiej i wysokiej temp.
  7. andrzejs453

    BLOK SILNIKA

    Po wymianie uszczelki pod głowicą dalej jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia - mechanik obstawia blok sinika - wyklucza chłodnicę spalin - proszę o pomoc wymieniony wcześniej był korek i termostat.
  8. Po wymianie uszczelki pod głowicą dalej jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia - mechanik obstawia blok sinika - wyklucza chłodnicę spalin - proszę o pomoc wymieniony wcześniej był korek i termostat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...