Damianq

Pasjonat
  • Zawartość

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

1 obserwujący

O Damianq

  • Urodziny 30.09.1990

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

722 wyświetleń profilu
  1. Damianq

    Ok dzięki za rady temat odpuszczę, ale jedna muszę i tak ściągnąć bo chyba coś niepokojącego dzieje mi się w jednym miejscu. Ktoś sciągał już te listwy? Cienka zylka i odcinać?
  2. Damianq

    Chodzi mi o zewnętrzne listwy na drzwiach Te górne, dolne to wiem ze są na dwie sruby i się wysowa. Chce zdemontować te górne bo chce fajnie auto wymyć ale nie wiem jak się za to zabrać. Patrząc po zdjęciach z Allegro to tam chyba są zatrzaski. Ale wolałbym żeby ktoś Mo napisał czy klej tez jest i czy da się to ściągnąć bez uszkodzenia listwy.
  3. Damianq

    Pany jak ściąga się listwy górne z drzwi? One są jakoś klejone czy jak? Da się je zdemontować bez uszkodzenia i zamontować ponownie?
  4. Damianq

    Może to być taśma / zwijak w kierownicy Zerknij tu, druciarstwo ale działa
  5. No właśnie pytam bo coś ostatnio cicho od 15 Ktoś chce się spotkać w niedziele?
  6. Damianq

    Jak otworzy maske i stanie przodem do auta to po lewej na kielichu, obok filtra kabinowego.
  7. Springi H&R -35 do ośki z amorami sportowymi sachs za darmo (150zł) Katalog: Aukcja: Nie będę żydem i nie biorę na handel Jak ktoś ma ośkę to brać i się nie zastanawiać /EDIT: Nie doczytałem, że walą w **** jak zywkle i cena podana za amortyzator.... Usunąłem linki żeby ktoś się nie złapał tak jak ja.... Swoją drogą powinni banować od razu takie aukcje...
  8. Damianq

    Jeszcze nie wymieniałem Robie 10- 12 k rocznie. Czytałem tylko w dziale zawieszenie posty ze jak się do zwykłych amortyzatorow założy sprężyny obniżające to się szybciej zużywają.
  9. Damianq

    Ale na eibach to chyba szybko skończę amory z BA a trochę szkoda bo prawie nowe mam ogolnie to bym kupił gwint ap ale 2,5 tys trochę dużo a 1BE za 350 można znaleść. Poczytałem po necie i podzwoniłem po kolegach i chyba wezmę 1BE na przód klasę wagowa o jeden niżej niż powinienem czyli dobrane wagowo czyli klasę 6 i talerzyki z B5 a na tył wrzucę klasę 10 i powinno siąść OK żeby przód delikatnie był niżej bo chciałbym efekt delikatnego klina
  10. Damianq

