Skocz do zawartości

pawl03200

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawl03200

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety też przerabiam problem poduszek. Mechanik założył od Toprana i klapa totalna. Ale kasę udało się odzyskać. Wyczytałem że będą pasować od b5 2.5 kupiłem takie używane dwie z czujnikiem. ( miałem tylko jedna z czujnikiem ale to chyba nie przeszkadza?że teraz są dwie?) jest dużo lepiej ale drga dalej co dziwne nie zawsze to mnie zastanawia.
  2. Poproszę o nr poduszek silnika ori bądź dobrych zamienników bo to co mi sprzedali to jakiś mega szajs Topran.
  3. I jak się sprawują te unirojale. Ja jestem właśnie na etapie poszukiwania opon pod 19"8.5j et35. Teraz mam Continental 235x35. I zastanawiam się nad http://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/letnie/t=1/osobowe/p=1/uniroyal/r=1/225-35-r19 chyba nie będzie zbytniego naciągu. A może polecacie coś innego np z klasy ekonomicznej
  4. pawl03200

    Dobrzy chiptunerzy

    Dziękuję za poprawienie. ? był ktoś tam z forum?
  5. Dziękuję. O ile jutro faktycznie gościu zrobi mi te logi to postaram się je tu jakoś wkleić
  6. Niedawno wymieniłem rozrząd i turbine chciałbym teraz zrobić logi żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. CO powinien sprawdzić kąty wtrysku? I logi dynamicznie gr011? .
  7. pawl03200

    Dobrzy chiptunerzy

    Kogo polecacie z okolic Oświęcimia? Po przeczytaniu paru stron wychodzi ze tanio nie znaczy dobrze Kojarzy ktoś www.gorillaelectonics.pl Na profilu na fb same pozytywy i cena 500
  8. Miał ktoś może opony Semperit direction sport? Wiem.tyle że są to.opony od Continental
  9. Nie wiem czy ci to coś pomoże ale na ty tych 19 8,5j mam 235.35
  10. Pojechałem raz jeszcze wyciągnął turbine wirnik miał nieźle luzy osiowe a w środku syf spory . I te blaszki ciężko chodziły. Czyli miał rację że do regeneracji /wymiana
  11. Odpinal wężyki i sprawdzał czy zasysa. Przegazowywal auto i sprawdzał doładowanie w kompie. Czarna magia... jestem zielony nie znam się to pisze co i jak było. Pokazywał że egr mocno zapocony ruszał klapka od egr pokazywał olej w dolocie. A jak zapytałem czy to npewno turbina do regeneracji a nie coś innego to gwarantowal że to turbo a jak jeśli objawy nie znikną to będzie to jego kłopot wtedy a nie mój. Auto mam jakiś miesiąc i chciałem zrobić też rozrząd a koleś mówił że wtedy taniej będzie za robotę zawołał sobie za regenerację 950 turbo +450 całej robocizny + części hmm
  12. Niedawno kupiłem A4 b6 1.9 TDi avf i. Niestety auto i zachorowało na brak mocy czytając forum liczyłem na zapieczona sztangę albo N75 bądź problem z gruszka. Pojechałem do mechanika i grucha ok N75 ok. Oleju w przewodach było sporo aż wyciekał na poduchę silnika w intercolerze Też dużo i turbina świszczała. Koleś stwierdził turbo do regeneracji. Błędów na kompie nie pokazywało jedynie duże przeładowanie Co wy na to panowie Uwaga moderatora: Proszę o trafniejsze sprecyzowanie tytułu tematu.
  13. Od jakichś 3 tygodni jestem posiadaczem 1.9TDi avf a4b6 jak narazie wszystko było pięknie ? (dalej jestem zakochany w tym aucie) śniegi zeszły i postanowiłem troszkę przyspieszyć a tu lipa od 5 biegu turbo traci moc... Szukałem ratunku po necie i trafiłem do waszego grona ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...