
zegarek23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zegarek23

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
lubuskie
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
639 wyświetleń profilu
-
zegarek23 obserwuje zawartość Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?
-
Witam Mam teraz taki olej zalany w 2.0 TDI CGLC Castrol Edge FST 5W30 LL i chciałbym zmienić na inny np. motula i nie wiem który wybrać Motul 8100 X-clean+ C3 5W30 5l lub ten drugi Motul Specific 504 00 507 00 5w30 5l... który mam wybrać? Proszę odpowiedź
-
Dev...dziękuję za pomoc i porady te tel.... problem tkwił z lewej strony w kostce przy silniczku a mianowicie jest styk przegrzany i słabo łączył. Kostka nadaje się do wymiany ale test hamulec przeszedł i działa po przeczyszczeniu i dogięciu styków, teraz tylko muszę kostkę wymienić aby nie zrobiła mi zaskoczenia kiedyś... Dziękuję jeszcze raz ... pozdrawiam
-
Witam Dev podaj mi dokładniej jak to zrobić chodzi mi o to czy z podłączonym kompem to robić i trzymać przycisk (przycisk na zaciąganie hamulca czy na zwalnianie hamulca ) i wtedy robić test itp... czy jak , bo jeszcze nie robiłem tego, będę za jakiś czas próbował i chciałbym wiedzieć....
-
Witam Mam problem z hamulcem ręcznym w A4 B8 2012r. ponieważ wymieniałem tarcze i klocki z tyłu i z kompa (wydaje mi się że zrobiłem to dobrze z kolegą) cofnęliśmy tłoczki itp i było wszystko ok wymieniłem cały zestaw i chciałem z kompa później dokonać testu wyjścia w trybu serwisowego itp. robił to kolego który jest w temacie i trochę się zna ale problem polega na tym że nie chce wyjść w trybu serwisowego po prostu widzi błąd że tłoczki są wyciśnięte a tak naprawdę nie są i nie można w żaden sposób skasować tego i zrobić końcowego testu tego hamulca ręcznego...dodam że trwała ta wymiana dość długo 3h (czyszczenie elementów itp. na spokojnie) i postanowiłem wyłączyć zapłon po jakimś czasie podczas gdy tłoczki były cofnięte i były w trybie serwisowym a jak doczytałem później ma być cały czas zapłon włączony, i przypuszczam że to jedynie może być powodem tego problemu... Panowie proszę o pomoc bo nie wiem co mam teraz robić i jak na nowo czy jakś tam mam dokonać kalibracji - programowania tego hamulca żeby wyjść z trybu serwisowego... Proszę o odpowiedz
-
Pomiedzy 245/40R18 a 225/45R18 jest jak dla mnie bardzo duża rożnica...dlatego zdecydowałem sie na zakup opony 225/45R18
-
Witaj Mam takie S line felgi do sprzedania od B8 Jak cos to pisz na prv...
-
Sprawdź w tabeli (poniżej linki)...jak pamiętam to nawet 225 na max. 8,5 '' będzie ale duży naciąg wtedy będziesz miał http://www.nakole.pl/tabela-szerokosci-felgi-a-opony.php http://www.oponeo.pl/narzedzia/dobor-opony-do-felgi/8-00x18 Ja takie 7,5 '' felgi kupiłem bo kolega sprzedawał a tak to bym na swoje 8'' zakładał te 225/45R18
-
Witam Tak mówi katalog że 225/45R18...powinna być Ja takie opony właśnie kupiłem na felgi 7,5'' szerokie (bo na takie nominalnie powinny być założone). Niedawno też ten temat wałkowałem na forum i niektórzy mi właśnie tak doradzili z czego jestem zadowolony.. Powiem szczerze że różnica niesamowita ...dużo lepiej się jeździ niż na 245/40 R18
-
Witam Tak ET jest 43 i właśnie myśle o dystansach ale jeszcze nie wiem jakie zrobie przymiarke jak sie zrobi cieplej i bede widział...a co polecacie jaki dystan do tych felg...zawieszenie 1BE S line ori i nie chce zmieniać na inne..
-
Ja polecam hankoka ale zamierzam kupić nakian z line bo koledzy maja i bardzo chwalą ....ale niestety do 1000 nie da rady sie zmieścić...
-
dzięki za poradę ...właśnie zrobiłem tak jak radziłeś.....kupiłem felgi 18'' o szerokości 7,5 '' i opony 225/45R18 continentala 5 takie zakupiłem jak poniżej
-
Witaj Tezeusz30....jak chcesz ja mam 18" do sprzedania...ori S-line Wiadomość na pw....
-
Czyli radzisz zebym kupił lepiej opony letnie nowe 225/45r18 i założył na felgi te moje 8" a nie kupował tych 7.5 " z oponami