    Z kolei ja mam pytanie bo w dziale zawieszenie nikt mi nie odpisuje W moim B7 1.8T Quattro PB mam zawieszenie 1BA przód 0JJ tył 0YL. Jako, że straszna koza to chce posadzić niżej. Chciałbym kupić używane zawieszenie od S-Line 1BE i wrzucić talerzyki od B5 i teraz mam zagwozdkę. 1. Czy 1BE powinienem szukać spręzyn przód 0JJ tył 0YL? Wg tematów na forum 0JJ - klasa wagowa 9 przy 1BA jest 886-918 kg natomiast przy 1BE 941-982 kg , 0YL - klasa wagowa 11 przy 1BA jest 571-597 kg natomiast przy 1BE 598-625 kg. Patrząc na te kg to 1BA w tej samej klasie wagowej nie jest równe 1BE czy zatem nie powinienem szukać 1BE o podobnych kg? Np. 0JG - klasa wagowa 7 ma przy 1BE 861-899 kg lub 0JH - klasa wagowa 8 ma przy przy 1BE 900-940 kg i analogicznie tył 0YK - klasa wagowa 10 ma przy 1BE 571-597 kg  (czyli dokładnie tyle samo co 0YL - klasa wagowa 11 przy 1BA jest 571-597 kg). 2. 3. Gdybym chciał żeby siadło jeszcze niżej (niż standardowe -20) to sprężyny powinny być wyższej klasy wagowej czy niższej klasy wagowej? W poście #3 w temacie o obniżaniu sprężynami @Bart-S napisał, że wyższa klasa = lżejsze auto czego nie mogę zrozumieć. Powiedzmy klasa 9 (0JJ) przód przy 1BA 886-918 kg czyli sprężyna przeniesie 918 kg, a klasa 10 (0JK) przód przy 1BA 919-952 kg czyli sprężyna przeniesie 952 kg. Reasumując klasa 10 jest wyższa niż 9 i sprężyna jest na większy ciężar więc i auto cięższe... Czyli mi wychodzi, że wyższa klasa = cięższe auto więc odwrotnie niż @Bart-S. Zatem, żeby siadło niżej trzeba by dać klasę 8 (niższą) rozpatrując ten sam typ powiedzmy 1BA żeby sprężyna pod większym ciężarem bardziej się ugięła? Chyba, że to się inaczej czyta? 3. Czy kategorie wagowe B6 i B7 są inne? Bo np. moj przód 0JJ pokazuje wg tematu na forum, że w B7 mogę założyć sprężyne 8E0 411 105 BH/DH – 0JJ ale w B6 ta sama sprężyna 8E0 411 105 BH pokazuje 0JK czyli już kategoria wyżej. Z ciekawych spraw to kolega ma 1BV 1.8TQ tyle że AVANT i ma przód 0JG i tył 0YM. Czyli przód ma tak jak napisałem w pkt. 2 1BA w tej samej klasie wagowej nie jest równe 1BE/BV. Ja mam 0JJ - klasa wagowa 9 1BA 886-918 kg on 0JG - klasa wagowa 7 1BE/1BV 861-899 kg. A tył z kolei nie poszedł na 0YK - klasa wagowa 10 1BE 571-597 kg (czyli dokładnie tyle samo co 0YL - klasa wagowa 11 1BA 571-597 kg) tylko wskoczył na 0YM - klasa wagowa 12 1BE/BV 626-654 kg. Rozumiem, że to Kombi, ale jeśli moje rozumowanie jest dobre to w sedanie powinno być tak jak napisałem 0YK - klasa wagowa 10 1BE 571-597 kg a jemu skoczyło aż o 2 do góry czyli na 0YM - klasa wagowa 12 1BE/BV 626-654 kg. Aż 2 klasy wyżej z powodu kombi? Proszę, wytłumaczcie mi to jakoś łopatologicznie bo mam już mętlik w głowie po przeczytaniu tych wszystkich tematów...
  11. Damianq

    Tak, lusterko full ma 14 pinów
  12. Potrzebuje pomocy. W moim B7 1.8T Quattro PB mam zawieszenie 1BA przód 0JJ tył 0YL. Jako, że straszna koza to chce posadzić niżej. Efekt jaki bym chciał uzyskać to lekki klin z przodem niżej. Chciałbym kupić używane zawieszenie od S-Line 1BE i wrzucić talerzyki od B5. Wg tego tematu powinienem zakupić amortyzatory 1BE ze sprężynami: przód 0JJ : 8E0 411 105 CJ/EJ tył 0YL : 8E0 511 115 DN/FN 1. Czy mam racje? Uzyskam zmierzony efekt powiedzmy -30/-20? 2. Czy zawieszenie 1BV wymaga jeszcze jakiś dodatkowych ingerencji w zawieszenie czy mogę je założyć również jeśli mam komplet amortyzatory+sprężyny? W tym temacie wyczytałem, że są jakieś dodatkowe elementy usztywniające... 3. Gdybym chciał żeby siadło jeszcze niżej to sprężyny powinny być wyższej klasy wagowej czy niższej klasy wagowej? W poście #3 @Bart-S napisał, że wyższa klasa = lżejsze auto czego nie mogę zrozumieć. Powiedzmy klasa 9 (0JJ) przód przy 1BA 886-918 kg czyli sprężyna przeniesie 918 kg, a klasa 10 (0JK) przód przy 1BA 919-952 kg czyli sprężyna przeniesie 952 kg. Reasumując klasa 10 jest wyższa niż 9 a auto cięższe... Czyli mi wychodzi, że wyższa klasa = cięższe auto więc odwtornie niż @Bart-S. Zatem, żeby siadło niżej trzeba by dać klasę 8 (niższą) żeby sprężyna pod większym ciężarem bardziej się ugięła? Chyba, że to się inaczej czyta? 4. Czy kategorie wagowe B6 i B7 są inne? Bo np. moj przód 0JJ pokazuje, że w B7 mogę założyć 8E0 411 105 BH/DH – 0JJ ale w B6 ten sam 8E0 411 105 BH pokazuje 0JK czyli już kategoria wyżej.
  13. Damianq

    Zorbie mały off top. To nie są czasem lustra 14 pin? Wydaje mi się, że full w B7 miał 14 pin
  14. Sprzedam nową obudowę kluczyka pasującą do A4 B7 A3 8P A6 C6. Wystarczy przełożyć grot i elektronikę ze swojego kluczyka. Wszystko pasuje Plug & Play. Logo do naklejenia w komplecie. Wysyłka poczta polska, list polecony priorytetowy - koszt 8 zł